ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl
Beoordelingen:

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.529 beoordelingen in totaal  

4,29
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

de meest kritische beoordeling

5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor ielm.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(19)
(23)
(68)
Resetten
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meteen nadat ik mijn bestelling heb ontvangen, heb ik de klantenservice gemaild, maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Het speelpak is precies zoals ik gehoopt en verwacht had, maar het kwam te laat aan. Ik had extra betaald om het op tijd binnen te hebben, maar het kwam pas op de vierde dag ipv tussen de 1e en 3e werkdag
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
16 apr 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte communicatie en vertraging pakket

We hadden een regenpak besteld voor onze vakantie, maar hebben deze niet op tijd binnen gekregen en daarnaast staat de verzenddatum nog steeds op ‘delay’ en weten niet wanneer het pakket wel aankomt.
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
9 apr 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, voor zover wij kunnen zien is het pakket een paar dagen geleden op uw adres afgeleverd!
10 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen!
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
12 apr 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
9 apr 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, voor zover wij kunnen zien is het pakket gisteren afgeleverd!
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij de bestelprocedure een voorbeeld latem zien van een pak met bedrukking. Ik als oma had dit niet in de gaten en dacht dat de naam invullen een labeltje betrof maar met koeienletters stond de naam voor op het pak. Nu ligt het pak in de prullenbak. Bestelproces nog eens bekeken maar dit kan echt duidelijker voor leken zoals ik. Er wordt nog een poging gedaan om de letters te verwijderen.
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
27 mrt 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ik heb hierover gemaild maar krijg geen reactie. Volgens de informatie bij de track and trace is mijn adres onjuist of onvolledig maar ik kan dit niet zelf aanpassen. Bij mijn bestelling heb ik wel mijn volledige adres ingevuld. Ter verbetering zouden jullie dus bestellingen naar het juiste adres sturen en reageren op e-mails.
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
22 mrt 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw aanvraag, via e-mail, het pakket wordt achtergelaten voor afhaling bij een toegangspunt!
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Onjuist product maar betalen voor retour

Heb geen bedrukking ontvangen, maar dit wel aangevraagd en voor betaald. Als ik het item retour wil sturen moet ik hier zelf voor betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
4 mrt 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb extra betaald om een bestelling snel te hebben en nu is het nog een week onderweg geweest terwijl er 2/3 dagen voor stonden
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip.
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

speelpak

Het speelpak ziet er heel goed uit!!, Maar ik heb de maat 2 tot 3 jaar besteld maat 98. Maar die valt zo groot uit,dat n 5 jarige die nog past!! Dus heb ik nog geen verjaardagscadeau!
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
4 mrt 2024
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zit nog te wachten op mijn bestelling, heb geen profesinformatie en geen telefoonnummer. Dus kan het produkt nog niet beoordelen
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
7 feb 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Vind de details van uw verzoek, via e-mail, het pakket wordt vandaag afgeleverd!
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie producten, 2 softshell pakken gekocht waar mijn kids blij mee zijn. Het 3e pak wil ik retourneren. Al 4 mails gestuurd naar de klantenservice maar totaal geen reactie. Slechte service en niet van deze tijd. Jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
6 feb 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb besteld op 14 februari, en daar stond binenn tussen 5 en 7 werkdagen, en nu ik zie dat komt op 5 maart en ik moet zelf ophalen bij de UPS centrum.
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
21 feb 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Hieronder vindt u de details van uw aanvraag, via e-mail, het pakket is al in Nederland aangekomen!
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Optijd leveren. Ik heb het pakje 8 dagen geleden besteld en nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
5 feb 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. Hieronder vindt u de details van uw verzoek. Het pakket wordt vandaag afgeleverd!
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nou jullie vragen feedback terwijl ik het product nog niet heb ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
23 feb 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket wordt vandaag afgeleverd!
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
13 feb 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket is vandaag afgeleverd!
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Contact en verzender

Er staat geen duidelijk Nederlands telefoonnummer op de site waar je contact op kan nemen bij problemen. Tevens wordt de zending verstuurd met UPS . Deze heeft twee keer de datum aangepast. En met wel heel ruime afgifte tijden . ( 12.45 uur - 3.45 uur uur)
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
22 jan 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen pakket ontvangen. Track en trace geeft al dagen aan "onderweg" en verwachte bezorgtijd verschuift elke keer een dag
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
16 jan 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, het pakket staat tegenwoordig op de planning voor bezorging!
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
10 januari bestelling gedaan en betaald en nog steeds NIETS ontvangen! Was als cadeau voor mijn achterkleindochter heel jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van ielm.nl
17 jan 2024
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, de levering staat gepland voor deze dagen!