Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.666 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

Super snel de bestelling geleverd. Afhalen in Zeewolde was even via via met een niet zo duidelijk zichtbaar briefje dat verwees naar de drukkerij in de buurt. Vandaar 4 * en geen 5.
20 jan 2024
Keurig bezorgd. Netjes verpakt. Goed op de hoogte gehouden van de hele gang van zaken. Bravo!!!!

Goede aankoop

Het bestellen en uitzoeken ging vrij makkelijk. De foto had iets minder korrelig mogen zijn.
21 jan 2024
Snelle levering, goede kwaliteit en leuke ideeën!
21 jan 2024
14 jan 2024
7 jan 2024
1 jan 2024
12 aug 2023

de popup van trusted shops is irritant

6 okt 2023
Het Van Gogh behang is prachtig! Echt heel mooi. Kwaliteit en dikte van het behang is goed. Advies over het gebruik van voorstrijkmiddel was goed. Op zich een snelle levering, ware het niet dat wij daarover geen e-mail hebben ontvangen. We wilden het ophalen op de locatie in Zeewolde. Dit bleek er al op woensdag te liggen terwijl we de maandag erop vanuit Zwolle zijn gebeld om het op te halen. We hadden dus al eerder kunnen behangen. Bij de bestelling van de samples ging het ook al niet vlekkeloos. Toen heb ik wel een afhaal bericht per e-mail ontvangen. Twee dagen erna ontving ik een bericht per e-mail dat de samples bezorgd zouden worden. Daar gaat dus iets niet goed in de berichtgeving per e-mail naar de klant toe. Verder tevreden over het product. Groet, Karlijn
Mooi dik papier , makkelijk te behangen . Handig dat de behang banen genummerd zijn . Mooie print . De klaar en scherpte is goed . Vlotte levering. Mooi ook nog n uur de tijd om voor te controleren of je goed hebt gemeten Ik nam een 2 z de zelfde print waarvan de 2e gespiegeld- Lastig om te bepalen op welk punt je dan de snij lijn neemt voor een goede compositie
9 jul 2023
Mooi foto behang, goede kwaliteit. Alleen jammer dat er allemaal best wel grote cijfers onderin gedrukt staan waardoor ik nu een stuk tekort kwam omdat ik dit eraf moest knippen . Dit had beter op de achterkant kunnen staan of vermelden op de website dat je een paar centimeter extra moet incalculeren.
LK
Linda k.
Lelystad
1 jun 2023
ik heb meerdere stukken behang de een wat mooier dan de ander maar dat ligt aan mijn foto kwaliteit, ik ben er blij mee omdat het mijn saaie stukken boven de deuren opleukt en het is nog betaalbaar, als je t niet meer mooi vind trek je t eraf en laat je wat nieuws maken ;)
18 okt 2023
Het fotobehang is van hoge kwaliteit. De kleuren komen super mooi uit en het is redelijk makkelijk op te hangen. Maar met twee man kom je echt nog wel handjes te kort. Wij hebben het uiteindelijk met 3 man gedaan. Klusjes was toen binnen een half uurtje gedaan.
24 dec 2023
Top dat er heldere handleiding wordt meegegeven per mail en in het foldertje erbij. Ook de info over de gevouwen levering en over de soort lijm voor dit het materiaal. Mogelijk: instructievideo Iets gerafeld aan een kant, werd bij het aanbrengen zichtbaar.
8 nov 2023
Mooie afbeelding, mooi 3D-effect. Print had ietsje lichter mogen zijn. Aanlevering op de rol had net andersom moeten zijn, anders komt de lijm op de zijde van het aangezicht. Meegeleverde lijm is net voldoende voor 1 wand 8 m2, haalt de 24 m2 absoluut niet.
28 mei 2023
Goede klantenservice: snel, communicatief en meedenkend . Wat beter kan: zet info bij iedere behamgfoto wat de maximale afmetingen zijn van ern muur waarop foto scherp is. Dat scheelt tijd, communicatie met klant en eventuele teleurstellingen.
16 nov 2023
Ik kan nog geen oordeel geven,omdat het behang nog ingepakt zit .mijn behangers ( twee dochters) hebben een eigen bedrijf dus als ze even een dag kunnen missen ,komen ze naar mij .ik zal het resultaat tzt. Opsturen vr gr wim van kesteren.

Goede site, perfecte verkoper

Site geeft duidelijk aan hoe de kwaliteit van de foto is, en dan nog wordt je benaderd door de verkoper als die jouw foto niet goed vindt. Heel keurig en vriendelijk vindt ik dat. Mijn eventuele volgende zou ik weer bij hun bestellen
4 jun 2023

Goed opgelost, tevreden!

Eerste levering was helaas niet goed, zaten vlekjes in het behang. Contact gehad met klantenservice en zeer vlot en netjes opgelost door nieuw behang te sturen. Het staat prachtig op de muur. Erg blij mee.