EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

14 jun 2023
9 jun 2023
7 jun 2023

Mooie prijzen voor een goed product

Mooie prijzen voor de producten goede service. Het enige wat mij betreft zou kunnen verbeteren is de levering. Helaas bezorgd DPD nooit zoals je zou willen. (Pakket is lang onderweg, track & trace werkt nooit. En zelfs al geef je een locatie aan waar ze het mogen zetten staat het gewoon voor de deur waar iedereen het kan meenemen.) Het enige wat exit toys hieraan kan doen is een andere Koerier nemen.
7 jun 2023
Nalevering betekend weer thuis zijn. Nog niet kunnen kijken of levering nu compleet is omdat het een vakantieadres is. Hoop het maar

Helaas gescheurd!

Helaas is het zeil erg dun en daardoor met opzetten al gescheurd. Contact opgenomen met Exit en er is al een nieuwe onderweg. Klantenservice vind ik wel echt Top!

Prima communicatie, leuk product

Ik vond het fijn dat er zoveel communicatie was over bestellingen omdat de levering later kwam dan gepland. Het was voor ons onduidelijk wat de 'hoofd-doos' was met paklijst en gebruiksaanwijzing. We zijn hier best een poos naar op zoek geweest, het waren veel dozen ;-) Het zou misschien handig zijn om de dozen te nummeren naar gebruik.
28 mei 2023
26 mei 2023
Prijs reserve onderdelen in verhouding met prijs van een complete trampoline. Door een storm schade had ik een paar onderdelen nodig. Prijs daarvan was al bijna 50% van de nieuwprijs. Niet echt duurzaam op deze manier, jammer.
8 mei 2023
7 mei 2023
2 mei 2023
Cadeau voor kleinkind, die er blij mee is
2 mei 2023
Snelle levering en goede kwaliteit.