Voordeligschakelmateriaal.nl- Logo - Beoordelingen

Voordeligschakelmateriaal.nl

379 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.302 beoordelingen in totaal

11 okt 2023
Heldere website. Heel fijn de waarschuwing dat de levering even kon duren (voorraad beperkt) en toch een snelle levering. Prima prijsstelling tov de bekende bouwmarkten. Voor de volgende keer de voorplaat van de contactdozen apart in papier verpakken. Nu is er eentje beschadigd door het verschuiven in de doos door de tweede voorplaat (m.n. door de schroeven). Ik heb ze niet in het zicht, dus voor nu minder vervelend.
RB

21 mei 2024
Levertijd van items die niet op voorraad zijn klopt niet. In mijn geval was de levertijd een paar maanden. Het ontbreekt een beetje aan proactieve communicatie/oplossingen maar er wordt vlot gereageerd op mails. Uiteindelijk een deel van de bestelling op mijn verzoek geannuleerd en terugbetaald, de rest was zeer snel verzonden. Prijs/kwaliteit is prima in orde.

Beoordelingen voor Voordeligschakelmateriaal.nl

10 jul 2024

Kwaliteitsmerken voor weinig en snel geleverd

Ik had flink wat schakelmateriaal nodig, had al bij de bouwmarkt gekeken. Kwam toen deze winkel tegen en daar was het kwaliteitsmerk-spul goedkoper dan Gamma/Karwei/Praxis eigen merk-spul. Dus snel besteld en alles is keurig binnen 2 dagen geleverd. Deze ga ik onthouden!
De stopcontacten en frame zaten los in de doos zonder verpakking. Ik hoorde de bezorger aankomen rdoor het gerinkel in de doos. Het is een wonder dat ze niet gebroken aan kwamen. Voor de rest was de ervaring prima.

Prima, compleet en keurig verpakt.

Prima. Tip om de optie te geven de bestelling te leveren als 1 onderdeel niet voorradig is en voor dat onderdeel nalevering te doen.
6 jul 2024
Snelle verzending, product zoals omschreven.
Vlotte levering. Netjes contact bij vragen.
AM
Alda M.
Hulsel
11 jul 2024
Duidelijke website Snelle levering Top👍
13 jul 2024
Duidelijke site, snelle levering.

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering