Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke.
De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen.
Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik.
Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst.
Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen.
Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt.
Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!!
En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Bril niet ontvangen. Telefonisch geen contact. Na 15 min. In de wacht gestaan word je afgebroken. Op email wordt niet gereageerd. Aangeleverd track and tracé code onbekend bij DHL, niet aangeleverd.
Beoordeling melden
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn laatste bestelling bracht een kwalitatief slechte bril
Mijn laatste bestelling bij Charlie Temple viel me erg tegen. De veren stonden niet loodrecht op het montuur. Aan een kant was de afwijking bij het oor al zeker een centimeter. Een kwalitatief slecht montuur dat tot mijn verbazing de kwaleitstoets bij Charlie Temple had doorstaan. De afwijking was erg duidelijk en degene die de bril hebben gemaakt en ingepakt hadden dit sl moeten zien. De pootjes waren ook niet strak in te klappen.
Ik hen al meerdere brillen van Carlie Temple gehad en mijn vorige altijd tot tevredenheid. Gelukkig kan je een bril retourneren en het geld terug krijgen. Dat is goed geregeld. Dus dat heb ik gedaan.
Alleen het montuur was slecht. De glazen waren prima. Jammer!
Beoordeling melden
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Eerste bestelling maar meteen mijn laatste
Begin april besteld, maand later eindelijk mijn bril in huis. Was mijn eerste bestelling en meteen de laatste. Blijkbaar was er een probleem met de fabriek waar de glazen vandaan kwamen maar dit communiceren ze pas na twee weken. De bril zou binnen 5 werkdagen geleverd worden (dus ook geen 3 wat op de site staat) maar dit is dus niet gebeurd. Heb meermaals gemaild en gebeld maar geen reactie, ook niet via facebook.
Tot slot heb ik eindelijk mijn bril ontvangen maar is het glas beschadigd. Hierover ook gemaild, toen kreeg ik eindelijk wel reactie met een voorstel waarop ik reageer… maar je raad het al…. Hoor je dus niks meer van.
Kwaliteit van het glas is ook echt niet top, je betaald dus echt voor kwaliteit bij de opticien. Deze glazen krijg je bijna niet schoon, zit een rare laag op waardoor je de viezigheid overal heen smeert. Dikke teleurstelling!!
Beoordeling melden
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Levertijd
Qua levertijd wordt je best wel voorgelogen.
Ze claimen binnen 24 uur te kunnen leveren maar dat is eigenlijk alleen wanneer je een bril zonder sterkte koopt.
Vervolgens krijg je na je vestelling een email dat het product toch niet op voorraad is en de levertijd uiteindelijk bijna 2 weken is.
De producten zijn gelukkig wel goed.
Beoordeling melden
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Komen afspraken niet na
Ik ben nog steeds wachtende op m'n product. Afspraken over levering en communicatie komen ze niet na.
De bezorging was werg laat en ik wist dit niet van te voren, dus was dat erg lastig.
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Twee weken geleden besteld maar nog geen idee of er iets gebeurd en wanneer de bril klaar is. Voorheen wel eens besteld en toen binnen twee dagen in huis. Dus nu een tegenvaller
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb m'n bestelling nog niet ontvangen, omdat er problemen zijn bij de leverancier met de bestelde glazen. Ik heb hier netjes bericht over gekregen en een kortingsbon ontvangen, maar vind het uiteraard wel jammer. Oordelen over de bestelling kan dus nog niet.
Beoordeling melden
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Foutieve sterkte door "ordernummer"
Jullie hanteren dezelfde ordernummers voor verschillende orders. Ik lever bewijs aan dat de ordernummer die ik heb doorgegeven behoort dat mijn vorige order. Jullie geven aan dat de ordernummer bij een andere bril hoort. Jullie horen de retourkosten te vergoeden , maar dat hebben julie niet gedaan.
Beoordeling melden
27 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Vertraging
Een aantal dagen na bestellen kreeg ik pas te horen dat er een storing was waar de glazen gemaakt worden. Als ik dat had geweten had ik er niet besteld aangezien het dus veel langer geduurd heeft dan eerst werd aangegeven. Verder is het een prima reservebril voor de prijs
Beoordeling melden
27 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Onbereikbaar en levert niet conform afspraak
De levertermijn is reeds overschreden en op herhaaldelijke emails met het verzoek een leverdatum aan te geven wordt niet gereageerd.
Mijn partner heeft dezelfde ervaring.
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Na weken wachten nog geen bril
Begin april een bril besteld en betaald en levertijd zou 1 week zijn. Echter nu al weken later, niets meer gehoord, niets ontvangen en status van de bestelling komt niet verder dan “in behandeling”. Mailen of bellen wordt niet beantwoord.
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Afspraken niet nagekomen.
Op 7 april een bril besteld. Een bril besteld die niet naar mijn wensen was omdat ik met enige haast een bril nodig had en deze bril binnen 3 werkdagen bezorgd zou worden. Ik zou de 12e op vakantie gaan. Dit zou goed uitkomen met de levertijd. Een uur na bestellen kreeg in een mail dat de glazen niet leverbaar waren en dat het 7 dagen zou duren. Hier is ook niet aan gehouden. Vandaag de 24e, wordt het pas geleverd. Ik heb dus op mijn vakantiebestemming een bril moeten kopen. Slecht dit, heb ook niks meer aan deze bril :).
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Trage levering
Slechte service, ze kunnen blijkbaar niet leveren omdat de machines stil liggen in de fabriek en kapot zijn. Er is niks bekend qua hoe lang nog het duren of compensatie.
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen
Begin april besteld, door niet de juiste glazen beschikbaar (niet gezegd tijdens de bestelling), nog niets ontvangen. We zijn al 3 weken verder en geen gehoor
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.