ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

669 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.510 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

Jammer dat er voor UPS gekozen wordt als bezorgbedrijf. UPS doet niet eens de moeite om fatsoenlijk een pakket te leveren. Hopelijk stapt iElm ooit over en kan ik bij de volgende bestelling wel uitgaan van een fijne bezorging van het pakket.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤

Zeer tevreden ❤️

Het zijn hele fijne pakken! Hebben ze al een tijdje vanaf maat 80 dus wij zijn erg tevreden en gaan goed lang mee 😄😄😄 de oude pakken gaan nu door naar de volgende kindjes 🌺. Snelle service en mooie prijs/kwaliteit
Antwoord van ielm.nl
Prachtige pakken voor buitenspelen! Heel blij mee :) Snelle verzending en goede communicatie daarover. Let wel op dat de eta in est-tijd is. Filterfunctie op de website zou van mij nog beter mogen.
Antwoord van ielm.nl

Superleuke prints en snelle verzending

Ik heb al 4 bestellingen bij ze gedaan, altijd van hoge kwaliteit! Leuke prints en makkelijk in gebruik.

Fijne pakken

Het zijn fijne pakken waar mijn kind heerlijk in kan spelen. Ook als het regent.
LS
L. S.
ASTEN
23 mrt 2024

Snelle verzending.

Snelle verzending en tijdsbestek wat gezegd was om af te leveren is ook gehaald.
30 mrt 2024
Dat ik mn bestelling kon annuleren toen bleek dat ik t verkeerde had besteld.
Antwoord van ielm.nl
Snelle service en altijd prachtige pakken voor de kinderen!
24 mrt 2024

Prima

Gekregen wat ik heb besteld binnen de aangegeven tijd
Antwoord van ielm.nl
Heel mooi pakje, zeer tevreden. En snelle bezorging
19 mrt 2024
Goede kwaliteit en makkelijk schoon te houden.
24 mrt 2024
Snelle levering en goede kwaliteit product.
Antwoord van ielm.nl
Mooie kwaliteit stof Zeer netjes gestikt

Mooie producten, goeie service

Kleding zit perfect voor de kinderen
Antwoord van ielm.nl
Afbeelding en werkelijkheid kloppen.
Antwoord van ielm.nl
snelle levering en mooi product!
17 mrt 2024
Top product en best snel bezorgd
Antwoord van ielm.nl
Gewoon fijne / goede producten.
Fast shipment, good products
20 mrt 2024