smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.101 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Ik had 2 hoesjes besteld: 1 zwart en 1 groen en ik kreeg er 2 zwarte! En tot heden heb ik nog geen tweede groen ontvangen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jozef, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. In de aangegeven bestelling staat 1 zwarte hoes en helaas kan ik in de andere bestellingen welke gekoppeld zijn aan jouw mailadres geen groene hoes vinden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat het ordernummer van de groene hoes is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Hartman, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is van je beoordeling en waar wij in kunnen verbeteren of wat je graag anders had gezien. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
AM
Andy M.
Beveren
Pakket terug gestuurd en niks meer gehoord van de firma
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Andy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen terugkoppeling van ons had ontvangen naar aanleiding van je retourzending. Door de staking bij Bpost heeft jouw retourzendinding en de verwerking hiervan langer geduurd dan je van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Gelukkig is het vandaag verwerkt en jouw gewenste retouractie uitgevoerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Kwaliteit van product laat flink te wensen over.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jacob, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een van onze producten welke je besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven om welk product het precies gaat en wat ermee aan de hand is. Zodra we je reactie ontvangen hebben zullen we je zo snel mogelijk een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet aangekomen Geen fatsoenlijk trackingbericht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je je bestelling niet ontvangen hebt en niet tevreden bent over de tracing welke je ontvangen hebt. Ik zie echter dat je de aangegeven bestelling aan ons geretourneerd hebt en wij je gewenste retouractie uitgevoerd hebben. Gaat jouw review wellicht over een andere bestelling? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestelling is nooit ontvangen, terwijl er op de PostNL app staat dat het al bezorgd is. Afschuwelijke verzending!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jay, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Wanneer zoiets zich voordoet mag je altijd contact met ons opnemen, want jouw bestelling had allang geleverd moeten zijn. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ons het gevraagde pakketje bezorgen, tot op heden is nog niet het geval. Echter wel klantenservice gecontacteerd, en hopelijk komt het nu snel aan.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stefaan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen. Gezien niet alle producten meer op voorraad waren konden we de bestelling niet opnieuw naar je verzenden. Echter heeft mijn collega je de keuze uit een tweetal opties gegeven daar we het graag met je op willen lossen. Zodra we je reactie ontvangen hebben zullen we je gewenste oplossing zo snel mogelijk uitvoeren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 weken later nog steeds niets aangekomen! Opnieuw verzonden kan niet worden thuisgeleverd, mag het nog zelf gaan ophalen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Yonas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen, zoals je van ons gewend bent. Ik heb het voor je uitgezocht en gezien dat het adres niet correct was van de eerste bestelling, waardoor de post de bestelling niet op het juiste adres kon leveren. Bij de nieuwe zending lijkt het gezien de tracing alsof je zelf een alternatief adres door wilde geven, waar zij helaas niet kunnen leveren. Om deze reden is jouw bestelling inderdaad naar een postpunt gebracht. Onze excuses voor het ongemak.  Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Ok, maar....

Ok, maar lipje met magneet wat slapjes....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Theo, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je feedback naar aanleiding van de vragen kunnen gebruiken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jeanet, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De site is duidelijk en je kan handig en vlot bestellen maar dit is de tweede bookcase cover die ik op n 6-tal maanden bestel en die nu ook weer na nog geen 2 weken kapot aan het gaan is. De 'bekleding' kwam na n paar dagen op de plooivakken al los.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kathleen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je voor de tweede keer een hoes hebt aangeschaft, en dat deze ook al snel kapot aan het gaan is. Wat vervelend om te vernemen, dat is niet de bedoeling. Ik wil dit graag met je oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mike, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Wanneer je een bestelling niet ontvangen hebt, mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, wij lossen dit namelijk graag op een passende manier verder met je op. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd, en je een aantal oplossingen aangeboden. Zou je daar op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
kwaliteit van bedrukte hoesjes niet top
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Roy, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de bedrukte hoesjes niet top is. Dat is niet de bedoeling! Ik kijk graag verder met je mee, om je vervolgens van een passende oplossing te kunnen voorzien. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd. Zou je daar op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Goede producten, goed verpakt en snel verstuurd. Levering duurde erg lang maar dit kwam waarschijnlijk door de betreffende bezorgservice.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sanne, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat de levering zo lang geduurd heeft. Het kan inderdaad gebeuren dat de post wat vertraging oploopt. Helaas ligt dit buiten onze macht. Echter, omdat ik het erg vervelend vind dat je zo lang hebt moeten wachten, wil ik je graag een tegemoetkoming bieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je daar op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
BH
bernard h.
moerzeke Belgie
Vlekken op het hoesje die niet te verwijderen zijn laten weten via mail en geen antwoord
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bernard, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat er vlekken op de hoes zitten en dat je deze niet kan verwijderen. Ook lees ik dat je via de mail geen reactie van ons hebt ontvangen. Wat jammer om te horen en mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk in ons systeem gekeken en zie helaas geen mail afkomstig van jouw email adres. Ik vermoed dat wij deze helaas niet hebben ontvangen daar wij onze mail box van oud naar nieuw afwerken en mails uiterlijk binnen een twee werkdagen beantwoorden. Kan het misschien per abuis naar een ander mail adres gestuurd zijn dan info@smartphonehoesjes.nl? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hoes zo beschadigd is, dit valt ook zeker nog onder de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Er was iets misgegaan met de bestelling. Het kostte vervolgens heeeeel veel moeite om met iemand contact te krijgen. Dat vereiste enige doorzettingsvermogen. Maar de aanhouder wint, en nu is het naar wens geregeld. Het heeft uiteindelijk ruim 2 weken geduurd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Karin, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat er iets mis is gegaan bij je bestelling en dat je moeilijk contact met ons kon krijgen. Wat jammer om te vernemen, mijn excuses voor het ongemak! Naar aanleiding van deze review heb ik het mail contact er gelijk bij gepakt en ik zie dat wij veelal dezelfde werkdag hebben gereageerd en wanneer de mail na 18.00 binnen is gekomen en in het weekend de volgende werkdag in de ochtend. Ik vermoed dat de mail die mijn collega op 16 April om 15:59 naar je toe gestuurd heeft in de spambox is beland, of dat hier wellicht overheen is gelezen daar wij geen reactie op de mail hebben gehad. Als je via de mail contact met ons opneemt reageren wij binnen twee werkdagen. Ik kan mij voorstellen dat wanneer jij je bestelling niet hebt ontvangen je graag snel meer informatie wilt ontvangen. In dat geval kan je per telefoon ( bereikbaar van 11.00 tot 16.30 op werkdagen ) of per chat ( bereikbaar van 8.00 tot 18.00 op werkdagen ) op te nemen, wij reageren binnen een halve minuut op de chat. Het is erg fijn om te lezen dat het wel naar wens is opgelost, daar streven wij zeker naar. Omdat ik het jammer vind dat je deze ervaring hebt gehad, wil ik je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Vingerafdrukt werkt niet met nieuwe screenprotector

Mijn screenprotector zorgt er voor dat ik mijn mobiel niet meer kan openen met mijn vingerafdruk....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Wat jammer dat de screen protector niet aan je verwachting voldoet. Helaas is deze screen protector niet compatibel met vingerafdruk scanner dus is dit niet mogelijk om te gebruiken. We hebben wel andere screen protectors die compatibel zijn met vingerafdruk scanner. Het verschilt per screen protector of deze compatibel is met vinger afdruk scanner en dit staat ook per screen protector in de specificaties van de advertentie aangegeven bij het kopje ¨Werkt met vingerafdrukscanner¨" ja of nee. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid en ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt met je screen protector en ik wil je graag een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Na een paar weken laat het hoesje al los
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Paula, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes zo snel al stuk gaat, dat is uiteraard niet de bedoeling. Goed van je dat je er meteen foto's bij hebt gestuurd en ik kan zien hoe de schade eruit ziet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Past niet en heb geen model kunnen invoeren
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carine, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen. Onze producten staan gecategoriseerd op model. Via het menu kun je jouw toestel opzoeken, zodat je alleen producten te zien krijgt welke geschikt zijn voor jouw toestel. Daar je aangeeft dat dit niet gelukt is help ik je hier graag bij. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je verder kunnen helpen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Van Ravenhorst, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl