Voordeligschakelmateriaal.nl- Logo - Beoordelingen

Voordeligschakelmateriaal.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.186 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Voordeligschakelmateriaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 okt 2023
Heldere website. Heel fijn de waarschuwing dat de levering even kon duren (voorraad beperkt) en toch een snelle levering. Prima prijsstelling tov de bekende bouwmarkten. Voor de volgende keer de voorplaat van de contactdozen apart in papier verpakken. Nu is er eentje beschadigd door het verschuiven in de doos door de tweede voorplaat (m.n. door de schroeven). Ik heb ze niet in het zicht, dus voor nu minder vervelend.
RB

op je webshop aangeven dat er voorraad is en binnen 1 werkdag leveren beloven. Dan een week niks horen omdat een deel toch niet op voorraad was. Na 2 telefoontjes en 2 beloftes dat het de dag erna komt nog steeds niks. Dan vragen om een deellevering en te horen krijgen dat ik 2x verzendkosten moet betalen.

Beoordelingen voor Voordeligschakelmateriaal.nl

4 feb 2024
goed produkt, volgens afspraak geleverd
Nette prijs nette levering
RB
11 okt 2023

Snelle levering, prettige prijs, duidelijke website

Antwoord van Voordeligschakelmateriaal.nl
12 okt 2023
Geachte heer Blommestijn, bedankt voor uw review! Wij vinden het vervelend om te horen dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft, onze excuses hiervoor. Als u ons een foto stuurt van de beschadigingen willen wij dit graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
4 jul 2023
Wat me goed beviel is de werking van jullie systeem. Wat me in het begin even terughoudend maakte, is dat er nadat je ermee instemt. Je heel veel mitsen en maren krijgt en dat gaf toch wel even het gevoel van: ja, ja zo simpel is het dus ook weer niet. Maar achteraf viel het mee en merkte ik dat jullie systeem zeker een positieve toevoeging kan zijn.
EK
Erik K.
Rijswijk
26 aug 2023

Duimpje

Nee, was snel en compleet. Goede prijs. Heb nog meer nodig innde toekomst dus dat komt goed. Ook nog een vraag gesteld. Deze is goed en snel beantwoord. Achteraf klopte het ook.
14 mei 2023
Zeer goede prijzen en snelle levering. De levering kan wel beter ingepakt worden zodat de artikelen niet beschadigen. Het meeste zat los en onbepakt in de doos.

super snelle levering

Geweldig. Pakket lag gewoon voor mijn deur zonder dat er aangebeld was. Had door iedereen meegenomen kunnen worden. Slechte service van post NL

Verzendkosten?

Alles tijdig en compleet ontvangen; wel jammer dat ik verzendkosten moest betalen. De orderomvang was ruim €160€.
PI
Peter I.
Uitgeest
10 sep 2023
Keurig Netjes verpakt en snel geleverd. Jammer dat het merknaam ontbreekt Op de dimmers
1 nov 2023

Stopcontact en wissel schakelaar.

Mijn bestelling was snel behandeld en snel op gestuurd.
16 okt 2023
Persoonlijke reactie toen ik het verkeerde had besteld
BD
Bertus d.
Nederland
Goede prijs en makkelijk te navigeren website.

netjes gesorteerd en compleet gelevert

netjes gesorteerd en compleet geleverd
26 nov 2023
Vlug en netjes goed materiaal geleverd
Prima service 👍Vlotte levering.
Leveren zoals men mag verwachten
15 okt 2023
Fijn materiaal om mee te werken.