smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Video toont ander product
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jo, Bedankt voor je beoordeling! Uit jouw review begrijp ik dat de video een ander product toont. Ik heb je een e-mail gestuurd zodat wij met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing. Ik zie graag je reactie tegemoet! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
24 dec 2023
kwaliteit hoesje niet goed
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lutgart, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwalieit van de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je hier een verdere uitleg over kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
bestelling nooit ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Serge, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen. Ik zie in het contact met mijn collega dat ze gisteren kostenloos een nieuwe bestelling voor je heeft aangemaakt. We hopen dat je deze snel zult ontvangen en veel plezier zult hebben van deze bestelling. Fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 mei 2024

De goede hoesje leveren 😩!

De goede hoesje leveren 😩
3 mei 2024
Beste Arie, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet de juiste hoes hebt ontvangen. Wat jammer om te horen, mijn excuses voor het ongemak! Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik beter weet wat er speelt en je een passende oplossing kan aanbieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Niet geleverd na 2 weken
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Brenda, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen. We vinden het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. Hopelijk mogen we je in de toekomst vaker van dienst zijn. We zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de bestelling dan in goede orde bij je te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
SJ
Sar J.
Werchter

Levering niet toegekomen 14dagen gewacht op 1 ipadhoes, na melding bij 5de dag slechte opvolging, er moest gewacht worden tot 14de dag …..website geeft aan levering op 1-2 weekdagen

Levering niet toegekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lien, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Tijdens deze tijd van het jaar is het erg druk bij de post en kunnen er vertragingen voorkomen bij de post. Hoe vervelend we dit ook vinden, hebben we hier helaas geen invloed op. We dienen de post in geval van vertraging een aantal extra dagen de tijd te geven de bestelling bij je te leveren. Dit zijn uiterlijk 8 postdagen. Als hier een of twee weekenden tussen zitten kunnen het meer kalenderdagen zijn, maar wij kunnen alleen rekenen in postdagen omdat de post op zaterdag en zondag geen post bezorgd in België. We vinden het fijn dat je contact met ons op hebt genomen en melding hebt gemaakt dat je de bestelling niet hebt ontvangen, zodat we je een passende oplossing aan konden bieden. Uiteraard hopen we dat je volgende bestelling vlotter zal verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1 mei 2024
Oneerlijk over levertijd
3 mei 2024
Beste Rick, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat de levering niet aan je verwachtingen voldeed en je het gevoel hebt dat wij niet transparant over onze levertijden zijn. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Wij bieden verschillende levermethode, onze kosteloze brievenbus verzending is binnen twee werkdagen verzonden, onze premium brievenbus verzending is dezelfde dag verzonden, mits je voor 21.00 besteld en onze premium pakket verzending is dezelfde dag verzonden mits voor 21.00 besteld met track en trace, hierbij kan je ook voor een pakket punt kiezen en indien gewenst de levering via de traceer gegevens aanpassen. Helaas is mij niet duidelijk wat er precies mis is gegaan. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Dan weet ik na toelichting beter wat er vooraf heeft gespeeld zodat ik je een passende tegemoetkoming kan aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Persoonlijk geen aanradr
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Christel, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent, en ons persoonlijk niet aanraad. Daar je verder geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
28 jan 2024
Niets ontvangen!!!!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij je bestelling niet hebt gekregen. Ik los het graag met je op. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd en wil je vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
4 mei 2024
Artikel niet geleverd
6 mei 2024
Beste Sacha, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had al wel geleverd moeten zijn. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat de adresgegevens gecontroleerd kunnen worden en we je een passende oplossing aan hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 mei 2024
Erg trage verzending
10 mei 2024
Beste Ferry, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de verzending erg traag is geweest, dat is niet de bedoeling. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan. Bij de gratis verzending kan je je bestelling binnen twee werkdagen verwachten. Kies je voor de Premium verzending, dan kan je je bestelling de volgende werkdag verwachten indien besteld voor 21.00 uur. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, gezien ik wat meer wil weten over je bestelling, en je graag een tegemoetkoming wil aanbieden in het geval je langer hebt moeten wachten dan de bedoeling is. Zie ik je reactie daarop tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Tot 2x toe beschadigd
6 mei 2024
Beste mevrouw Pronk, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je tweemaal een defect product van ons ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het al retour hebt aangemeld, zodat we je gewenste retouractie uit hebben kunnen voeren. Daar ik het erg vervelend voor je vind, heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik bied je namelijk graag een tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het was het verkeerde
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Greet, Bedankt voor het plaatsen van jouw beoordeling! Wat jammer dat het de verkeerde was. Ik zie dat je deze bestelling reeds hebt geretourneerd en dat het bedrag is teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Ook zie ik dat je inmiddels al het juiste hoesje voor jouw toestel hebt besteld. Mocht je ergens nog hulp bij nodig hebben dan horen wij het graag. Ik wens je veel plezier met je bestelling toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
AH
Agna H.
Sint-Truiden
Levering mag sneller
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Agna, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de levertijd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wanneer je de bestelling hebt ontvangen. Naar aanleiding hiervan zoeken we graag uit of er iets mis is gelopen en bieden we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 mei 2024
Goed product prijs
10 mei 2024
Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van je review. Daar het voor mij niet duidelijk is waarom je ons met drie sterren hebt beoordeeld, terwijl je aangeeft dat het product en de prijs goed zijn, heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
nog niets ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb de adresgegevens welke zijn opgegeven bij de bestelling bekeken en deze zien er wel bijzonder uit. Wellicht is dit de reden dat je de bestelling niet ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Product werkt niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Koekkoel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het product niet werkt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 nov 2023
Betere communicatie
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anneke, Bedankt voor je beoordeling. Super jammer dat je niet tevreden bent over de communicatie die heeft plaatsgevonden. Hierover kom ik graag met je in contact. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er precies aan de hand is en we je een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Nog niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Floortje, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 mrt 2024
Slechte kwaliteit
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rezart, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het product welke je besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat hier een verdere uitleg over kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl