Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.750 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

4 jun 2023

Goede service en veel ondersteuning

Goede service, veel hulp via mail en telefoon en met spoed kunnen ophalen. Super!
YV
Yvon V.
Apeldoorn
4 jun 2023
Echt supermooi. Alles klopte. Duidelijke nummering.
SG
Sheila G.
Rotterdam
4 jun 2023
Zeer tevreden!! Precies ontvangen wat ik voor ogen had, goede kwaliteit en netjes verpakt
3 jun 2023
Veel keus, snelle levering, verpakking netjes en beschermd, fijn dat je eerst via een foto kan zien hoe je muur er eventueel uit gaat zien. Prachtige kwaliteit en uitgebreide info en tips.
3 jun 2023

Mooi bedrijf

Snel geregeld, mooie duidelijke internetsite, goed verpakt, mooi materiaal. Als je nog twijfelt, gewoon doen.
2 jun 2023
Behang is van goede kwaliteit en de optie om te kiezen voor het aantal banen/breedte is super.
2 jun 2023
Goed dat je na de maten invoeren krijgt te zien hoe de kwaliteit zal zijn. Makkelijk aan te brengen op de muur
WT
Wesly T.
Zelhem
2 jun 2023
Ruime keuze aan behang en zeer makkelijk te verwerken
Mooie kwaliteit.
LK
Linda k.
Lelystad
1 jun 2023
ik heb meerdere stukken behang de een wat mooier dan de ander maar dat ligt aan mijn foto kwaliteit, ik ben er blij mee omdat het mijn saaie stukken boven de deuren opleukt en het is nog betaalbaar, als je t niet meer mooi vind trek je t eraf en laat je wat nieuws maken ;)

Good Design and Quality

Nice choice of wallpapers, and the quality is good too.
31 mei 2023
Twee prachtige foto muren! De tweede keer was het behang onderweg helaas beschadigd, maar dezelfde week nog kregen wij nieuw behang toegestuurd, goede service.
31 mei 2023
Ziet er mooi uit, prima kwaliteit.
Antwoord van Fotobehang.com
1 jun 2023
Hallo, we zien dat u niet tevreden bent over ons product. Om onze service te verbeteren, zouden wij graag uw mening hebben over wat wij zouden kunnen/moeten verbeteren. U kunt ons per e-mail bereiken op hello@wallgroup.com.
Snel geleverd en goede kwaliteit
AG
AJM G.