fishinn.nl

815 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.267 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 feb 2019
fishinn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Netjes gebeld dat 1 artikel later geleverd zou worden, maar in overleg dit artikel afbesteld en 1 ander artikel voor terug gekocht. Het verschil in bedrag werd keurig en snel naar mijn rekening teruggestort...Super service!

25 aug 2023
We hebben na 14 dagen wachten nog steeds ons product niet ontvangen terwijl er stond dat het bezorgd zal worden tussen de 3 en 5 werk dagen

Beoordelingen voor fishinn.nl

4 feb 2024
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken
Goede service en nazorg. Spijtig dat de stock niet tijdig werd aangevuld op de website. Wat wel weer gunstig was, hetgeen ik voor de bestelde artikelen, die niet meer voorradig waren, telefonisch op de hoogte gesteld werd met de mededeling dat het betaalde bedrag onmiddellijk terugbetaald werd. Prima!

Prima

Mogelijkheid tot bestellen levend aas. Helaas wat vertraging in levering door enerzijds feestdagen (oké 👐🏼) en anderzijds door vergeten (minder oké). Vandaar geen 5 ⭐️
snelle levering
3 okt 2023
Lage prijzen en snelle verzending. Zoekmachine iets uitbreiden zoals de rubriek voer onderverdelen in lokvoer aasvoer droog aanmaakvoer (zoals paste) levend voer (maden etc) en bij de dobbers zoveel mogelijk de aantal grammen die de dobber nodig heeft. Voor de rest gewoon doorgaan met de verkoop van interessante aanbiedingen.
Mijn ervaring is Helaas wat minder. Had bollie.s besteld maar konden niet meer geleverd worden dat kan gebeuren. Maar om me geld terug te krijgen duurderen best lang.moest 4x bellen ja komt er aan .maar dat twee weken verder... het zal best verder een goede winkel zijn .maar als je iets beloofd doe het dan ook ...
6 sep 2023
Een geweldige winkel Het personeel is erg behulpzaam. Ze weten goed van het wereldje af en de producten die ze verkopen zijn van goede kwaliteit.
15 nov 2023
Door communicatie fout naar verkeerd adres gestuurd , Maar is door klantenservice goed opgelost Bedankt nog daarvoor Top service
27 aug 2023
Vriendelijke mensen, ze hadden iets niet in stock hebben ze me even gebeld hebben ze me zelfs iets gratis mee gegeven
WT
William T.
OOSTERHOUT NB
12 sep 2023
Wij werden in de winkel Venlo keurig geholpen wat we wilden hebben was er allemaal. Toppie
9 mei 2023
Snelle levering en compleet en zelfs mijn retour product werd snel terug betaald
Snel goed verpakt en goedkoper dan anderen en ruime assortiment
22 mei 2023
Uitgebreid assortiment, betaalbare prijzen en snelle levering

Savage Gear zonnebril

Snelle levering en goede prijs voor het gekochte artikel
16 mei 2023
Jammer dat PostNL de bezorgtijden niet in acht nemen
8 aug 2023
Op tijd leveren op de afgesproken termijn.