Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

29 jun 2023

Kosten

Jammer dat je extra moet betalen voor verwerkingskosten ofzo. Jammer dat je niet 2 verschillende bestellingen in 1x kan retourneren, waardoor je 2x een retourlabel a 3, 95 moet betalen...
14 jul 2023
Hallo, Meerdere pakket mogen bij elkaar in, dit scheelt natuurlijk in de retourkosten. Dit kan door het ene pakken in zijn geheel bij de andere in te doen, zo zien wij dat dit om 2 bestellingen gaat. Wij zien je graag bij een volgende bestelling weer :) Team Sans-Online
NH
Nicole H.
Flensburg
16 jun 2023

Creatie nü ontvangen en tot nu toe geen geld terug

Goederen niet ontvangen en de verkoper is volgens mij een nepaccount. Opgelet koper levert niet en excuses gebruiken heeft uiteraard niets met de feitelijke gang van zaken te maken, jammer
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat jammer om te horen dat je nog geen levering hebt ontvangen, wij helpen je hier graag mee verder! Is het mogelijk hierover contact met ons op te nemen op: info@sans-online.nl. Wij kijken hierin graag even met je mee. Team Sans-Online
Op 29 juli ordernr.2250148 xu-47357308 besteld bij Sans BV by Buckaroo Euro 89,95 betaald met ideal Nog steeds dit pakket niet ontvangen. Hoe kan dat? En kan ik zelf actie ondernemen?
25 dec 2023
De producten hebben een goede prijs, maar verschillen snel van prijs (misschien een dagprijs?) Ook vind ik het jammer dat de bezorgkosten en retour kosten zelf gedragen moeten worden.
JV
Jes V.
Poppel
3 okt 2023
De maat van de t-shirt (L/veel te groot) stemt niet overeen met die van Vero Moda. Terugsturen kan blijkbaar alleen via Nederland, niet via België. Een nutteloze bestelling dus!
6 jul 2023

Niet op voorraad

Ik had een jurk besteld, maar die was niet op voorraad. Jammer dat dit niet direct op de site te zien was, maar pas later gemaild werd. Wel de betaling retour gekregen gelukkig.
AL
A. L.
beek en donk
16 jun 2023
7 dagen moeten wachten en bellen en nog bellen blijkt dat ze t niet meer in voorraad hebben terwijl ik al n keer gebeld had en toen zeiden ze dat ze t op zouden sturen !!
5 okt 2023
Nadat ik wat had besteld , hoorde ik dagenlang niks terwijl bezorgtijd tussen de 1 en 3 dagen was. Hen ze toen gemaild en toen werd die de dag erna ineens bezorgt.
17 mei 2023
Broek was er helemaal niet pas na een paar dagen antwoord en daarna pas geld terug. Gelukkig was die ergens anders wel. De webshop dus beter bijhouden is dan de tip
19 mei 2023
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen, ik zie dat er een artikel was besteld waarop een langere levertijd. Wij proberen dit altijd wel zo duidelijk mogelijk te vermelden, het spijt ons om te horen dat dat in deze mogelijk niet helemaal duidelijk was. Helaas hebben wij op het laatste moment van onze leverancier vernomen dat dit artikel niet uitgeleverd kon worden, onze excuses dat wij dit pas zo laat hebben kunnen melden. Ik hoop dat alles bij de volgende bestelling beter gaat, mocht je toch nog vragen/opmerkingen hebben, laat het ons dan zeker weten op: info@sans.nl Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
Ons pakket is kwijt wel betaald zijn nu 1,5 week verder En erg jammer dat we niet op de hoogte worden gehouden of dat ze een andere gerustellende oplossing komen
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het inmiddels is opgelost. Wanneer dit niet het geval is mag je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Zij helpen je graag verder! Team sans-online.
bestelling is geannuleerd door winkel doordat deze achteraf niet op voorraad was maar zichtbaar in de online webshop. Wel zijn er nog kosten die ik moet betalen.
3 okt 2023

Niets ontvangen. Op mails niet gereageerd, na dreiging wel

Besteld. Niets ontvangen. Drie keer mail over gestuurd. Derde mail werd beantwoord. Andere twee nooit ontvangen aldus het bedrijf. Nu onderzoek bij de vervoerder.
4 okt 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen! Als ik zoek op eerdere mails zie ik inderdaad echt niets terug, het spijt me je dit te melden. Het onderzoek bij DHL is inderdaad momenteel lopend, wij hebben het volste vertrouwen dat dit netjes met je wordt opgelost. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online

Gilet

Ik kreeg tot 2 keer toe een gilet waar wat aan mankeerde. Is wel keurig opgelost door Sans-online. Geld retour binnen paar dagen en ook retourlabel werd vergoed
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
12 okt 2023

Verzendkosten én retourkosten, balen

Balen dat je verzendkosten moet betalen én retourkosten... Terwijl bij andere bedrijven dezelfde trui voor hetzelfde geld te koop is zonder die extra kosten...
13 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
6 aug 2023

retourzenden wordt erg lastig gemaakt

Het retourzenden wordt erg lastig gemaakt, je moet perse zelf vanalles uitprinten en dan ook nog een retourlabel kopen. Ik koop volgende keer wel ergens anders
11 aug 2023
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
EV
E. V.
Amersfoort
11 okt 2023
T shirts vielen klein, altijd maat M. Retour zenden een heel gedoe 2x zelf printen . 2x €3,95 bezorgen en retourneren. Grotere maat besteld weer geld. 🥴
MD
20 jul 2023
De hele bestelling is op een onderdeel na goed , maar om dat ene onderdeel te retourneren is een klus. Formulieren uitprinten!!!! Niet van deze tijd !!
26 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
25 mei 2023
Bij zo dure jas hoort er een verpakking omheen te zitten. En qua verzending is het gewoon in een plastic verpakking ipv een doos of iets dergelijks.
25 jul 2023
Blousje besteld, geen enkele melding dat het niet meer op voorraad was. Betaald, twee dagen later bericht, het blousje is niet meer op voorraad.
26 jul 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, ik zie dat het inderdaad artikelen waren met een langere levertijd. Onze excuses indien de levertijd niet duidelijk vermeld was. Wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
Het ontvangen retourticket moet geprint worden. Het is handiger als op het retourticket een qr-code is vermeld. Via deze code wordt er gescand.