smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Snellere levering! Besteld 28 april aangekomen 14 mei. Voor de rest tevreden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Charlotte, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je tevreden bent over de hoes, maar dat je hier erg lang op hebt moeten wachten. Dat is erg jammer om te horen en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat als je online besteld, je bestelling vertraging oploopt bij de post. Dit is helaas niet te voorkomen en gebeurd gelukkig erg zelden. Wanneer je de bestelling na 5 postdagen niet hebt ontvangen en je contact met ons opneemt bieden wij jou graag een passende oplossing zoals een nieuwe bestelling of een terugbetaling. Ik heb je een email gestuurd omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak. Ik zou je willen vragen op deze mail te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
De hoesjes hebben een erg chemische geur die er na 2 weken nog niet af is
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sjoerd, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat de hoesjes een erg chemische geur hebben, die na 2 weken nog steeds niet weg is. helaas gebeurt het wel eens dat de hoesjes na het bedrukken net te snel worden ingepakt, en kan het daardoor zijn dat ze een sterke geur hebben. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd met wat tips welke je kan uitproberen om de geur weg te krijgen, als dit niet werkt zullen wij het uiteraard verder met je oplossen. Ook heb ik je in deze mail een tegemoetkoming aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen . is al van 22/04/2024.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat we gereageerd hebben, maar nog geen bericht van je terug ontvangen hebben. Heb je onze mail wel ontvangen? Mocht je het bericht niet in de mailabox voorbij hebben zien komen, zou je dan de spambox na willen kijken? Wellicht heb je het hierin ontvangen. Ik heb je ook een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na het controleren van de adresgegevens je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Ik heb mijn bestelling gemaakt op 5 april en ik heb nog niets ontvangen
19 apr 2024
Beste Etienne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Geen reactie op mijn retourzending per PostNL met barcode 3secdx9083187
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer J, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer dat je geen reactie hebt ontvangen op je retourzending. Ik heb je aanmelding gelijk even opgezocht. Ik zie dat je een hoes nodig had voor de iPhone 13 Pro, maar per ongeluk voor de iPhone 13 had besteld en je deze vervolgens retour hebt aangemeld daar deze niet past. Hierbij heb je gekozen voor een giftcard. Wij ruilen niet om in ons magazijn en bieden een giftcard aan zodat je zelf een vervangend artikel kan bestellen, of indien gewenst kan je ook voor een terugbetaling kiezen. Dan ontvang je het aankoop bedrag terug op de rekening waar de bestelling mee is betaald. Wij hebben jouw retour zending 30 april in ons magazijn ontvangen en wij hebben jou op 30 april een mail gestuurd met daarin de giftcard zodat je een vervangend artikel kan bestellen. Wellicht is deze mail in de spambox terecht gekomen, zou je dit na willen gaan? Ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt gehad en je het gevoel hebt dat wij geen actie ondernomen hebben als het op jouw retour aankomt. Graag wil ik je dan ook een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
1 mei 2024
Levering prima vlgs afspraak. Hoesje onmogelijk om mobiel te krijgen.
3 mei 2024
Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn dat de levering volgens afspraak is verlopen. Ik begrijp dat de hoes echter niet om je telefoon past. Wat jammer om te lezen en dit is zeker niet de bedoeling. Het is mogelijk dat het om een fabrieksfout gaat of dat je een hoes hebt besteld voor een ander model toestel dan jij in bezit hebt. Ik wil dit graag achterhalen en je een passende oplossing bieden. Ik heb je een email gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphoenehoesjes.nl
Ondanks 1 extra betaalde euro, kwam het doosje toch een dag later
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je een euro extra verzendkosten hebt betaald zodat je het de volgende dag zou ontvangen en dat dit vervolgens niet is gebeurd.  Bij de post kan het helaas voorkomen dat een pakket vertraagd, ondanks dat wij de bestelling dezelfde nog dag verzenden. Helaas is dit niet te voorkomen daar elke vervoerder een kleine foutmarge heeft. Dit is natuurlijk wel teleurstellend. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
je sais pas où est mon colis et aucun numéro de suivi fonctionne
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Mayron, Thank you for posting your review. I understand that you have not yet received your order nor can you track it. It is not our intention that you have to wait so long for your order. My apologies for the inconvenience. I see that my colleague has sent a document so that we can start a postal investigation, and has offered to send you a new order to you after receiving the document back or initiate the refund depending on your preference. As soon as you send back this document and communicate your preference, we will take care of this for you and start your preferenved solution. Because I am very sorry that you had this experience, I would like to offer you an extra solution. I send you an email, could you reply to this email? Kind Regards, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling niet gekregen! Het is al 1 maand geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dzhan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Mag ik vragen wat de reden is dat je niet eerder contact met ons op hebt genomen? Dan hadden we het namelijk al eerder met je op kunnen lossen. Uiteraard los ik dat nu graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De case sluit niet mooi aan, biedt hierdoor weinig bescherming.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stan, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Ik begrijp dat de hoes niet mooi aansluit en daardoor weinig bescherming bied. Dat is jammer om te lezen, dit is ook zeker niet de bedoeling. Graag ga ik opzoek naar een gepaste oplossing. Echter heb ik hier wat meer informatie voor nodig. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Met bellen slecht verstaanbaar

Die hoesje is prima maar ik ben onverstaanbaar met bellen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ineke, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de hoes. Ik begrijp ook dat je niet verstaanbaar bent tijdens bellen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, omdat ik je graag een passende oplossing aanbied. Zou je hier op kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
AM
Andy M.
Beveren
28 apr 2024
Pakket terug gestuurd en niks meer gehoord van de firma
29 apr 2024
Beste Andy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen terugkoppeling van ons had ontvangen naar aanleiding van je retourzending. Door de staking bij Bpost heeft jouw retourzendinding en de verwerking hiervan langer geduurd dan je van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Gelukkig is het vandaag verwerkt en jouw gewenste retouractie uitgevoerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 keer een hoesje gekregen wat niet de goede maat was
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anne-Ruth, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze oprechte excuses. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen hierover, zodat we het uit hebben kunnen zoeken, het probleem hebben gevonden en op hebben kunnen lossen. De hoes ligt inmiddels weer correct ingedeeld in het magazijn, dus wanneer deze besteld wordt, zal nu de juiste geleverd worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Matig want de iPad glijdt steeds van de standaard
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste SJ Tettero, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de iPad steeds van de standaard af glijdt! Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waar in ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
lever uw producten!!!!! we hebben niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 apr 2024
Kwaliteit van product laat flink te wensen over.
29 apr 2024
Beste Jacob, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een van onze producten welke je besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven om welk product het precies gaat en wat ermee aan de hand is. Zodra we je reactie ontvangen hebben zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 apr 2024
Niet aangekomen Geen fatsoenlijk trackingbericht
29 apr 2024
Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je je bestelling niet ontvangen hebt en niet tevreden bent over de tracing welke je ontvangen hebt. Ik zie echter dat je de aangegeven bestelling aan ons geretourneerd hebt en wij je gewenste retouractie uitgevoerd hebben. Gaat jouw review wellicht over een andere bestelling? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hilde, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Grote kans dat de staking bij Bpost hier invloed op heeft gehad, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 apr 2024
Past niet en heb geen model kunnen invoeren
22 apr 2024
Beste Carine, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen. Onze producten staan gecategoriseerd op model. Via het menu kun je jouw toestel opzoeken, zodat je alleen producten te zien krijgt welke geschikt zijn voor jouw toestel. Daar je aangeeft dat dit niet gelukt is help ik je hier graag bij. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je verder kunnen helpen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024

Ok, maar....

Ok, maar lipje met magneet wat slapjes....
29 apr 2024
Beste Theo, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je feedback naar aanleiding van de vragen kunnen gebruiken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl