Carldenig.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Carl Denig is een van de twee winkels in Amsterdam die ik graag bezoek als ik daar ben. Noem het vertrouwd, traditie. Ik heb echter de laatste week 2x iets via de webshop besteld, maar kreeg de melding dat die producten niet meer voorradig waren. Jammer. Het geld was wel direct gestorneerd.

24 feb 2024
Had 2 caps besteld. Kreeg er maar 1 geleverd. Mail gestuurd, gebeld, vaak niet opgenomen. Paul antwoordde sat ik de volgende dag bericht zou krijgen. Niets gehoord. Weer gebeld en goed te woord geetaan door Yoeri. Hij zegde toe meteen extra zending te verzorgen waar ik nu op wacht. Behalve Yoeri erg lakse, slordige en klantonvriendelijke behandeling ervaren. En nu nog hopen dat het goedkomt.

Beoordelingen voor Carldenig.nl

Prima service bij bestellen, snelle levering

Prima service bij bestellen, via chat direct antwoord. Snelle verzending en aankomst pakjet binnen afgesproken termijn.
Ruime keuze en betaalbare prijzen voor goede kwaliteit. Online bestellen gaat zeer vlot
7 apr 2024
Goed in contact maken en blij met de waardebon!
31 mrt 2024

Voorraad op website klopt niet.

Voorraad op website klopt blijkbaar niet. Dus product niet kunnen aanschaffen. Kreeg geld terug en later pas een bericht hierover. Vreemde gang van zaken.
Helaas was mijn bestelling door TNT verloren. Geld kwijt en niets ontvangen. Jammer dat de zending niet aangetekend werd verstuurd.

Goed contact

Ik werd netjes gebeld over het feit dat mijn tent een showroom model was. En de levering was snel.
Great customer service and fast shipping
16 mrt 2024
Goede prijs en snelle levering.
Keurig en snel geleverd!

Snelle levering en retour

Twee maten besteld van een jas. Snelle levering en na terugzenden van de maat die niet goed paste, geld snel retour.
Rustige service, ze denken goed met je mee
Snelle service. Goede prijs!
24 feb 2024
De website toont items die niet op voorraad zijn en die ze ook niet willen bestellen, omdat ze dat alleen met grote hoeveelheden doen. Dat is wat mij betreft misleiding.
In de winkel goed advies. Uiteindelijk online besteld🛏️