smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.101 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Soenayna, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste René, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 apr 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Loes, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 apr 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Princia, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling! Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent, dat is heel jammer. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dinand, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jannie, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chelsey, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet tevreden bent daar je matig aangeeft in de beoordeling. Wat jammer om te horen, het is niet de bedoeling dat je deze ervaring hebt en ik los dit dan ook graag met je op. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in zouden kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henriette, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024

Dure hoes voor Samsung S21 FE

Duur hoesje voor mijn Samsung S21 FE, 2 kanten beschermd, maar het kijkvenster is vanaf dag 1 vol strepen. En dat terwijl ik zo ontzettend voorzichtig was, schone handen etc. Bovenin zit dan nog een klein, open richeltje, dus waterdicht is het ook niet. Heel jammer. Voor de rest wel goed beschermd, zijkanten zijn prima.
20 mrt 2024
Beste Olaf, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er wat verwarring is over de eigenschappen van hoes. Ik begrijp dat je het idee had dat de hoes waterdicht is, maar dit is inderdaad niet het geval. Bij de specificaties van de hoes staat aangegeven dat de hoes niet waterdicht is. Ik kan me voorstellen dat je deze niet uitvoerig bekeken hebt, maar wellicht is het goed om te weten dat je dit hier kunt bekijken als je een nieuwe hoes besteld. Over de strepen op het scherm kom ik graag met je in contact. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van het probleem en wij je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024

Verf laat los bij verwijderen stickertje en bezorging later dan verwacht

Ik heb een leren hoesje besteld, dat staat ook op een stickertje aan de binnenkant van het hoesje. Een beetje jammer dat als je het stickertje eraf haalt dat de verf van het leer er ook af gaat ... daarnaast werd de bestelling tot 2 keer toe uitgesteld voor bezorging.
19 mrt 2024
Beste mevrouw Van Holten-Buntjer, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je een foto toe hebt gevoegd, zodat ik de schade kan bekijken en je per mail meteen een passende oplossing aan kan bieden. Helaas hebben wij geen invloed op een uitgestelde bezorging van de post, maar snappen het heel goed dat als je op een bestelling zit te wachten het vervelend kan zijn als deze later geleverd wordt. Graag wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden voor zowel de hoes als de uitgestelde bezorging. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mrt 2024
Nieuw telefoonhoesje Helaas na een week gebruik is het telefoonhoesje versleten het plastic hoesje is op de randen helemaal gerafeld. Het werd heel snel en keurig verpakt afgeleverd. Alleen de kwaliteit is heel slecht.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carla, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje na een week gebruik al helemaal gerafeld is aan de randen. Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Verkeerd product geleverd.

Verkeerd artikel geleverd. Hoefde niet retour. Kreeg aanbod giftcard of geld terug. Koos voor tegoedbon. Inmiddels meer dan 10 dagen geleden en hun reactie dat het verwerkt is moet nog komen. Wil graag de besteden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Berend, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad met een tegoedbon. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat wij deze op 05/03 naar je hebben toegestuurd vanuit ons retourportaal. Kan het zijn dat je deze over het hoofd hebt gezien, of dat deze in de spam is beland? Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega, en dat deze de voucher opnieuw naar je verstuurd heeft. Ik heb je nog een mail gestuurd, omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zie ik jouw reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
9 mrt 2024
Mooie hoesjes, prijs kwaliteit verhouding, maar de knopjes aan de zijkant voor geluid e.d. zijn heel moeilijk te gebruiken omdat het materiaal heel stug is. Misschien dat het nog soepeler wordt door gebruik.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willemien, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en de prijs-kwaliteitverhouding. Jammer dat de knoppen aan de zijkant van je hoes stug zijn, waardoor je ze niet makkelijk kunt gebruiken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

retour niet terugbetaald geweest.

Ik heb een kabeltje teruggestuurd van order 002977498. Ik krijg hier maar niets te horen. De automatische robot chat trekt echt op niets en stelt 20 keer dezelfde vragen. Geen aanrader dus..
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Linde, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je er met Casey niet uit bent gekomen. Ik heb het voor je nagekeken en we hebben je via ons retoursysteem genaamd Returnless een mail gestuurd. Kan het zijn dat de mail je ontschoten is of had je wellicht een mail verwacht uit naam van Smartphonehoesjes in plaats van Returnless? Ik heb je een nieuwe mail gestuurd met je gewenste retouractie en een tegemoetkoming voor het ongemak. Graag wil ik je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje

De prijs voor het hoesje, dat ik kocht, was veel te hoog. De telefoon-houder laat zich, na een paar dagen, scheiden van de omslag(imitatie leer). De service is goed.(v/d online-winkel).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste R.G. Willemsen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje nu al stuk gaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en willen wij graag met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Bezorging niet correct

Men moet extra betalen voor "bezorging de volgende dag". Is niet erg. Alleen vervelend als het dan alsnog 3 dagen later bezoegd wordt. Extra betaald maar niet aan de afspraak gehouden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je verzendkosten hebt betaald zodat je de bestelling de volgende dag in huis zou ontvangen, maar dat de bestelling drie dagen later is bezorgd. Wat jammer om te lezen, het is zeker niet de bedoeling dat je extra kosten betaald voor snelle levering en dat dit dan vervolgens niet gebeurd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij het met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

vertraagde levering

Donderdag in de ochtend bijtijds besteld, helaas pas dinsdag in de late namiddag in de brievenbus. Al die tijd dus geen hoesje om het nieuwe device. Dat moet toch beter kunnen?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste John, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling pas dinsdag hebt ontvangen, terwijl je donderdag ochtend al had besteld. Wij bieden meerdere verzendopties aan: bij de gratis verzending zullen wij de bestelling binnen 48 uur verzenden. Bij de Premium of pakket verzending, zullen wij deze dezelfde dag verzenden indien voor 21.00 uur besteld. Echter kan het helaas gebeuren dat een bestelling bij de post vertraging op loopt, en dat de bestelling later geleverd wordt dan de bedoeling is. Omdat ik het erg vervelend vind dat dit is voorgevallen, wil ik je hierin graag tegemoetkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl