smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

The case not not as good as expected. You can barely place it on due to a lot of air holes standing between the screen and the screen protector.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Eridona, Thank you for your review. What a shame to read that the product does not meet your expectations and that air has gotten between the screen and the screen protector. I have sent you an email and would like to ask you to respond so that we can offer you a suitable solution. Yours sincerely, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 apr 2024
Slechte service Hoesje totaal anders dan op de foto, bij terugkoppeling naar klantenservice slecht geholpen en geen passende oplossing geboden
18 apr 2024
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik heb de hoes bekeken welke je besteld hebt en het contact nagelezen. De hoes welke je besteld hebt is niet voorzien van een Apple logo. Doordat de achterzijde semi transparant is zie je op de productfoto's het Apple logo van de telefoon er doorheen. Ik vind het erg jammer dat hier verwarring over ontstaan is en heb je een mail gestuurd om het een en ander te verduidelijken. Ik wil het graag met je oplossen en wil je dan ook vragen op mijn mail te reageren. Daar er al meerdere oplossingen zijn aangeboden welke niet naar je wens zijn, ga ik graag met je op zoek naar een oplossing welke wel gewenst is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
de afstand tussen schuif klep en bodem waar de kaart op licht iets verhogen! En de schuifklep iets beter later schuiven het is wat klemmend
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Meneer M, Allereerst wil ik je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet tevreden bent over de hoes, omdat de schuifklep stroef opent en klemmend vast zit. Ook vind je de afstand tussen de klep en de bodem van het pasjeshouder gedeelte niet hoog genoeg. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid, dus ik vind het erg jammer om te vernemen dat dit nu niet het geval is. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
24 apr 2024
Goede producten, goed verpakt en snel verstuurd. Levering duurde erg lang maar dit kwam waarschijnlijk door de betreffende bezorgservice.
26 apr 2024
Beste Sanne, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat de levering zo lang geduurd heeft. Het kan inderdaad gebeuren dat de post wat vertraging oploopt. Helaas ligt dit buiten onze macht. Echter, omdat ik het erg vervelend vind dat je zo lang hebt moeten wachten, wil ik je graag een tegemoetkoming bieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je daar op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Beide hoesjes ruiken echt vreselijk chemisch en de geur gaat er moeilijk af. Mijn handen ruiken daardoor ook chemisch, jammer wel…
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sarah, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Vaak helpt het de hoezen even in een mild sopje te leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Over het algemeen is de geur dan na een dag of 3 verdwenen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 apr 2024
Het klepje is al helemaal slap ik denk dat dat binnenkort scheurt. Daar ik het in maart gekocht hebt kan het niet meer retour
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Gonnie, Bedankt voor het plaatsen van re review. Ik begrijp dat de klep slap is en binnenkort zal scheuren, terwijl je deze in maart pas gekocht hebt. Dat vind ik erg jammer om te lezen en ik begrijp dat dit erg teleurstellend is. Wij bieden een jaar garantie op onze artikelen en het is niet de bedoeling dat deze in een korte periode al beschadigd is. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
2 weken later nog steeds niets aangekomen! Opnieuw verzonden kan niet worden thuisgeleverd, mag het nog zelf gaan ophalen!
29 apr 2024
Beste Yonas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen, zoals je van ons gewend bent. Ik heb het voor je uitgezocht en gezien dat het adres niet correct was van de eerste bestelling, waardoor de post de bestelling niet op het juiste adres kon leveren. Bij de nieuwe zending lijkt het gezien de tracing alsof je zelf een alternatief adres door wilde geven, waar zij helaas niet kunnen leveren. Om deze reden is jouw bestelling inderdaad naar een postpunt gebracht. Onze excuses voor het ongemak.  Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 apr 2024
Ik had 2 hoesjes besteld: 1 zwart en 1 groen en ik kreeg er 2 zwarte! En tot heden heb ik nog geen tweede groen ontvangen!
29 apr 2024
Beste Jozef, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. In de aangegeven bestelling staat 1 zwarte hoes en helaas kan ik in de andere bestellingen welke gekoppeld zijn aan jouw mailadres geen groene hoes vinden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat het ordernummer van de groene hoes is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De digitaal voorgestelde afbeelding op de site oogt mooier dan het hoesje zelf,zowel de kleur als de kwaliteit...jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rolande, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes zowel qua kleur als kwaliteit niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje is veel dunner geworden

Het plastic hoesje met koord is veel dunner geworden dan voorheen. Kans is nu groter dat je mobiel er sneller uitvalt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willemijn, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes dunner is dan voorheen! Het kan inderdaad zijn dat onze leverancier een aanpassing heeft gedaan bij de hoes. Echter moet het niet de bedoeling zijn dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Ik zou dit graag verder met je willen oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
Bestelling is nooit ontvangen, terwijl er op de PostNL app staat dat het al bezorgd is. Afschuwelijke verzending!
29 apr 2024
Beste Jay, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Wanneer zoiets zich voordoet mag je altijd contact met ons opnemen, want jouw bestelling had allang geleverd moeten zijn. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 apr 2024
Wanneer je een bestelling doet van 1zwarr En 1 groen en ge krijgt 2 zwarte dat is geen dienst verlening!
30 apr 2024
Beste Jozef, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je een groene hoes niet hebt ontvangen, wat jammer om te lezen. Helaas vind ik met dit email adres en order nummer geen bestelling terug met een groene hoes. Naar aanleiding van je review die je eerder hebt geplaatst hebben wij contact met je opgenomen, zojuist heb ik je nog een email gestuurd omdat ik het graag met je wil oplossen. Ik wil je vragen hierop te reageren. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
22 apr 2024

Vingerafdrukt werkt niet met nieuwe screenprotector

Mijn screenprotector zorgt er voor dat ik mijn mobiel niet meer kan openen met mijn vingerafdruk....
23 apr 2024
Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Wat jammer dat de screen protector niet aan je verwachting voldoet. Helaas is deze screen protector niet compatibel met vingerafdruk scanner dus is dit niet mogelijk om te gebruiken. We hebben wel andere screen protectors die compatibel zijn met vingerafdruk scanner. Het verschilt per screen protector of deze compatibel is met vinger afdruk scanner en dit staat ook per screen protector in de specificaties van de advertentie aangegeven bij het kopje ¨Werkt met vingerafdrukscanner¨" ja of nee. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid en ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt met je screen protector en ik wil je graag een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
29 apr 2024
Het paste niet helemaal ..kwam op het scherm ..daarom werkte de gsm niet .beetje bij geschuurd .
30 apr 2024
Beste Danny, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat de hoes niet helemaal past en dat je deze daarom zelf hebt moeten bewerken. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en gevraagd voor meer informatie. Ik wil je vragen hierop te reageren zodat ik je een passende oplossing kan aanbieden. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groeten, Lisa Smartphonehoesjes.nl
16 apr 2024
De opladers doen het niet goed al vanaf dag 1, vallen telkens uit en laden zeer matig op helaas…
17 apr 2024
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat de opladers niet naar behoren werken, steeds uitvallen en niet goed opladen. Wat jammer om te horen, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
BH
bernard h.
moerzeke Belgie
23 apr 2024
Vlekken op het hoesje die niet te verwijderen zijn laten weten via mail en geen antwoord
23 apr 2024
Beste Bernard, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat er vlekken op de hoes zitten en dat je deze niet kan verwijderen. Ook lees ik dat je via de mail geen reactie van ons hebt ontvangen. Wat jammer om te horen en mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk in ons systeem gekeken en zie helaas geen mail afkomstig van jouw email adres. Ik vermoed dat wij deze helaas niet hebben ontvangen daar wij onze mail box van oud naar nieuw afwerken en mails uiterlijk binnen een twee werkdagen beantwoorden. Kan het misschien per abuis naar een ander mail adres gestuurd zijn dan info@smartphonehoesjes.nl? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hoes zo beschadigd is, dit valt ook zeker nog onder de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
30 apr 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen ,reeds besteld van 17 april ook reeds betaald .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hilde, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na enkele postdagen te hebben gewacht. Wat vervelend om te vernemen. Wij hebben de bestelling verzonden met Bpost en zij hebben een week gestaakt, ik vermoed dat deze bestelling tijdens de staking verloren is geraakt, uiteraard is dat niet de bedoeling en vind ik dit erg jammer om te vernemen. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden en ook een tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Ik had een blauw hoesje besteld voor de IPhone XR, maar deze was veel té groot én ROOD!
22 apr 2024
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerd product van ons ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het retour gemeld hebt, zodat we je aangegeven retouractie uit hebben kunnen voeren. Voor het ongemak bied ik je graag een tegemoetkoming aan. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik ben al van 23/4 aan het wachten op mijn hoesje nog steeds niets ontvangen.grtjs
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rudi, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketen helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega een nieuwe bestelling voor je heeft aangemaakt. Deze verzenden wij vandaag en ik verwacht dat je deze spoedig zal ontvangen. Omdat ik het erg jammer vind om te vernemen dat je zo lang op je bestelling wacht, wil ik je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Artikel niet ontvangen. Besteld op 5 april, vandaag 19 april en niks gekregen.
19 apr 2024
Beste Livina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl