Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

18 jun 2023
Ik had een jurk besteld waar vlekken in zaten. Daarom teruggestuurd. Ik vind het terugsturen bij Sans klantonvriendelijk. Je moet een sticker kopen, die je dan ook nog zelf moet uitprinten. Heel naar als je zelf geen printer hebt. Daarom koop ik niet weer iets bij Sans. Veel te omslachtig. Jammer.
22 jun 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, indien je een artikel in deze staat ontvangt horen wij het altijd heel graag van je. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat je daarvoor retourkosten maakt, wij helpen je hier graag verder bij. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen via: info@sans-online.nl. Wij kunnen je dan meteen verder helpen. Team Sans-Online
2 jul 2023

verpakking is een puntje van aandacht

De bestelling is ontvangen in een doos waarbij het tape los aan de bovenzijde los en gedraaid was en de onderzijde van de doos makkelijk open te vouwen was. Hierdoor is de kans dat de inhoud verloren gaat zeer aanwezig en heel eerlijk: het is ook minder leuk zo je bestelling te mogen ontvangen
16 jul 2023
Mijn bestelling was kwijt. DHL heeft mijn pakket teruggestuurd naar de winkel en ik heb nooit iets gehad. Ik krijg mijn geld teruggestort maar de artikelen die ik wilde zijn inmiddels niet meer te bestellen in mijn maat en het pakket wat ik had besteld kan niet opnieuw verstuurd worden.
20 jul 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, wij proberen dit uiteraard altijd zo goed mogelijk op te lossen. Hopelijk lukt dit de volgende keer nog beter! Fijne dag! Team Sans-Online
8 nov 2023
Luxe winterjas gekocht. Kwam binnen beloofde 3 dagen binnen. Was niet in plastic verpakt en er stonden op de rug en armen zanderige schoenafdrukken op. Er had iemand overgelopen bij de Dropshipper of in de logistieke keten. Neem de 4 euro retourkosten voor lief. Bestel hier niets meer.
9 nov 2023
Hi, Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
1 nov 2023
4 euro retourkosten vind ik echt zeer hoog. Bij menig webshop is dit gratis of voor een klein tarief. Ook werd de bestelling als twee losse pakketten geleverd. Één bij het afhaalpunt wat ik gekozen had, andere pakket helemaal aan de andere kant van de stad. Ik bestel hier niet weer.
7 nov 2023
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Voor het afhaalpunt kan je altijd contact met ons opnemen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de zending bij het juiste afhaalpunt wordt afgeleverd. Team Sans-Online.
11 sep 2023
Bezorgkosten zijn relatief hoog voor een thirt en als het niet past moet je weer bezorgkosten betalen, 7,90 in totaal! weggegooid geld. Op basis hiervan zou ik niets meer bestellen, maar op zoek gaan naar een winkel waar deze kosten minder hoog zijn.
12 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat de verzendkosten je tegen houden om bij ons te bestellen. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Team Sans-Online
7 jul 2023
Ik had een jurkje van only besteld. Ik heb me gehouden aan de maattabel. Die gaf maatje m aan. Vond ik al vreemd, ben 1.66 en 52 kg. Maar misschien valt de maat groot. Veel te groot dus. Helaas weer retour. Dus wat mij betreft klopt de maattabel niet.

Melding

Ik mest geld betalen voor verzending en ook geld betalen om het terug te sturen. Verder moest ik een etiket printen terwijl ik geen printer heb. Kan dit niet online geregeld worden? Het terugsturen van het pakket bedoel ik. Online retour aanmelden
16 jun 2023
Hey, Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent! Voor eventueel meer informatie kan je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl. Team Sans-Online
28 sep 2023
Jurk die ik bestelde was top. Vest in roestkleur lijkt wel of er chloorvlekken in de wol zitten. Zo hier en daar. Kan je echt niet mee naar een feestje. Jammer dat ik dan krijg te horen dat dit in de wol zit.. Op de foto niet goed te zien.
28 aug 2023
Iets besteld , terug gestuurd was te klein. Moest 3,95 betalen o. Terug te sturen. Dat kan uiteraard maar moet ook de 4,50 en de 1.95 rivertykosten betalen!!! Dus mensen als je iets besteld en terug stuurt ben je 10 euro per pakket lichter!
29 aug 2023
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online

Kleding niet op voorraad maar wel kunnen bestellen

Ik vind het slecht dat ze je een kledingstuk laten bestellen en betalen En vervolgens krijg je een paar dagen later een bericht dat het artikel niet op voorraad is Dus kun je weer wachten op je terug gaven van je geld Slecht op order daar!
20 jul 2023
Goedemiddag, Wij bieden je natuurlijk niks aan wat we niet op voorraad hebben. echter kan het voorkomen dat iemand je voor is geweest bij je aankoop. Omdat wij een winkel hebben in Rijssen ( Overijssel) ligt een gedeelte van de voorraad ook in deze winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat net het laatste artikel is verkocht in de winkel. Wij snappen de teleurstelling en hopen dat dit bij een volgende bestelling niet voorkomt! Team sans-Online.
4 sep 2023

Mooie kleding, maar wel dubbele verzendkosten bij retour

Mooie kleding. Wat ik een minpunt vind is de verzendkosten bij aankoop, maar ook weer als je het retour stuurt. Je kunt ook niet kleding ruilen. Je moet dus retour sturen en opnieuw een aankoop doen. Dus je blijft verzendkosten betalen.
5 sep 2023
24 aug 2023
Een jurk die na 1 dag dragen gaat pillen en waar halen komen,en daarvoor een klacht heb ingediend. Krijg ik als antwoord dat ligt aan de stof, en volgens kunnen wij niets voor u betekenen. Er bestaat toch zoiets als klanttevredenheid?
29 aug 2023
Hallo, Wat vervelend dat wij je niet verder kunnen helpen met je klacht! Helaas kunnen wij geen garantie geven op klachten als pillen, excuses. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
17 jun 2023
Had jurk besteld, ontvangen zonder kaartjes en met geur van transpiratie. Kreeg sterk de indruk dat de jurk gedragen was. Vind niet dat je zoiets kunt verkopen! Heb nog geen reactie ontvangen op mijn geschreven reden van retourneren.
20 jun 2023

Meestal prima ….

Meerdere malen besteld en dat ging goed. Laatste bestelling waren de polo’s gebruikt, of al gepast, hoe je het wilt noemen. Dat vind ik persoonlijk jammer. Dat was trouwens bij twee van de drie zo, de derde zat netjes in de folie.

DHL Onbetrouwbare Koerierdienst

Het is zeker te overwegen van Koerierdienst te veranderen! Tot 2 keer toe heeft DHL aangegeven het pakket af te geven echter beide pogingen zijn in schoonheid gestrand. Nu maar afwachten waar het pakket zich bevindt.
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met DHL niet goed verlopen is! Graag willen wij met je meekijken. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
16 mei 2023
Het is lastig om een retour formulier uit te printen.(printer doet het soms niet, of geen inkt meer). Jammer bij veel bedrijven wordt het automatisch meegestuurd. Het is voor mij een belemmering om wat te bestellen.
17 mei 2023
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat het printen van dit label lastig is. Via de site kan je het pakket ook op laten halen door de koerier (DHL). Zij zullen ook een retourlabel meenemen zodat je verder niks hoeft te printen. Mocht je hier verder vragen over hebben neem gerust contact met ons op. Fijne dag :) Team Sans-Online
30 jun 2023
Van de bestelling ben ik heel tevreden. Ik wist echter niet dat je vanuit België de retour zelf moet betalen. Dit was 9,60€ . Best dit vermelden op jullie site. ik ga dus niet meer bij jullie bestellen.
14 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
3 mei 2023
Binnen 14 dagen producten sterk afgeprijsd op de site. Betalen het verschil niet terug. Moet je de producten terug sturen en opnieuw bestellen, dit kan natuurlijk niet als het al gedragen is.
13 jun 2023
Na lang wachten op mijn pakket bleek het adres niet te kloppen. Nagekeken, bleek dit wel te kloppen. Alsnog heel veel later mijn pakket ontvangen. Slecht geïnformeerd door de klantenservice
16 jun 2023
Hey, Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent! Bedankt voor je feedback en nemen dit mee voor de toekomst! Team Sans-Online