charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com
Beoordelingen:

4.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.044 beoordelingen in totaal  

4,09
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

de meest kritische beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor charlietemple.com

 Sorteren  
Relevantie
(648)
(204)
(520)
Resetten
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bril door leverantieproblemen, netjes opgelost. Niet telefonisch bereikbaar.

Bestelling geplaatst op 6 april. Levertijd zou 5 werkdagen zijn. 16 april geprobeerd te bellen maar zoals bij veel mensen lang in de wacht waarna de verbinding ineens dood was (niet opgehangen maar gewoon stilte). Ervaringen gegoogled en veel soortgelijke verhalen. Dus ik ging er al van uit dat ik mijn geld kwijt was. Tot mijn verbazing 2 dagen later een mailtje dat er vertraging was ivm problemen met hun leverancier. Teruggemailed of ik de bestelling dan niet kon annuleren (leveringsprobleem klonk niet als iets dat snel opgelost zou worden) en mijn geld terug kon krijgen. Direct een reactie dat ze het gingen regelen en een paar dagen later stond het op mijn rekening. Dus een 1 voor tijdige communicatie en bereikbaarheid, een 5 voor de afhandeling, gemiddeld dus een 3. Als ik Charlie Temple was zou ik geen bestellingen meer aannemen tot het probleem is opgelost, hun (waarschijnlijk door de problemen overbelaste) helpdesk uitbreiden en sneller communiceren.
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mijn laatste bestelling bracht een kwalitatief slechte bril

Mijn laatste bestelling bij Charlie Temple viel me erg tegen. De veren stonden niet loodrecht op het montuur. Aan een kant was de afwijking bij het oor al zeker een centimeter. Een kwalitatief slecht montuur dat tot mijn verbazing de kwaleitstoets bij Charlie Temple had doorstaan. De afwijking was erg duidelijk en degene die de bril hebben gemaakt en ingepakt hadden dit sl moeten zien. De pootjes waren ook niet strak in te klappen. Ik hen al meerdere brillen van Carlie Temple gehad en mijn vorige altijd tot tevredenheid. Gelukkig kan je een bril retourneren en het geld terug krijgen. Dat is goed geregeld. Dus dat heb ik gedaan. Alleen het montuur was slecht. De glazen waren prima. Jammer!
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde bestelling en matige terugkoppeling

Op 8 april mijn bril met glazen besteld. De volgende dag vernomen dat de glazen niet op voorraad zijn en het maximaal 7 dagen langer duurt. Op 16 april geïnformeerd naar de status. Blijkt dat machine stuk is en het nog langer duurt. Waarom ben ik niet geïnformeerd? !8 april krijg ik een mail dat de "bestsellers" weer in stock zijn maar niets over de door mij bestelde glazen. Het is nu 23 april en ik heb nog steeds niets ontvangen. Slechte communicatie
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Feedback voor nog niets geleverd...

Blijkbaar is Trusted Shops in de veronderstelling, dat ik mijn bestelling van Charlie Temple ontvangen heb, want ze vragen feedback.... Helaas, bestelling van 7 april blijkt geen 7 werkdagen maar weken zoniet maanden te kunnen gaan duren. De vraag is, wat zou er dan evt. verbeterd kunnen worden? Nou, misschien niet op 1 leverancier wedden, die als er een technische storing is, gelijk niks meer kan....
Beoordeling melden
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb m'n bestelling nog niet ontvangen, omdat er problemen zijn bij de leverancier met de bestelde glazen. Ik heb hier netjes bericht over gekregen en een kortingsbon ontvangen, maar vind het uiteraard wel jammer. Oordelen over de bestelling kan dus nog niet.
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bril kan niet optijd geleverd worden

Een bril besteld en na 8 dagen een maiñ krijgen dat hij voorlopig niet leverbaar is vind ik niet prettig Ook geen indicatie hoeveel vertraging er dan is, ik heb geen idee.
Beoordeling melden
ND
Norbert D.
Vlaardingen
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na de bestelling van mijn zonnebril met varifocus ontving ik een bericht dat er een flinke vertraging op de levering zou zijn. Balen natuurlijk. Nog via mail geïnformeerde naar specifieke vertraging. Geen reactie gehad. Toen bleek de bril slechts 2 dagen later te worden geleverd. Conclusie: goed passend product, matige communicatie
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd

Qua levertijd wordt je best wel voorgelogen. Ze claimen binnen 24 uur te kunnen leveren maar dat is eigenlijk alleen wanneer je een bril zonder sterkte koopt. Vervolgens krijg je na je vestelling een email dat het product toch niet op voorraad is en de levertijd uiteindelijk bijna 2 weken is. De producten zijn gelukkig wel goed.
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie

De bril is van goede kwaliteit. Uw communicatie is iets minder. Bril besteld op 9 april. 10 april bericht dat de levertijd 7 extra werkdagen ging duren. Plots op 13 april bril geleverd. Op 15 april mail dat helaas de levertijd langer wordt??? Dit gemeld maar geen terugmelding gekregen, dat is wel lammer.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bericht gehad van vertraging

Geen bericht ontvangen dat leveren binnen 7 werkdagen niet ging lukken. Na 10 dagen zelf kontakt opgenomen . Wel zo netjes als het probleem al vanaf begin april speelt, dit even doorgegeven wordt aan de koper die op bril zit te wachten. Helaas wacht ik nog steeds op mijn bestelling
Beoordeling melden
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vertraging

Een aantal dagen na bestellen kreeg ik pas te horen dat er een storing was waar de glazen gemaakt worden. Als ik dat had geweten had ik er niet besteld aangezien het dus veel langer geduurd heeft dan eerst werd aangegeven. Verder is het een prima reservebril voor de prijs
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De pasmodellen voor een zonnebril donker kleuren. Dit zou misschien met een folie kunnen. Dan heb je een beter idee hoe de zonnebril bij je staat. En misschien korting op de brillenkoker. Of gratis wanneer je binnen een bepaalde periode opnieuw een aankopen doet.
Beoordeling melden
PS
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestel gemak, maar mijn bril was niet leverbaar op termijn. Glazen moesten besteld worden. Ik had m niet optijd voor de vakantie zonder probleem geannuleerd en dag later mijn geld weer op de rekening
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Perfect!

Tweede keer dat ik hier een bril bestel. Goede communicatie, goede keuze, goede kwaliteit en prijzen en fijn dat je de bril online kan passen. Ik ben er blij mee! Tot de volgende bestelling!
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kleur van het monteur is in het echt helaas donkerder dan op de foto. Dat is jammer. Het verzenden duurde langer maar daar werd ik netjes van op de hoogte gesteld. Prijs kwaliteit is goed!
Beoordeling melden
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Twee weken geleden besteld maar nog geen idee of er iets gebeurd en wanneer de bril klaar is. Voorheen wel eens besteld en toen binnen twee dagen in huis. Dus nu een tegenvaller
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bril is stevig en mooi. Niet binnen de 3 dagen, maar er werd mij wel gemaild over de situatie van de bezorging. Uiteindelijk was de bril binnen na 7 dagen
Beoordeling melden
MH
Menno H.
Haarlem
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Naar mijn ervaring is het een prima webshop. Mijn bestelling duurde laatste keer iets langer dan normaal: 5 dagen tov 2, maar nog steeds prima.
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Denk niet dat jullie het veel beter kunnen doen dan nu Je word keurig op de hoogte gehouden. De bril is keurig en veilig ingepakt
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima

Glazen waren niet op voorraad, maar 1 enkel mail hierover ontvangen. Dit vindt ik beetje jammer. Verder alles prima verlopen.
Beoordeling melden