sukrin.nl- Logo - Beoordelingen

sukrin.nl

491 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2021
sukrin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

M.n. sukrin gold geeft een bittere nasmaak. De andere sukrins hebben dit iets minder bij bakken. 1 op 1 vervangen v suiker is net teveel. Proefondervindelijk vaststellen.

24 mei 2023
De broodmixen zijn niet zoals verwacht. Valt tegen. Dit in tegenstelling tot de reviews op de site. Kan aan mij liggen, maar ik was niet onder de indruk. De suikervervangers (met name de Gold) zijn wel erg goed, en naar tevredenheid. Maar als laatste punt, is de prijs nogal fors, vooral van de broodmixen. Een mix om 1 brood te maken kost 6,95. Dat is wel een heel erg duur brood, helemaal als het ook nog eens niet zoals verwacht is.

Beoordelingen voor sukrin.nl

24 mei 2023

Niet volgens verwachting

31 aug 2023

‘Gemixte’ ervaring…

De bakmix van het Fiberbrød was prima en pakte goed uit, maar de smaak is vrij laf. De bakmix van het proteïne brood maakte een klef ongaar brood. Dit heb ik ook gemeld bij de leverancier en ik heb daarvoor ter compensatie een vergoeding gekregen om bij een volgende bestelling te gebruiken. Maar ik weet nog niet of ik een nieuwe bestelling ga plaatsen. Op de foto het mislukte brood.
29 aug 2023
Bezorging via DPD is echt slecht!!! Zit nu nog te wachten. Was al bij een DPD punt om het op te halen maar daar was het niet eens terwijl ik een mail had ontvangen dat het bezorgd was. Waar het pakket nu is…..???
26 dec 2023
De bezorging. Dof gaf geen info wanneer pakket kwam. Heb iedere dag afleveradres moeten bellen of het pakje er al was. Dit is ook niet de eerste keer!
Beter uitleggen als je korting krijgt dat je dan weer moet bestellen om aan die 35,00 te komen anders krijg je verzendkosten
27 aug 2023
Heerlijke producten, aangezien ik suikervrij leef. Vind alleen sommige producten echt aan te dure kant

Kapot in de doos

Prima producten. De drie flessen stroop zaten echter met kapotte doppen in de doos.
2 nov 2023
Ik ben gluten lactose en fructose intolerant en de suiker valt niet goed