fishinn.nl

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.484 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Er was onduidelijkheid over de maat van een bepaalde visbroek. Binnen hetzelfde merk bleek er een groot maatverschil te zijn tussen verschillende typen broek. XXL bleek dus niet overal hetzelfde. Hierdoor bestelde ik twee keer de verkeerde maat. Té klein en de tweede veel te groot. Met de hulp van de Fish-Inn-medewerker heb ik nu de juiste broek in m'n bezit. Hij heeft geholpen door de twee teruggestuurde broeken op elkaar te leggen en een derde te kiezen die er tussen in zat. Die is nu precies goed.
CE
Cees E.
Enschede

25 aug 2023
We hebben na 14 dagen wachten nog steeds ons product niet ontvangen terwijl er stond dat het bezorgd zal worden tussen de 3 en 5 werk dagen

Beoordelingen voor fishinn.nl

Spullen zijn goed maar vervoerder en e-mails gaat nergens over. Gebeld, nee dus. Bij buren , Nee dus. Uiteindelijk opgehaald bij een dump adres. Waardeloos en bestel bij jullie nooit meer.
30 jun 2024
21 jun 2024
Communicatie in eerste instantie niet goed, geen goede informatie verstrekt. Laatste telefoontje van gisteren goed en duidelijk.
29 mei 2024
Fish in is wel goed alleen dpd is helemaal niks gauw mee stoppen
7 jun 2024
D
4 mei 2024
Ik heb een strecher besteld dpd heb die bezorgt beweren ze nooit wat ontvangen en nooit gekend en okk bewijs dat ik helemaal niet eens thuis Handtekening en handschrift zijn totaal anders kortom ben gewoon me strecher kwijt en me geld van 389 euro schande dit echt
CR
20 mei 2024
sneller leveren
24 mei 2024
15 mei 2024
Ik heb een warmtepak besteld. Deze wilde ik graag omruilen. Maar dat bleek niet te gaan. Ik moest een nieuwe kopen en de oude terugsturen via een link van jullie site. Ik heb op 15 maart het pak besteld en vandaag pas het 2e pak binnen gehad. Mijn geld ook nooit terug gekregen van het 1e pak wat ik besteld had. En nooit iets gehoord van jullie. Ik bestel echt nooit meer bij jullie. Afleveren is echt bizar traag en waar is mijn geld????

Ok

Op zich goed verlopen, website laat zich niet supermakkelijk doorzoeken op de mobiel. Wel uitgebreid assortiment. Minste punt waren de extra kosten bovenop de verzendkosten in rekening gebracht omdat het een net betrof. Maar dan voelt het wat zuur als je gewoon een veels te grote gerecyclede plat gemaakte doos om je net krijgt. Dat maakte het toch een beetje een mwha ervaring. Maak dan het net 3 euro duurder.
16 apr 2024
verzenden mag sneller en de klantenservice had laatst een probleem met mijn account gebeld en er word gezegd dan bestel je toch als gast
25 aug 2023
6 sep 2023
De bezorging was pet door dpd. Ik heb drie moeten bellen waar mijn bestelling was. Totaal vier dagen en dan nog zoeken en ophalen
Antwoord van fishinn.nl
8 sep 2023
Beste, vervelend dat het bezorgen zo mis liep. Altijd ons bellen zodra dit mis loopt dan regelen we dit. Toch veel visplezer Team Fish Inn
20 okt 2023

Bij FishInn vis je achter het net

Biedt klarna aan op site tot je bij de kassa komt, bevestigt produkt om daarna te laten weten het niet te kunnen leveren, denkt niet met de klant mee, zorgen overall niet voor een juiste klantbeleving. Ik zal er op deze manier iig niets meer kopen...
Product was niet zoals beschreven op de website Ik kocht de spro powercatcher 3000 molen Op de site stond deze als een 5+1 lager set Eenmaal thuis was deze een 3+1 lager set Een beetje jammer is dat
19 nov 2023
Veel problemen met bezorging, DPD, de maden daardoor dood. Ze stonken zo dat we ze met de auto langs de weg in een container hebben gedumpt, daardoor geen foto.
6 sep 2023

Prima shop

Een grote bestelling gedaan wat in goede orde is ontvangen. Bij vragen goed bereikbaar en ook oplossingsgericht voor zo ver het mogelijk was.
3 okt 2023
Wat ik vervelend vond was dat er niet op een huisadres bezorgt wordt maar alleen op een postpunt, die keus moet je aan de klant overlaten.
Bestelling gedaan 29-12-23 en deze is vandaag 10-01-24 nog steeds niet binnen, reeds gebeld met de winkel, helaas nog geen resultaat