Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.686 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

10 mei 2023
Mooi behang, veel keuze. Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen, vlotte levering.

Supersnel

We hadden eerder fotobehang aangebracht en de ervaring is dat dit zo sterk materiaal is dat er eigenlijk niets mis kan gaan.

Boven verwachting

Netjes en snel geleverd en het behang gaat elke verwachting te boven! Echt schitterend!!
8 mei 2023
Nette verzorging en snelle levering. Zelf ingelijst. Super mooi. Vr groet.
8 mei 2023
Vlotte levering, keurig en handig verpakt, mooi dik behang en een prachtige scherpe print
8 mei 2023
Super makkelijk te monteren. Heel duidelijk en lekker dik behang! Heel erg blij mee!!
Mooi behang
6 mei 2023
Snel geleverd mooie kwaliteit behang
6 mei 2023
Super slecht. Tijdens het behangen alles goed. volgende morgen naden. Op de site geen informatie waarop je moet letten voor de bestelling. Geen advies wat wel en niet kan op een bepaalde muur
Antwoord van Fotobehang.com
8 mei 2023
Vervelend om te lezen dat er naden zijn ontstaan. Uiteraard heb je met veel factoren te maken voordat je gaat behang. Dit staat op zo vermeld op onze website. Zou je ons een mail kunnen sturen met daarin hoe de situatie was vóór en tijdens de montage? de mail mag gestuurd worden naar hallo@fotobehang.com
5 mei 2023
Vriendeijke en efficiente klantenservice! Het doek was wel wat scheef gesneden.
5 mei 2023
Prachtig dik behang en foto is loei scherm! Ik ben dik tevreden!
4 mei 2023
Advies over mijn eerste keuze ivm scherpte afdruk. Snelle levering op kwaliteit papier 👍
4 mei 2023
Snelle levering. Precies zosls bedoeld !
4 mei 2023
Snelle levering, duidelijke beschrijving, prachtig behang
3 mei 2023
Ik sta helemaal versteld van het resultaat en ook van jullie service. Zou echt niet weten waar verbeterpunten liggen. Helemaal TOP🤩🤙
2 mei 2023
Snelle levering, goede kwaliteit afdruk en behang
2 mei 2023