smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

18.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden125.252 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

24 feb 2024
Ik schrijf nooit beoordelingen maar deze is het echt waard. Ik had de verkeerde hoesjes besteld en nam contant op met de klantenservice. Ik kreeg snel antwoord met een link naar alle hoesjes voor mijn toestel zodat ik zelf niet hoefde te zoeken welke passen of niet. Dat is top want ik ben niet zo technisch, vandaar dat ik de eerste ook verkeerd had besteld. Dus niet alleen die super snelle service die ik kreeg maar ik hoefde de verkeerde hoesjes ook niet terug te sturen! Ik kreeg een mail dat dat slecht voor het milieu is en dat ik er iemand anders blij mee mag maken. Dat er nog zulke bedrijven bestaan! Die niet alleen aan cashen denken maar echt aan klant tevredenheid EN aan het milieu. Zo word de wereld een stukje mooier. Bedankt!
Ik had een hoesje voor een Motorola g60s besteld. Levering ging prima, alleen waren de gaten in het hoesje niet op de juiste plaats. Ik heb een retourformulier ingevuld en met de voucher die ik kreeg, kon ik direct een ander hoesje bestellen. Die ook vlot werd geleverd. Het oude hoesje mocht ik houden omdat retour sturen slecht voor het milieu is. Goede gedachte. Één dingetje: ik had het eerste hoesje met een kortingscode gekocht. De voucher die ik kreeg, had de waarde die ik uiteindelijk betaald heb. Toen ik een nieuw hoesje bestelde, was de voucher natuurlijk niet dekkend en moest ik alsnog iets bijbetalen.

Prima product!

Eerste keer dat ik een Magsafe autolader heb aangeschaft. Ik gebruik hem nu een paar dagen en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Ik heb een Samsung en met een Magsafehoesje werkt het opladen uitstekend. Veel gebruiksvriendelijker dan de houders die moeten openen en sluiten. De magneet is meer dan stevig, de telefoon laat absoluut niet vanzelf los. Houder laadt mooi snel op, en geen last meer van dan weer wel/dan weer niet opladen… De bevestiging werkt prima op het dashboard ( zelfs op een wat ronder dashboard) Dit is echt een aanrader. Ik geef dit product 5 sterren

snelle en goede reactie bij bestellen verkeerde maat

Zeer snelle en goede regeling toen bleek dat ik de verkeerde maat hoesje had besteld (was mijn eigen fout). Wat handig kan zijn is een kwaliteitsindicatie bij de hoesjes. 1e hoesje begon al na een paar weken de "bekleding" los te laten (was ook heel goedkoop, maar zou eigenlijk niet in het assortiment moeten zitten). Daarna een hoesje van echt leer besteld en die is helemaal prima!
CW
Christoph W.
Aalst, België
Verzending is deze keer verloren gegaan en ik wacht nu op nieuwe zending. Update: Heb nieuw hoesje ontvangen op 29/02, wel 14 dagen later dan de originele bestelling op 14/02. Jammer maar helaas. Gelukkig wel mijn Valentijn korting kunnen behouden. Via mail vernomen dat ik op mijn volgende aankoop ook van een korting zal kunnen genieten, dus hopelijk dan zonder problemen.

Goede service, goed product en goede prijs.

Mijn vorige broeksriem hoesje kocht ik 2 jaar geleden bij jullie. Ik herinner me dat alles vlot verlopen was en de kwaliteit zeer goed is, daarom opnieuw besteld. Ook deze keer alles fijn verlopen, ik denk dat de kwaliteit erop vooruit gegaan is. Levering naar Antwerpen duurde 5 dagen. Verbazingwekkend traag maar het pakketje paste in de brievenbus.
Alles loopt soepel en gemakkelijk levering ook snel Het enige wat ik kan zeggen en niet weet of dat veranderd kan is dat indien je een hoes voor je iPad wilt ontwerpen alle foto’s en afbeeldingen die ik probeerde te klein waren en niet de gehele hoes bedekten. En dat dan de achterkant niet in kleur wordt aangepast.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Janny, Bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Wat vervelend dat het ontwerpen van een hoes voor je iPad niet goed lukt. Het is mogelijk om een gehele voorkant te bedekken met de foto. Echter moet het kwaliteit van de foto dan wel hoog zijn en het bestand groot genoeg. Als dat niet het geval is, lukt het inderdaad niet om de foto vergroot te krijgen op de hoes, daar dan de kwaliteit verloren gaat. Het klopt inderdaad dat de achterkant van de hoes niet in een kleur bedrukt kan worden. Onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd met wat vragen, zodat wij je wellicht verder kunnen helpen. Ook wil ik je een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Goeie service. Leuke aanbiedingen. Geen verzendkosten. Ik wilde iets retour sturen, en daarvoor kon ik kiezen uit een waardebon en het product mocht ik ook zelf houden. Ik vind het top. Het enige wat ik mis is meer variatie in een bookcase hoesjes voor de Samsung galaxy a14. Maar dat is het enige.
De service is top, ik had per ongeluk het verkeerde hoesje besteld, oeps ik mocht deze houden en een ander er een plezier mee doen! Ik kreeg een code toegestuurd voor het bedrag van mijn aankoop en mocht een nieuwe uitzoeken. Mooi hoesje ,snel op de mat helemaal blij mee !

Prettige klantenservice

Fijne hoesjes gekocht voor mijn nieuwe telefoon. En vervolgens erg prettig contact gehad met de klantenservice naar aanleiding van mijn order, waarbij echt met mij werd meegedacht en we tot een prima oplossing zijn gekomen. Ik koop mijn hoesjes de volgende keer weer hier.
18 feb 2024
Goed product gekocht, Smartphoneheosjes heeft een goede duidelijke overzichtelijke website, wat klant en gebruiksvriendelijk is. Ook bestelling en levering is goed en snel gegaan, exact wat op de website beschreven is. Met andere woordne: ga zo door!
Ik kocht een groen lederen hoesje voor mijn smartphone. Ik was verrast door de snelheid van de levering en nog meer door de verpakking. Uiteraard zat het hoesje in een doosje maar daarnaast ook nog in een stoffen zakje. Top! Ben er super blij mee!
Fantastic experience, thanks a lot guys! I’ve ordered a smartphone case wrong size and claimed return and moneyback. All the necessary paperwork was provided to my e-mail in no minute and I had a refund kinda next day on my bank account. Bravo!

hoesje voor mijn Motorola Edge 30 neo

Het bestelde hoesje voor mijn Motorola Edge 30 neo voldoet goed, valt mooi over de rand van het scherm, dus het glas is goed beschermd.Aan de achterkant had het randje om de camera's iets dikker mogen zijn, de lenzen steken nu nog iets uit.

Hele fijne webshop met een top klantenservice

Hele fijne webshop, hebben een breed assortiment en de levering is top. Laatst had ik een review gegeven waarbij ik iets minder blij was met het product. Toen kreeg ik heel netjes een mail. Ik was al fan maar nu nog meer!
Tot 2 keer toe ging het fout bij de bestelling. Eerst kwamhet hoesje niet overeen met wat op de website stond, bijde tweede poging was het hoesje te groot. De manier waarop smarthoesjes hiermee omgaat is uitmuntend.

Bandje niet ideaal voor vrouwenpols

Bestelde horlogebandje is prima maar minder geschikt voor dunnere vrouwenpolsen. Zoveel schakels moesten eruit waardoor de sluiting die statisch is minder prettig om de arm sluit. Waarschuwing daarvoor is handig.
IK
Ietje K.
Roosendaal
Het enige dat beter kan is de verpakking , ik had twee horlogebandjes besteld. Bij aflevering was de doos open (platgedrukt) en schoof alkes er zo uit. Gelukkig zaten ze er nog in maar voor hetzelfde geld….
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ietje, Bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat bij aflevering de doos platgedrukt en open was, en de bandjes er zo uit konden schuiven. Dat is niet de bedoeling. Onze producten worden zorgvuldig verpakt. Echter kan het bij transport helaas voorkomen dat er iets gebeurt waardoor de bestelling niet netjes geleverd kan worden. Dit ligt helaas buiten onze macht, maar is natuurlijk niet de bedoeling. In het geval dat er iets mis is, zullen wij dit altijd met je oplossen. Omdat ik het vervelend vind dat dit is voorgevallen, wil ik je graag tegemoetkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Snelle levering. Na een misverstand over retour en geld terug en na contact met smartphonehoesjes.nl werd alles onmiddellijk weer rechtgetrokken en stond het retourbedrag binnen 2 dagen op onze rekening.