smartphonehoesjes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 nov. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
smartphonehoesjes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij smartphonehoesjes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 nov. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

6.990 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022

van Vic H.
Voor mij werkt een flipover uitstekend! Je kunt n.l. met één handbeweging je iphone toegankelijk maken. Dit is in zeer mindere mate het geval bij bv een bookcasemodel! Jullie zouden mij nog blijer maken door volgende aanpassingen te voorzien: Aan de flipovercase een stevige mogelijke voorziening maken voor een koord of riempje te kunnen bevestigen. Dit om het geheel rond je nek te kunnen hangen zoals wordt toegepast bij bv badges. Als tweede zou tbv veiligheid een aanpassing en of toepassing moeten gebeuren. Momenteel zit in de afdichting flip een vakje om b bankkaarten en of rijbewijs etc. te steken. Maar je moet hierbij wel opletten dat na verloop van tijd de kaarten onbedoeld uit het vakje glijden. Nu heb ik zelf de hierboven genoemde aanpassingen provisorisch toegepast. Dit werkt voor mij uitstekend. (Zie bijgevoegde fotos) Alleen de mogelijkheid om een koord te bevestigen zou geïntegreerd moeten zijn. Ik heb hiervoor een kunststof pad gebruikt die wat mij betreft van nylon zou moeten zijn. De kunststof pad is te vlug kapot. Het zou fijn zijn indien jullie hier mee aan de slag gaan. Temeer ik intussen in mijn omgeving aangaande deze modificaties enthousiaste geluiden hoor die dit ook graag zouden willen🤗 Met vriendelijke groeten

25 aug. 2022
Dit is de 2e review over hetzelfde hoesje. De eerste review is verdwenen. Hoe dat kan is me een raadsel. Wat ik wel weet dat het oordeel niet goed was en niet goed is. Wat was er mis? Het hoesje heeft een hoop stress veroorzaakt omdat vlak voor net vertrek van een vakantie mijn iPhone zich zelf uitschakelde. Het was nog in garantie dus dat gemeld bij de verkoper en gelijk een nieuwe besteld. Daar

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Bij mijn hoesje stond een foto waarvan ik dacht.....dat hoesje wil ik hebben. Echter bij ontvangst bleek het een heel ander hoesje te zijn. Na contact moest ik een retour aanmelden. Na aanmelden kreeg ik de mededeling dat mijn geld terug werd gestort (wat ook is gebeurd) en dat ik het hoesje mocht houden. Ik kan er vast iemand blij mee maken, maar helaas....ik had er niets aan. Zou het dus fijn vinden als de foto's kloppen .........
Het is dat ik een nieuwe mobiel had gekocht en daarom paste het oude hoesje niet meer. Maar het oude hoesje is nog steeds prachtig, maar ook een nieuwe uitzoeken is erg leuk. Wederom weer als een kadootje in mijn brievenbus, plus een kortingscode erbij ook daar maar gelijk gebruik van gemaakt en een mooie hoes voor ook mijn nieuwe tablet gekocht. En ook dat was keurig verpakt en verzorgd aangeboden. Raad echt iedereen aan om bij Smartphonehoesjes op de site te gaan kijken, want er is nog zoveel meer dan alleen hoesjes. En voor de prijs hoef je het niet te laten, uitstekende kwaliteit en gratis verzending.
20 jan. 2023
Ik had een hoesje gekocht met in de titel donkerblauw maar mijn hoesje is volgens mij donkergrijs. Voor mij geen probleem maar volgens mij niet wat ik besteld heb. Ik bleef maar mailtjes krijgen van PostNL dat hoesje vertraagd geleverd zouden worden terwijl ik het hoesje al dagen geleden geleverd had gekregen. Daar kan uiteraard smartphonehoesjes.nl niets aan doen maar wel bijzonder...
6 jan. 2023
Ik bestelde een hoesje voor mijn nieuwe iPhone SE. Het hele bestelproces was makkelijk, geen extra kosten, en mijn hoesje arriveerde zoals beloofd snel en in een “brievenbus” doosje. Het enige minpunt: het hoesje - een Apple” hoesje - bleek eigenlijk voor een ouder model, de 7/8. Het past prima en verklaart meteen de goede prijs, maar is niet echt wat ik dacht te hebben besteld.
Bestel wel vaker. Aanrader! Leuke webshop, ruime keuze. Deze keer had ik zelf het verkeerde besteld. Niet goed opgelet en de juiste hadden ze niet. Ruilen was dus niet mogelijk. Smartphonehoesjes doet niet moeilijk en stort het hele bedrag terug. En natuurlijk heel goed dat terugsturen niet hoeft ivm met milieu. Ga er iemand anders blij mee maken.
22 jan. 2023
Heb het bestelde smartphonehoesje in de toegezegde tijd ontvangen. Wat heel vervelend is, is dat post.nl regelmatig laat weten dat het helaas niet gelukt is en dat zij het bezorgmoment hebben moeten wijzigen. Ik geef nu regelmatig aan dat ik niet tevreden ben en dan kan ik een reactie schrijven maar dit helpt niet .Kunnen jullie actie ondernemen?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marga, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je de bestelling op tijd hebt ontvangen. Wat jammer dat je deze meldingen van PostNL blijft ontvangen. Helaas hebben wij geen invloed op de meldingen van PostNL daar wij deze niet aan kunnen passen. Ik heb contact opgenomen met PostNL en zij geven aan dat de zending geen eindscan heeft gehad waardoor de levertijd steeds aanpast en jij hier meldingen van ontvangt. De dame die ik aan de lijn had gaat actie ondernemen en haar best doen het voor je op te lossen, zodat je de meldingen binnekort hopelijk niet meer zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestellen van mijn product ging makkelijk, wel duurde het versturen van mijn pakketje langer dan op de website aangegeven staat. Ik heb hierdoor een ander hoesje moeten kopen en gebruiken om mijn nieuwe telefoon te beschermen, tot het hoesje van smartphonehoesjes binnen kwam. Dit vind ik wel jammer, omdat het nu meer geld heeft gekost.
17 jan. 2023
Super service! Had het verkeerde hoesje besteld. Mijn fout. Maar inmiddels de goede besteld en supersnelle levering. Mocht het verkeerde hoesje houden (vanwege Co2 overwegingen) en er iemand anders blij mee maken. En Day is gelukt. Nogmaals erg bedankt voor jullie geweldige service. Ik weet waar ik in het vervolg mijn hoesjes bestel.
16 jan. 2023
Bestelling geplaatst, ongelukkig is de doos door bpost leeg en doorweekt afgezet, na het versturen van de mail ,heb ik onmiddellijk een tegenreactie ontvangen, zij hebben actie ondernemen en een nieuwe bestelling geplaatst en hebben deze achteraf alsnog geleverd met track & trace waarvoor dank voor de super snelle naservice
20 jan. 2023
Mijn bezorging was een paar weken later nog niet binnen (probleem lag bij PostNL). Toen heb ik contact opgenomen en heb ik direct het bedrag terug gekregen. Onverwachts kwam mijn bestelling een paar dagen later alsnog binnen. Ik heb dit eerlijk laten weten aan ze, hoefde ik het niet meer te betalen. Super service! :)
Goede overzichtelijke website. Eenvoudig om te bestellen en conform afspraak netjes geleverd. Bookcase goed van kwaliteit en netjes afgewerkt. Minpuntje: Samsung doet er alles aan om toestellen zo dun mogelijk te maken maar de rug van de bookcase is onnodig breed gemaakt waardoor het geheel 5mm dikker is dan nodig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste André, Bedankt voor je leuke beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je onze shop overzichtelijk vindt, het bestellen gemakkelijk is verlopen, je de bestelling volgens afspraak heeft ontvangen en je tevreden bent over de kwaliteit. Daar de rug van de hoes aardig breed is vergeleken met het aantal passen dat erin past heb ik je een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 jan. 2023
Uitstekende klantenservice! Want ook bij een heel goed bedrijf kan af en toe iets anders gaan dan verwacht, we zijn tenslotte allemaal mensen en geen machines. Als je dan contact opneemt met de klantenservice, krijg je snel een reactie en wordt er een oplossing geboden voor het "probleem". Ik vind dat super!
15 jan. 2023
IPhone hoesje gekocht bij bol.com er stond verkeerde informatie op website en hoesje paste niet, retour gestuurd naar Smartphonehoesjes.nl, retour correct afgehandeld geld terug, 2de maal rechtstreeks bij Smartphonehoesjes besteld deze keer alles perfect verlopen met nog een draadloos oplaagstation bij.
Prima telefoonhoesje met eigen foto, dat heel mooi geprint is op het hoesje. Het hoesje is snel geleverd. Alleen die geur, zo chemisch dat het op mijn keel slaat en ik moet hoesten. Ik heb het hoesje nu bijna een week en de geur blijft sterk, waardoor ik overweeg een ander hoesje aan te schaffen...
15 jan. 2023

Hoe eenvoudig het kan zijn. Toch verrast dat het hoesje achteraan geen opening heeft om de zaklantaarn te kunnen gebruiken. Had model gecheckt op de instellingen van de GSM Samsung A13 5G maar blijkbaar toch een ander hoesje moeten voor bestellen. GSM Samsung A13 4G. GSM werd eind 2022 aangeschaft.
18 jan. 2023

Mooi telefoonhoesje voor mn nieuwe Samsung. Niet duur. Handig dat er 3 pasjes in kunnen. Mobiel zit er stevig in en is er ook gemakkelijk uit te halen. Heb ook gelijk een screenprotector bij aangeschaft en die is echt super. Zit er strak op. Snelle levering. Ben er zeer blij mee.
ik had code ontvangen via de post maar wist niet waar deze in te geven en bestelde dus zonder :-( .. een kort mailtje met de melding en ik kreeg een creditnota EN een terugbetaling ! (meestal krijg je dan een bon voor volgende bestelling wat ik echt niet aangenaam vind)
7 jan. 2023
Ik had bij vergissing mijn hoesje twee keer besteld en na een mailtje om daarop te attenderen, werd dat zeer snel en efficiënt afgehandeld. De automatische chatbox kon me wel niet helpen, omdat ik geen bevestigingsmails kreeg en dus ook geen bestelnummer kon opgeven.
9 jan. 2023

Alles gaat altijd prima, snel geleverd. Alleen betalen met Paypal is een probleem bleek nu. Het product was automatisch geanulleerd door SmartPhine hoesjes en de betaling is wel gewoon afgeschreven. Heel gedoe om dit recht te zetten en na meerdere telefoontjes naar SmartPhone hoesjes moest ik het maar retour sturen. Raar vehaal. Beter Ideal betalen, dit werd mij ook gezegd door de medewerker.
11 jan. 2023
Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het deze keer niet goed is verlopen met de betaling middels Paypal. Soms komt het voor dat Paypal een betaling vasthoudt, dit betreft vaak 10 dagen en dit doen ze om een betaling extra te controleren. Helaas hebben we hier geen invloed op. Echter wanneer wij de betaling niet ontvangen wordt de bestelling na 48 uur automatisch geannuleerd. Wanneer Paypal de betaling alsnog doorvoert wordt de bestelling alsnog verzonden. Aangezien hij in de tussentijd bij ons op geannuleerd staat, kunnen wij dit proces niet tegenhouden. Ik snap dat dit niet wenselijk is, dit is alleen met Paypal het geval, met de andere manieren van betalen niet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik ben al jaren “terugkomende “ klant. Jij vind er altijd iets leuks, maar wat niet onbelangrijk is: voordeliger dan ergens anders! Af en toe een persoonlijke kortingscode in de mailbox, die ook met solden te combineren is. Heb ook al een paar keer qualiteit klachten gehad: perfect en snel gepaste service ontvangen ( vervanging van goederen) Kortom- super tevreden en kom zeker nog terug.