smartphonehoesjes.nlReviews

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

2.623 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 okt. 2021
Het hoesje was snel geleverd. De prijs kwaliteit ziet er goed uit, viel gelijk op toen ik het hoesje uit de verpakking haalde. Ik hoop dat dit hoesje het langer volhoudt dan de andere hoesjes. Probleem bij vorige hoesje was dat mijn (lees pinpas en rijbewijs) pasjes eruit vielen op een random moment. (Niet bij deze webshop gekocht), de kwaliteit van dit hoesje ziet er wel beter uit! Erg tevreden!

13 nov. 2021
Ik bestelde een smartphonehoesje met een eigen foto in zwartwit. Zag er mooi uit, netjes afgewerkt, foto mooi geprint. Wel iets minder verfijnd dan mijn vorige maar zeker wel ok. Na 2 weken merkte ik al een roze verkleuring op, vooral op de rugzijde. Niet echt goede kwaliteit dus. Nadat ik het meldde kreeg ik snel antwoord, maar toch werd mijn klacht geweigerd. Nadat ik ook foto's doorstuurde kreeg ik gewoon geen antwoord meer.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

van Vic H.
Voor mij werkt een flipover uitstekend! Je kunt n.l. met één handbeweging je iphone toegankelijk maken. Dit is in zeer mindere mate het geval bij bv een bookcasemodel! Jullie zouden mij nog blijer maken door volgende aanpassingen te voorzien: Aan de flipovercase een stevige mogelijke voorziening maken voor een koord of riempje te kunnen bevestigen. Dit om het geheel rond je nek te kunnen hangen zoals wordt toegepast bij bv badges. Als tweede zou tbv veiligheid een aanpassing en of toepassing moeten gebeuren. Momenteel zit in de afdichting flip een vakje om b bankkaarten en of rijbewijs etc. te steken. Maar je moet hierbij wel opletten dat na verloop van tijd de kaarten onbedoeld uit het vakje glijden. Nu heb ik zelf de hierboven genoemde aanpassingen provisorisch toegepast. Dit werkt voor mij uitstekend. (Zie bijgevoegde fotos) Alleen de mogelijkheid om een koord te bevestigen zou geïntegreerd moeten zijn. Ik heb hiervoor een kunststof pad gebruikt die wat mij betreft van nylon zou moeten zijn. De kunststof pad is te vlug kapot. Het zou fijn zijn indien jullie hier mee aan de slag gaan. Temeer ik intussen in mijn omgeving aangaande deze modificaties enthousiaste geluiden hoor die dit ook graag zouden willen🤗 Met vriendelijke groeten
Ik had een hoesje besteld voor mijn nieuwe gsm, blijkbaar stond er een foutje in hun beschrijving, en paste deze dus niet op mijn model gsm. Ik heb een retour aangemeld hiervoor, en mocht uiteindelijk het foute hoesje houden om verzending uit te sparen. (Beter voor het milieu) Ik heb met de tegoed credits, het juiste hoesje besteld. Wat ik met het verkeerde hoesje moet doen, geen idee, ik ken niemand die dat type gsm heeft...
Ik had de verkeerde hoes besteld na dit gemeld te hebben ,was de oplossing hou de verkeerde maar ,kreeg een giftcard en kon nieuwe bestellen voor de zelfde prijs grandioos
Levering is snel en het product werkt. Jammere vind ik wel, er staat "origineel" op de website, je verwacht dat een Iphone kabel dat ook wel in een origineel doosje bezorgt wordt, nu had ik 3 losse kabels, het lijkt origineel en zal dat wel ook zo zijn, maar toch, het geeft je die twijfel wel... Laat het in het doosje 3x dan weet ik dat ik niet hoef te twijfelen.
Vlugge levering en zeer passend en mooi. Toevallig een vriendin gezien, had net hetzelfde als het mijne, twee jaar oud en was tevreden erover en het toonde enkel als slijtage gedurende twee jaar intens gebruik een gewoon slijt aan kleur die hier en daar weg was aan de veel aangeraakte randen maar niets van stuk zijnde naden of scheuren.
Overzichtelijke website met goede kwaliteit smartphone hoesjes en toebehoren. Ik heb nu al meerdere keren hier iets besteld en ik ben nog altijd een tevreden klant. Bestellingen gedaan voor: - AirPod hoesjes - iPhone Xs + 14 pro hoesjes - Screen protectors - MacBook Pro tassen en hoezen - Apple Watch bandjes
Ik had een hoesje gekocht waarvan ik het design mooi vond maar het materiaal niet. Ik mocht een nieuw hoesje bestellen en kreeg een voucher vh bedrag vh oude hoesje. Meteen een echt leren hoesje besteld waar ik super tevreden mee ben. Geweldige service bij smartphonehoesjes. Ga daar zeker meer bestellen!!!
Heel fijne webshop met uitstekende klantenservice. Ik was ontevreden over een product en nadat zij met mij contact opnamen hierover, kreeg ik ofwel een nieuw product ofwel een tegoedbon met de waarde van aankoop om iets nieuws te kiezen. Dit is allemaal prima verlopen, een aanrader dus.
Eerste hoesje besteld, snel en goed geleverd, goede kwaliteit maar niet het hoesje wat ik zocht. Dit hoesje probleemloos mogen omruilen voor een ander. Ook weer goede kwaliteit en voldoet nu na 2 weken gebruik volledig aan de verwachting, top service door smartphonehoesje
Waarschijnlijk hebben wij ons laten misleiden door de titel van een pagina waarop Ipad mini 6 stond en onderaan stonden de hoesjes voor Ipad 10.2. Zo hebben we er twee besteld. We zouden die retourneren en het ebdrag zou worden terug gestort (waar wij nog op wachten).
Keurig geholpen met mijn verkeerde bestelling. Ik had niet goed gekeken en het verkeerde product gekocht. Zonder problemen terug kunnen sturen met een snelle verwerkingstijd en gelijk de dag hierna de iPad hoes die ik eigenlijk voor ogen had. Top service!
Ik ben al jaren klant bij smartphone hoesjes.nl en heb nog nooit klachten gehad. Nog altijd tevreden met mijn aankoop en blij dat ik vandaag bestellen en het vrijwel elke keer de volgende dag bij mij de deur binnen komt. Goeie service en goeie producten
Smartphonehoesjes is een top webshop. Zeer betrouwbaar. Altijd vriendelijk. Zeer goede klantenservice. Ik bestel vaak. En altijd is het in orde. En als het niet in orde is, zorgen ze ervoor dat het in orde komt. Zeker een aanrader.
Via een spaaractie gekocht, verliep soepel en het voordeel is dat je bij bestelling al kunt aangeven dat je het ergens op wilt halen. Heb je het in eigen hand en geen gedonder met al die valse berichten van HDL of andere vervoerder!
Alles is in orde, de kleur is zoals weergegeven bij de bestelling. Uitstekende kwaliteit. Wij kopen altijd onze hoesjes via deze site. Nieuwe smartphone we kijken of er een hoesje voor bestaat, we zijn nog nooit teleurgesteld.
Had het verkeerde hoesje voor de iphone van mijn man besteld . Kreeg een te goed bon ,zodat ik het goede kon bestellen. Hoefde niets terug te sturen. 👌 Gelijk de goede besteld en deze was de dag erop er weer..
ik had een nieuwe hoes nodig voor de ipad. welke ik moest kiezen was niet duidelijk, maar ik werd geholpen door de site. makkelijke keuze, goeie prijs, duidelijke uitleg welk hoesje te kiezen
Snelle verzending, producten precies zoals de foto. Duidelijke communicatie per mail (bevestiging bestelling en track en trace) altijd tevreden met mijn bestellingen
Mooi en stevig hoesje. De gouden details geven het hoesje een elegante look. De gouden kleur gaat wel snel af. Bijgevoegde foto is getrokken na 1 week gebruik.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Justine, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het uit het uiteinde van het koord al snel verkleurd is. Echter heb je in de aangegeven bestelling telefoonkabels besteld en kan ik helaas geen bestelling van je vinden met een hoes met koord of alleen een koord. Ik heb je een mail gestuurd en gevraagd om het juiste ordernummer, zodat we het op kunnen lossen indien het product bij ons besteld is. Graag wil ik je vragen op deze mail te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Er was een fout bij de betaling en deze was ook onmiddellijk rechtgezet zonder dat ik hen iets moest laten weten. Top! Levering was ook zoals gepland.