ielm.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
ielm.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ielm.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor ielm.nl

828 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 jun. 2022
Ik kreeg vrij snel bericht dat het bestelde artikel niet aanwezig was. De mogelijkheid werd geboden om het geld terug te krijgen. > beter was geweest om bij het bestellen al te zien dat het artikel niet op voorraad was. Ik heb vervolgens gevraagd wanneer het artikel wel leverbaar is. Daarop werd een alternatief geboden door eenzelfde pakje te kiezen, maar nu met capuchon. > dit aanbod had de fa ook meteen kunnen doen. Als ik niet naar een alternatief had gevraagd had ik waarschijnlijk geen pakje gehad. Wat bijzonder is dat ik het alternatieve pakje zonder bijbetaling heb ontvangen. Uiteindelijk heel fijn opgelost. Dankjewel.

11 okt. 2021
Een eerdere order is geannuleerd omdat de betaling niet gelukt was. Ik kon het niet opnieuw doe, dus wachtte op een manier hoe we dat zouden oplossen. Na een paar weken ging ik zelf nog eens kijken en was de bestelling geannuleerd. Communicatie daarover zou fijn zijn. Vervolgens een nieuwe bestelling geplaatst. Maar die is nog steeds niet binnen. Ik wacht daar nog steeds op.

Beoordelingen voor ielm.nl

31 aug. 2022
Het pak ziet er super uit, en m’n dochter van 1,5 vindt hem prachtig. De verzending was snel. We hebben hem wellicht wat aan de grote kant besteld (maat 86 terwijl ze net maat 80 heeft) maar de mouwtjes en beentjes kunnen opgevouwen worden en zo kan ze het lekker lang aan.
Ik koop nu al jaren pakken van iELM en heb er veel ouders om me heen er ook mee aangestoken. Onlangs heb ik met 6 andere gezinnen een bestelling geplaatst en dus de 12 euro expres kosten betaald, de pakken waren er binnen een week! Dat kan ik echt iedereen aanraden!
4 sep. 2022
Snelle levering. Gezien het niet uit Nederland komt, duurt het twee tot drie dagen, maar het is zo onwijs snel binnen. 'Priority' post. Thanks Ielm, mijn mannen kunnen hierdoor weer lekker in de modder ravotten.
1 sep. 2022
Niet meer met ups verzenden komen niet aan de deur maar brengen het naar pick up punt in heel andere wijk waardeloos is dat hier door ga ik niets meer bij u kopen
Fijne klantenservice die terugmailt! Van bestellen tot ontvangst duurde bij mij 8 werkdagen. Heel blij met het mooie buitenspeelpak voor m’n dochter!
28 aug. 2022
Leuke prijzen in de sale. Wel hoge verzendkosten, maar het kwam redelijk snel binnen. Goede kwaliteit producten! Al met al erg tevreden! ☺️
Hele handige pakken om buiten te spelen bij minder weer. Snelle verzending. Bestel voor de zekerheid een maatje groter.
Fijne webshop alleen jammer dat er achteraf geen capuchon op het pak zat. Dat heb ik bij de beschrijving even gemist.
Lekker stevig! Het is niet 100% waterdicht.. maar weet niet of beiden te combineren is.. ik ben erg tevreden!!
Goede kwaliteit, zo veel plezier van & snelle vertrouwde levering!
31 aug. 2022
Snelle verzending en goede kwaliteit. Valt mooi op maat
28 aug. 2022
Goed verpakt, snel verzonden. Artikel zoals verwacht
Elk jaar een pakje vanaf hun 1e levensjaar, ideaal!!
Duurt lang, want buitenland. Maar goede kwaliteit!
5 sep. 2022
Fijne ervaring met bestellen en afleveren
6 sep. 2022
Goed product, snel geleverd