smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

geen hoesje ontvangentot hiertoe
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Magda, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat los ik graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Artikel voldeed niet voor mijn Apple Watch SE… te breed en de gekozen lederen band had een plastic look ipv een lederen bandje! Artikel koste 27.99€, heb 2€ moeten betalen voor de retour en dan nog is 18.99€ om het te verzenden met tracking… dure foute koop 😞
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chantal, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil dit dan ook graag met je oplossen. Echter in de bestelling die gelinkt staat met deze review, zit alleen een telefoon hoes voor een Samsung. Kan het misschien om een ander order nummer gaan? Ik heb je een mail gestuurd en wil je hier vragen op te reageren. Zodat we kunnen uitzoeken wat er is gebeurd en ik je een passende oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Snellere levering! Besteld 28 april aangekomen 14 mei. Voor de rest tevreden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Charlotte, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je tevreden bent over de hoes, maar dat je hier erg lang op hebt moeten wachten. Dat is erg jammer om te horen en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat als je online besteld, je bestelling vertraging oploopt bij de post. Dit is helaas niet te voorkomen en gebeurd gelukkig erg zelden. Wanneer je de bestelling na 5 postdagen niet hebt ontvangen en je contact met ons opneemt bieden wij jou graag een passende oplossing zoals een nieuwe bestelling of een terugbetaling. Ik heb je een email gestuurd omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak. Ik zou je willen vragen op deze mail te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
je sais pas où est mon colis et aucun numéro de suivi fonctionne
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Mayron, Thank you for posting your review. I understand that you have not yet received your order nor can you track it. It is not our intention that you have to wait so long for your order. My apologies for the inconvenience. I see that my colleague has sent a document so that we can start a postal investigation, and has offered to send you a new order to you after receiving the document back or initiate the refund depending on your preference. As soon as you send back this document and communicate your preference, we will take care of this for you and start your preferenved solution. Because I am very sorry that you had this experience, I would like to offer you an extra solution. I send you an email, could you reply to this email? Kind Regards, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marie-Paule, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik zie dat je ons met 1 ster hebt beoordeeld. Ik ben erg benieuwd wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets wat is gegaan. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid dus ik wil dit graag uitzoeken om je een passende oplossing te kunnen bieden. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
ordernummer 003302213 werd niet geleverd en is verloren geraakt , na 2 weken wachten nog steeds geen communicatie hierover vanuit smartphonehoesjes.nl niet goed dus
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bruno, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat we de adresgegevens hebben kunnen controleren en je een passende oplossing aan hebben kunnen bieden. We hopen dat je je nieuwe bestelling snel zult ontvangen en er veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Zeer slechte kwaliteit van de gepersonaliseerde telefoonhoesjes

De gepersonaliseerde telefoonhoesjes zijn van zeer slechte kwaliteit. Deze bladdert nl. in no time aan de randen los (en dan gaat het om echt binnen een 1-2 weken). Als je dit bij smartphonehoesjes.nl aangeeft krijg je te horen dat gepersonaliseerde telefoonhoesjes niet in het retourbeleid zitten. Wie heeft het hier over retourbeleid? Het gaat om de kwaliteit van de hoes... Voor de klanttevredenheid bieden ze dan een giftcard aan. Wat moet je met een giftcard als je niet tevreden bent en hier dus niets meer wilt bestellen? Heel jammer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annemiek, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Bij schade heb je absoluut recht op het aankoopbedrag terug. Ik heb dit dan ook direct gecrediteerd. Ook heb ik met de betreffende medewerker gesproken en deze geeft aan geheel per ongeluk een fout hierin te hebben gemaakt en het spijtig te vinden dat je deze ervaring hebt gehad. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het tot in de puntjes met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling niet gekregen! Het is al 1 maand geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dzhan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Mag ik vragen wat de reden is dat je niet eerder contact met ons op hebt genomen? Dan hadden we het namelijk al eerder met je op kunnen lossen. Uiteraard los ik dat nu graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Is bedoeld om creditkaart, id en andere mee te nemen, alsook wat geld. Echter, de "rug " is te smal zodat hoesje altijd beetje open staat en slecht sluit. Jammer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste José, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Pakket is niet aangekomen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons op hebt genomen, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. We zien je reactie graag tegemoet, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ongeïnteresseerd bedrijf. Werken waarschijnlijk stel kinders die te druk zijn met zelf op hun telefoon kijken ipv gewoon opletten. 1e keer was mijn bestelling incompleet (3 items, how hard can it be...) en toen dat opgelost werd, kreeg ik weer de verkeerde kleur toegestuurd. Da's gewoon slordig, ongeïnteresseerd. Helaas is dit een bredere tendens anno nu. Mails half lezen, geen antwoorden op je vraag, niet ECHT bezig zijn met helpen, niks echt oplossen en dan vragen of je geholpen bent, niet telefonisch bereikbaar zijn, nonstop no-reply-mails etc. etc. Het is helaas een beetje de armoede van deze tijd, vrees ik.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Dekker, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je dit gevoel bij ons gekregen hebt, want dat is absoluut niet onze bedoeling. Op het opgegeven mailadres kan ik alleen je chatgesprek vinden waarin je aangeeft een incomplete bestelling te hebben ontvangen. Daar je aangeeft dat je mails niet goed gelezen worden, je geen antwoorden ontvangt op je vragen en je niet echt geholpen voelt wil ik je vragen of je wellicht met een ander mailadres contact met ons op hebt genomen, zodat ik dit contact na kan lezen en feedback kan geven aan onze medewerkers hoe het anders kan. Je geeft ook aan dat we niet telefonisch bereikbaar zijn. Kan het zijn dat je onze service pagina niet gevonden hebt? Via de onderstaande link kun je de verschillende manieren bekijken hoe je contact met ons op kunt nemen en op welke tijden we per kanaal medewerkers beschikbaar hebben staan om alle vragen te beantwoorden en je van advies te kunnen voorzien: https://www.smartphonehoesjes.nl/klantenservice/contact-service/ Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden en je graag het goede gevoel terug zouden willen geven. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De iPad hoes met toetsenbord paste niet, dit mag je toch wel verwachten. Vervolgens moest er betaald om het product wat niet goed was terug te sturen, jammer!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Leendert, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen! Ik zoek het graag voor je uit. Zou je mij het modelnummer van je iPad door willen geven? Ik zie ook dat je bij het retour aanmelden hebt aangegeven dat het product niet past of niet naar verwachting was. Gezien je review begrijp ik dat je het idee hebt dat wij het verkeerd geleverd hebben. Indien dit het geval is, had dat de retourreden moeten zijn. De aanvraag komt dan anders bij ons binnen, we checken dan wat extra dingen en als wij het verkeerde opgestuurd hebben ontvang je een gratis retourlabel. Heb je per ongeluk zelf verkeerd besteld, wat iedereen een keer kan overkomen, dan blijven de retourkosten van kracht. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het tot op de bodem voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb het smartphone hoesje ongeopend verzonden naar smartphone hoesjes.nl Maar ik heb de verkeerde retour label (de eerste die ik kreeg) verzonden en het pakketje is nog niet retour naar mij verzonden, mijn adres stond er wel op. Laat mij ajb weten als jullie dat pakketje krijgen. Nu heb ik niks. Wachten op post.nl !!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dat dit is voorgevallen. Ik kom hierover graag met je in contact, zodat ik naar een oplossing kan zoeken voor je. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat het hopelijk zo snel mogelijk opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
lever uw producten!!!!! we hebben niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
MS
Minou S.
Castricum
Helaas beviel het telefoonhoesje niet door te harde randen aan de zijkant. Nu betaal je €2,50 om het te retourneren terwijl ik denk dat als je het gewoon terugstuurt je via PostNL minder kwijt bent. Het lijkt een soort verdienmodel. Ik zal niet zo snel meer wat bestellen bij deze website, of eigenlijk helemaal niet meer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Minou, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat er onduidelijkheid bestaat over ons retourbeleid. Je betaald inderdaad €2,50 voor het retourlabel als je kiest voor de retouractie geld terug. Je geeft je retourzending af bij een PostNL punt en door middel van de tracing welke aan het label gekoppeld is kan jouw retourzending gevolgd worden. Ontvangen wij jouw bestelling niet binnen 2 weken dan kan er een postonderzoek ingesteld worden om na te gaan waar de zending zich bevindt. Stuur je het zelf op deze manier retour dan zijn de kosten hiervan al snel € 6,95 en hebben wij geen bevoegdheid voor jouw een postonderzoek in te stellen daar de verzender dit aan moet vragen. Met een retourlabel mogen beide dit aanvragen, omdat wij je van het label voorzien hebben en jij de verzender bent. Per brievenbuspost zijn de kosten € 4,25 en dan heb je geen tracing en is er ook geen mogelijkheid tot een postonderzoek. Voor jou als klant heeft het retourlabel dus wel degelijk voordelen en zijn de kosten minder dan wannneer je het zelf verzend. Voor ons zijn de kosten hoger dan €2,50, maar de rest van de kosten nemen wij voor onze rekening. Er is zeker geen sprake van een verdienmodel, maar als je geen retourkosten verwacht had, kan ik me jouw reactie wel voorstellen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
The case not not as good as expected. You can barely place it on due to a lot of air holes standing between the screen and the screen protector.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Eridona, Thank you for your review. What a shame to read that the product does not meet your expectations and that air has gotten between the screen and the screen protector. I have sent you an email and would like to ask you to respond so that we can offer you a suitable solution. Yours sincerely, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje is veel dunner geworden

Het plastic hoesje met koord is veel dunner geworden dan voorheen. Kans is nu groter dat je mobiel er sneller uitvalt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willemijn, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes dunner is dan voorheen! Het kan inderdaad zijn dat onze leverancier een aanpassing heeft gedaan bij de hoes. Echter moet het niet de bedoeling zijn dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Ik zou dit graag verder met je willen oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Matig want de iPad glijdt steeds van de standaard
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste SJ Tettero, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de iPad steeds van de standaard af glijdt! Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waar in ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
NB
Nadine B.
Vliermaalroot
nog steeds niets ontvangen !!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nadine, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik Probeer al 10 dagen een hoesje terug te sturen wegens format te klein. Ik heb het juiste terug besteld en ben de korting vergeten ingeven. Retour is een catastrophe
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ann, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat het retourneren niet lukt, dat is niet de bedoeling. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat wij nog geen retour aanvraag ontvangen hebben. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen hiermee. Ook heb ik je daarin een vraag gesteld over de kortingscode, zodat wij dit alsnog achteraf kunnen oplossen met je. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl