Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

7 jan 2024
Stond op de site dat 3.95 euro retourgeld.. maar hen 7.95 e moeten betalen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
Belachelijk dat je in deze tijd nog een retourformulier moet uitdraaien.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je feedback! Via onze website kan je ook kiezen voor de DHL pickup service. Voor deze optie hoeft niets uitgeprint te worden, de koerier zal het retourlabel voor je meenemen wanneer hij het pakket bij je thuis ophaalt. Graag tot ziens :) Team Sans-Online
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
7 jan 2024
11 okt 2023

Tijd om de processen te moderniseren

11 okt 2023
Hey, Bedankt voor je duidelijke beoordeling, dit waarderen wij enorm! Wel vervelend om te horen dat je wat problemen hebt ervaren met de bestelling, ik zie inderdaad dat er een artikel niet meer voorradig was, ondanks dit online nog weergeven stond. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Het bedrag wordt altijd zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Wat betreft de levering lijkt het er inderdaad op dat DHL aangeeft dat er iets is afgeleverd, indien je echt niets hebt ontvangen zullen wij zo snel mogelijk een onderzoek starten zodat wij kunnen bekijken waar dit vastloopt, zodra wij hier reactie op ontvangen zetten wij ook dit zo snel mogelijk naar je door. Verder zijn wij erg tevreden over DHL, helaas kan het natuurlijk bij elke bezorgdienst een keer misgaan, het is daarbij wel belangrijk dat dit goed wordt opgelost. Wel fijn om te horen dat je zo snel te woord bent gestaan, ik hoop dat dit toch wat vertrouwen meegeeft dat wij er alles aan doen om dit met je op te lossen. Je hoort het zo snel mogelijk van ons! Team Sans-Online
29 aug 2023

Slechte service. Plus niet meedenkend met de klant

Heb hier voor het eerst een overhemd besteld. Deze was toevallig na een week afgeprijsd. Kan gebeuren natuurlijk. Toen ik belde met de vraag om het verschil te crediteren wat een simpele administratieve handeling is in het systeem, werd er verteld het product terug te sturen en opnieuw te bestellen. Wat op de eerste plaats niet echt bijdraagt aan het milieu. Een hoop extra handelingen zijn voor mij als klant. Plus dat ze er zelf meer werk aan hebben. Door de doos uit te pakken en opnieuw te versturen. Toen ik dit aangaf, was het jammer maar helaas zo werken wij! Wij kunnen dit wel maar doen het niet. Dit is niet meer van deze tijd. Slechte service dit is ook mijn eerste en laatste bestelling hier geweest.
30 aug 2023
Hey, Wij hebben gemerkt dat er na elke actie veel verzoeken komen om achteraf kortingen toe te passen op al geplaatste bestellingen. Hoewel we het enthousiasme begrijpen, brengt dit handmatige proces aanzienlijke uitdagingen met zich mee, vooral omdat het aantal bestellingen is toegenomen. Om onze efficiëntie te behouden en een soepele service voor iedereen te garanderen, hebben we besloten om geen kortingen meer achteraf toe te passen op bestellingen. We willen u eraan herinneren dat u na aankoop nog steeds recht heeft op de wettelijke bedenktijd om eventuele wijzigingen aan te brengen. Binnen deze periode heb je inderdaad de mogelijkheid het artikel naar ons te retourneren voor het originele aankoopbedrag en kan je eventueel opnieuw een order plaatsen met de nieuwe prijs. Ik hoop je hiermee wel voldoende te hebben geinformeerd. Team Sans-Online
5 jul 2023

Rare boze man

Nou ik had kleding bestelt en toen kwam de bezorger in de avond bij ons maar de man kon de bel niet vinden Dus kwam die ons pad op en wij hebben een bordje met pas hier waak maar des al niet te min Hij loopt naar onze deur en bonst ongelofelijk hard op onze deur en toen schrokken de honden en mijn zieke vader Heel erg Dus mijn moeder doet de deur los en drukt boos de kleding in haar hand daarbij loopt die boos weg maar vergeet mijn hond waarop hij als een klein meisje hand gebaren gooit naar mijn hond en roept opdonderen met dat beest bij deze wil ik zeggen dat als die vriendelijke oude grijze man ooit weer bezorgd mag hij zijn fatsoen wel eventjes opschroeven vriendelijke groet robin
TV
Toine v.
Veldhoven
7 jul 2023

Het retour sturen is een drama

Het retour sturen is niet al te best. Ik koop een retourlabel omdat deze toegestuurd zou worden, daar ik geen printer heb. Wordt deze via de mail verstuurd. Daar heb ik niets aan. Gebeld. Zou bij uitzondering mijn pakket opgehaald worden. Datum afgesproken en tijdblok. Helaas niemand. Gebeld moet zelf een dag inplannen met een tijdblok. Hier moet ik weer 4.95 voor betalen. Kost me dus al 8.90 euro voor retour te sturen. Doe een retour formulier meesturen met het pakketje. Net zo simpel. Zo verlies je klanten en is het geen beste reclame voor sans.online
13 jul 2023
Hey, Hartelijk dank voor je feedback waarin je wellicht iets niet helemaal hebt begrepen, je mag even contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team Sans-Online
31 aug 2023

Dikken onvoldoende!

-1: Beter bestelproces. Jullie bezorgen niet bij een postbus. Maar de klant kan wel een postbus invullend als bezorgadres. Dat is tegenstrijdig. Dus zodra er een postbus wordt ingevuld moet het systeem aangeven dat jullie daar niet bezorgen. -2: Telefonische toezeggingen ook daadwerkelijk nakomen. Vorige week is mij toegezegd dat de bestelling alsnog naar een DHL-afhaalpunt zou worden gestuurd. Ik zou daar een bevestiging per e-mail over krijgen. Dat is niet gebeurd. Bovendien heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen. Bijzonder teleurstellend.
1 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
27 aug 2023
Ik vind het niet correct dat je voor de retourzending moet betalen, in mijn geval heb ik een polo en t-shirt maat XXL van Gabbaiano besteld en de polo past wel goeden het t-shirt zit te strak om de buik. Ik heb deze vaker besteld, hoe kan dit? Het t-shirt op de polo gelegd en er zit wel ruim 1 cm verschil in de breedte onderaan. En hier moet ik kosten voor betalen is niet correct. Jammer M.vr. gr. Gonnie Koedijk 0643472075
29 aug 2023
Hallo, Wat vervelend dat de maten niet gelijk waren! Wij zouden graag even met je mee willen kijken. In deze kan je een mailtje sturen naar info@sans.nl Graag tot ziens 🙂 Team Sans-Online
27 okt 2023
Cast Iron in maat L gekocht, omdat ik van Cast Iron altijd deze maat heb. Deze passen me altijd perfect. Op dit shirt na. Gemeld bij Sans Online waarop ze me aangeven dat de maten kunnen afwijken. Dat kan inderdaad, maar niets als je altijd hetzelfde merk hebt. “Met zeer hoge uitzondering” mocht ik het gratis retourneren. Door dit gebeuren twijfel ik om een volgende keer ook weer bij hen te kopen.
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat de bestelling niet als verwacht is! Je kan altijd gebruik maken van onze 21 dagen bedenktijd. Wij hopen je bij de volgende bestelling een passend artikel te kunnen aanbieden 🍀 Team Sans-Online
2 jun 2023

1 keer hier besteld, helaas niet voor herhaling vatbaar

1 keer besteld en nooit weer. Ten eerste betaal je retourkosten en ze betalen de verzendkosten niet terug bij volledige retour. Terwijl dat wettelijk verplicht is! Ze houden zich dus niet aan de wet. Heb daarover een nette mail gestuurd en ene Larissa aan de lijn gekregen. Ze had er overduidelijk geen zin aan, maar gaf na veel moeite wel een deel van de verzendkosten retour. Al met al zeer slecht.
23 aug 2023
Jurk besteld en deze kwam niet binnen. Later in de week zelf contact op genomen met de klantenservice, daar bleek dat hij helemaal niet aanwezig was.
23 aug 2023
Hallo, Ik zie inderdaad dat de jurk niet op voorraad was en dat je hierover een mail hebt ontvangen de volgende dag. Wellicht is de mail niet goed ontvangen. Excuses! Wij zullen dit meenemen voor de toekomst! Team Sans-Online
22 okt 2023

Slechte verzenddienst

Pakket komt niet aan wegens vreselijke service van verzenddienst Colisprivé. Slechtste bezorgdienst ooit.
24 okt 2023
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de levering. Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze onlineafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker het ordernummer en toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
21 jul 2023

Sans laat je bij retouren alle…

Dat de leverancier het verschil niet snapt tussen heen en retourzending is echt belachelijk! Bovendien heb ik maar 1 item besteld van een merk en maat die mij zeer goed bekend zijn. Ik had dus terecht verwacht dat het overhemd 100% zeker zou passen. Mijn kritiek is alleen ophet niet terugbetalen van de heen zending. Dat ik de retopur zending zelf moet betalen vind ik geen probleem.
27 jul 2023
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
Bestel er nooit meer iets. Per ongeluk verkeerd product besteld. Via DHL retour gestuurd via pakketkluis. Pakket is verdwenen bij DHL. Beide bedrijven gaan ervanuit dat de medewerker van DHL die het Pakket ophaalt uit de kluis de waarheid spreekt. Ik ben neergezet als oplichter door zowel DHL en Sans-online. Men houdt elkaar de hand boven het hoofd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen, ik heb even het hele mailcontact doorgelezen. In deze was er inderdaad een pakket retour aangemeld bij ons die in een kluis van DHL achtergelaten moest worden. Omdat je na een aantal dagen nog geen bevestiging had ontvangen heb je hierover navraag gedaan bij ons, en wij weer bij DHL. Zij hebben dit onderzocht en gaven aan dat er helaas niets in de kluis is achtergelaten, de medewerker van het DHL-servicepoint, de camerabeelden en de koerier van DHL bevestigen dit ook. Helaas kunnen wij zonder verzendbewijs of ontvangen pakket daarom ook niets voor je verwerken, hiermee willen wij niemand als oplichter neerzetten maar aangaande onze checks en het onderzoek kunnen wij bevestigen dat het inderdaad niet is ingeleverd. Hoe spijtig ook, hierin kunnen wij dus geen creditering aanbieden. Ik hoop hierin op je begrip. Team Sans-Online
29 jun 2023
Kopen ging goed en makkelijk, er stond vandaag besteld morgen in huis. Na een week heb ik contact opgenomen via de mail. Kreeg een nogal zakelijk antwoord dat meerdere malen tijdens het bestelproces stond dat het langer kon duren. Maar dat heb ik nergens gezien. Vond dat de mail ook wel wat vriendelijker kon. Broekjes zitten top!
14 jul 2023
Hallo, Wat vervelen dat je onze mail als onvriendelijk hebt ervaren, dat was zeker niet onze bedoeling! Deze mail is bedoeld om aan te tonen dat dit aangegeven wordt bij het bestellen voor een volgende keer. Fijn dat de bestelling verder naar wens is 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
21 sep 2023

Artikel na bestelling niet leverbaar, lang wachten op retourkosten.

Voor de 2e keer in korte tijd bleek een artikel niet leverbaar. De terugbetaling laat dan op zich wachten. Bij de laatste bestelling moest ik zelf actie ondernemen om mijn geld terug te krijgen, er was iets niet goed verwerkt. Heel slordig en het zou Sans Online sieren om een gebaar maken ter compensatie van het ongemak.
22 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
5 juni een broek besteld en betaald. Vervolgens na 2 dagen bericht van DHL dat het pakket in een andere regio terecht is gekomen. Na 8 dagen niets meer gehoord te hebben Sans een mail gestuurd. Ze hadden achterhaal dat het pakket ergens was blijven steken en dat ik wel weer bericht kreeg. Tot vandaag niets gehoord
30 jun 2023
Wel mooie aanbiedingen maar terug sturen vond ik een beetje vreemd want je moet zelf het adres etc uitprinten maar ik heb geen printer moet je een ander weer lastig vallen...dat zou toch anders moeten kunnen lijkt me ,ik werd wel netjes op de hoogte gehouden en snel mijn geld terug dus dat is perfect