smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

18.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132.842 beoordelingen in totaal

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

7 jul 2024
De Eco Shield Screenprotector is de beste protector die ik ooit heb gehad !! Is iets duurder €29,99,- maar deze gaat zeker heeeeel lang mee! Is van (gerecycled) kunststof dus gaat bij vallen niet meteen stuk in vergelijking met glas. Monteren is met de meegeleverde montageraam een eitje en kan nooit misgaan als je goed reinigt. Ook geen probleem met de telefoon hoesje die de protector eraf duwt.Ik raad het iedereen aan en je gaat zeker geen spijt krijgen! Heel tevreden dus daarom de moeite gedaan om deze positieve recensie te plaatsen. Grtz.
4 jul 2024
Ik bestel regelmatig via internet zonder problemen. Ditmaal wou ik een gsm hoesje bestellen.ik vond een mooi exemplaar,vulde zoals gewoonlijk al mijn gegevens in. En gewoonlijk krijg je voor de definitieve bestelling,even de mogelijkheid,alle gegevens na te zien,in dit geval kreeg ik na betaling een bevestigings mail,met ander adres op.ik heb onmiddellijk gereageerd met een e-mail.met de juiste gegevens. Ik heb een drie tal e-mails gestuurd met de vraag om terugbetaling te krijgen. Dit gebeurde redelijk snel.spijtig heb ik een hoesje in België besteld zonder problemen.tot hier mijn bevindingen.

Super kwaliteit aan voor de prijs

De kwaliteit van mijn hoesje en de prijs viel mee.geen verzendingskosten.Ben tevreden.het pakje lag boven op de brievenbus vond ik. Gevaarlijk ! Men had mij gezegd het is verzonden het is verpakt om in de brievenbus te steken. De postbode heeft het gewoon erboven opgelegd omdat het pakje er niet ingang. Gelukkig lag het er nog s'middags.!
4 jul 2024
Ik had het product eerst gekocht via bol.com maar het is nooit aangekomen. De zaakvoerder van smartphonehoesjes.nl heeft mij dan gecontacteerd en heeft er samen met bol.com voor gezorgd dat ik mijn geld terug kreeg. Achteraf heb ik hetzelfde product besteld via smartphonehoesjes.nl en alles is correct en snel verlopen.
9 jul 2024
Grote keuze en goede prijzen. Verzenden gaat snel maar liep daarna helemaal fout. Ligt natuurlijk aan post nl maar smartphonehoesjes weet goed hoe onbetrouwbaar deze pakketdienst is. Na een week nog niks ontvangen. Smartphonehoesjes heeft het wel goed opgelost door een nieuwe te sturen. Goed opgelost.
9 jul 2024

Prima kwaliteit maar betaal niet extra voor snelle levering

Prima kwaliteit hoesje. Had een nieuwe hoes nodig voor mijn iPad vlak voor mijn vakantie. Dus extra betaald om het met 1 dag thuisbezorgd te krijgen. 3 dagen later ging ik op vakantie en had ik het nog niet binnen, dus voor … extra betaald en moest op vakantie met een kapotte hoes.
9 jul 2024
Groot assortiment met uitgebreide zoekfuncties. Zoekfunctie kan wellicht iets verbeterd worden door nog beter de eigenschappen van de artikelen zoekbaar te maken. Snelle levering van bestelling. Mijn vaste shop voor telefoon hoesjes, screen protectors, watch hoesjes etc.
Een prima achterkant hoesje in het licht paars ,zie je goed in je tas of binnenzak van je jas.het voelt prettig aan,gegoten siliconenkit,aangenaam stroef ,glijd niet zomaar uit je handen.Ik ben er reuze lijkt mee.prima helemaal goed,echt naar mijn zin. Manuela Holzel..
29 jun 2024

Super fijne hoesjes voor mobiel .En voor een…

Super fijnechoesjes mobiel .En voor een mooie prijs .Top .👍Ik had eerste bestelling 2 besteld ,maar voor mijn man was verkeerde was mijn eigen schuld verkeerd gekeken .Maar service was top en snel mijn geld terug .Ik had al gelijk een nieuw besteld voor mijn man. 👍😎
Ik heb mij een nieuwe telefoonhoes besteld ,maar bij levering heb ik bemerkt dat het beschadigde dran waren, bij het contact opnemen is alles goed geregeld worden ik heb mijn bedrag benne en paar dagen retour gehaald. Ik heb het defekt Hose meteen verweigert .
13 jul 2024
Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestellen ging vlot en was makkelijk. Geleverde artikelen zijn top. Helaas werd de levering uitgesteld waardoor de telefoon (en die werd vanuit Brussel geleverd) er eerder was dan de Smartphonehoesje artikelen ☹️
2 jul 2024
Niet geleverd door PostNL (voor de zoveelste keer bij ons in de buurt, maken er een potje van) maar Smartphonehoesjes.nl heeft dit keurig opgelost en ik heb een nieuwe hoesje binnen gehad wat nu wél geleverd is. Hulde voor de service van dit bedrijf!
27 jun 2024
Hoesje besteld was een brievenbus bezorging, volgens tnt post was het bezorgd ik heb echter niets ontvangen. Contact met smartphonehoesjes opgenomen, ik kon mijn geld terug krijgen of een nieuw hoesje echt heel snel en naar tevredenheid opgelost.
29 jun 2024
De snelheid van handelen in het algemeen. Helaas was de door mij bestelde iPad hoes niet goed. Ik heb het probleem bij de klantenservice gemeld en ik kon de hoes retourneren en binnen een paar dagen stond het geld weer op mijn rekening.
FW
Franca W.
Vlijmen
Prima hoes voor ereader die perfect past met sleepcover functie wat ik graag wilde . Kan alleen niet in sta functie gezet worden deze hoes om je etesder voor je neer te zetten maar dat wist ik . De volgende dag al gratis thuis bezorgd
12 jul 2024
Omruilen is heel makkelijk en kosteloos. Voor mijn type Huawei was het moeilijk nog een hoesje te vinden. De klantenservice helpt je echt heel goed en neemt daarvoor de tijd . Dit bedrijf is echt een voorbeeld voor andere bedrijven!
28 jun 2024

Foutje zeer snel en correct rechtgezet

Ik had een gepersonaliseerde cover besteld, deze kwam snel aan. Echter pastte hij niet. Na contact met de klantendienst, kreeg ik zonder probleem een voucher voor de shop. Ik heb direkt opnieuw besteld, deze keer pastte hij perfect.
2 jul 2024
Alleen maar goede ervaringen ! Snelle levering, goede oplossing als een artikel niet naar wens is, erg goede bereikbaarheid, vriendelijke klantenservice ! Een super goed voorbeeld voor iedere andere internet-shop !!
11 jul 2024

Top service.

Ons pakketje was kwijt geraakt door Post NL maar smartphonehoesjes deed daar niet moeilijk over. We kregen weer nieuwe screenprotectors toegestuurd. Dat noem ik nou top service! Daar kan Post NL nog wat van leren.

Prima.

Netjes en op tijd verstuurd. Mijn hoesje voldeed aan mijn verwachtingen. Klantenservice reageerde snel en vriendelijk op mijn vragen over het postbedrijf. Het postbedrijf deed er wat langer over dan verwacht.