smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

De digitaal voorgestelde afbeelding op de site oogt mooier dan het hoesje zelf,zowel de kleur als de kwaliteit...jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rolande, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes zowel qua kleur als kwaliteit niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
lever uw producten!!!!! we hebben niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
MS
Minou S.
Castricum
Helaas beviel het telefoonhoesje niet door te harde randen aan de zijkant. Nu betaal je €2,50 om het te retourneren terwijl ik denk dat als je het gewoon terugstuurt je via PostNL minder kwijt bent. Het lijkt een soort verdienmodel. Ik zal niet zo snel meer wat bestellen bij deze website, of eigenlijk helemaal niet meer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Minou, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat er onduidelijkheid bestaat over ons retourbeleid. Je betaald inderdaad €2,50 voor het retourlabel als je kiest voor de retouractie geld terug. Je geeft je retourzending af bij een PostNL punt en door middel van de tracing welke aan het label gekoppeld is kan jouw retourzending gevolgd worden. Ontvangen wij jouw bestelling niet binnen 2 weken dan kan er een postonderzoek ingesteld worden om na te gaan waar de zending zich bevindt. Stuur je het zelf op deze manier retour dan zijn de kosten hiervan al snel € 6,95 en hebben wij geen bevoegdheid voor jouw een postonderzoek in te stellen daar de verzender dit aan moet vragen. Met een retourlabel mogen beide dit aanvragen, omdat wij je van het label voorzien hebben en jij de verzender bent. Per brievenbuspost zijn de kosten € 4,25 en dan heb je geen tracing en is er ook geen mogelijkheid tot een postonderzoek. Voor jou als klant heeft het retourlabel dus wel degelijk voordelen en zijn de kosten minder dan wannneer je het zelf verzend. Voor ons zijn de kosten hoger dan €2,50, maar de rest van de kosten nemen wij voor onze rekening. Er is zeker geen sprake van een verdienmodel, maar als je geen retourkosten verwacht had, kan ik me jouw reactie wel voorstellen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Christiane, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
The case not not as good as expected. You can barely place it on due to a lot of air holes standing between the screen and the screen protector.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Eridona, Thank you for your review. What a shame to read that the product does not meet your expectations and that air has gotten between the screen and the screen protector. I have sent you an email and would like to ask you to respond so that we can offer you a suitable solution. Yours sincerely, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Erg trage verzending
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ferry, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de verzending erg traag is geweest, dat is niet de bedoeling. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan. Bij de gratis verzending kan je je bestelling binnen twee werkdagen verwachten. Kies je voor de Premium verzending, dan kan je je bestelling de volgende werkdag verwachten indien besteld voor 21.00 uur. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, gezien ik wat meer wil weten over je bestelling, en je graag een tegemoetkoming wil aanbieden in het geval je langer hebt moeten wachten dan de bedoeling is. Zie ik je reactie daarop tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Hoesje is veel dunner geworden

Het plastic hoesje met koord is veel dunner geworden dan voorheen. Kans is nu groter dat je mobiel er sneller uitvalt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willemijn, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes dunner is dan voorheen! Het kan inderdaad zijn dat onze leverancier een aanpassing heeft gedaan bij de hoes. Echter moet het niet de bedoeling zijn dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Ik zou dit graag verder met je willen oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Matig want de iPad glijdt steeds van de standaard
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste SJ Tettero, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de iPad steeds van de standaard af glijdt! Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waar in ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
NB
Nadine B.
Vliermaalroot
nog steeds niets ontvangen !!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nadine, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Goed product prijs
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van je review. Daar het voor mij niet duidelijk is waarom je ons met drie sterren hebt beoordeeld, terwijl je aangeeft dat het product en de prijs goed zijn, heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik Probeer al 10 dagen een hoesje terug te sturen wegens format te klein. Ik heb het juiste terug besteld en ben de korting vergeten ingeven. Retour is een catastrophe
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ann, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat het retourneren niet lukt, dat is niet de bedoeling. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat wij nog geen retour aanvraag ontvangen hebben. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen hiermee. Ook heb ik je daarin een vraag gesteld over de kortingscode, zodat wij dit alsnog achteraf kunnen oplossen met je. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

niet gerespecteerde leveringstijden.

De leveringstijden worden niet gerespecteerd bij beide bestellingen. Er is geen reactie van de firma ivm. uitleg omtrent deze vertraging zelfs niet na twee weken.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Eric, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat de levertijden net nagekomen zijn, en je na twee weken nog geen reactie van ons ontvangen hebt. Dat is niet de bedoeling. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat de eerste mail die wij van jou ontvangen hebben op 08/05 is geweest. Gisteren (09/05) was in Nederland een feestdag, en waren wij dan ook gesloten. Vandaar dat wij ook niet eerder hebben gereageerd. Onze excuses hiervoor! Helaas kan het gebeuren dat een bestelling onderweg vertraging oploopt. Dit ligt buiten onze macht, maar willen wij uiteraard altijd op een passende manier met je oplossen. Mijn collega heeft je daarom inmiddels ook terug gemaild. Ook heb ik je nog een mail gestuurd, waarin ik je een tegemoetkoming aanbied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je op de e-mails willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
De hoesjes hebben een erg chemische geur die er na 2 weken nog niet af is
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sjoerd, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat de hoesjes een erg chemische geur hebben, die na 2 weken nog steeds niet weg is. helaas gebeurt het wel eens dat de hoesjes na het bedrukken net te snel worden ingepakt, en kan het daardoor zijn dat ze een sterke geur hebben. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd met wat tips welke je kan uitproberen om de geur weg te krijgen, als dit niet werkt zullen wij het uiteraard verder met je oplossen. Ook heb ik je in deze mail een tegemoetkoming aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mevrouw A.G.G, Allereerst bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik zie dat je ons met drie sterren hebt beoordeeld. Ik zou graag vernemen wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets mis is gegaan. Mocht dit het geval zijn, wil ik dit dan ook graag met je oplossen. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting, dan begrijp ik beter wat er vooraf heeft afgespeeld zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Zou je hier op kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
GN
Gijs N.
Groningen
Ik heb ruim een week moeten wachten op levering van mijn screenprotector. Ik neem aan dat dit bij PostNL ligt, maar misschien wel een aandachtspuntje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nils, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer om te vernemen dat je een week hebt moeten wachten op je screen protector. Ik vermoed dat het pakket vertraging op had gelopen bij PostNL. Elke vervoeder heeft een kleine foutmarge dus het is helaas niet te voorkomen dat soms een enkel pakket vertraagd. Uiteraard begrijp ik dat dit erg teleurstellend is. mijn excuses voor het ongemak! Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je graag een tegemoetkoming wil bieden voor het ongemak. Ik wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Product is nooit aangekomen. Paar keer met klantendienst contact had. Werd niet altijd even vriendelijk geholpen. Laatste keer dat ik hier bestel
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stijn, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketten helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp ook dat je het contact met de klantenservice niet altijd even vriendelijk vond. Dat vind ik uiteraard erg jammer om te vernemen daar wij naar 100% klanttevredenheid streven. Ik heb het contact gelijk opgezocht en zie dat wij de vijf postdagen hebben aangehouden. Ik vermoed dat dat het gene is geweest wat je als klantonvriendelijk hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling en ik snap dat wanneer jij op je bestelling wacht , je het liefst gelijk een passende oplossing ontvangt. Wij hebben aangegeven deze na de postdagen dan ook graag gelijk aan willen bieden en je gevraagd deze dagen nog even af te wachten. In geval van vertraging houden wij inderdaad vijf postdagen na verzending aan voordat wij een oplossing kunnen bieden. Dat komt omdat wij zien dat in geval van vertraging de bestellingen 90% van de tijd nog binnen deze termijn geleverd worden. Is er iets anders wat je als klantonvriendelijk hebt ervaren? Dan verneem ik dit uiteraard graag. Op drie mei is de terugbetaling van je bestelling in gang gezet. Je ontvangt uiterlijk morgen de terugbetaling op de rekening waar je de bestelling mee hebt betaald. Omdat ik het erg jammer vind dat je deze ervaring hebt gehad en je graag een tegemoetkoming bied voor het ongemak, heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Met bellen slecht verstaanbaar

Die hoesje is prima maar ik ben onverstaanbaar met bellen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ineke, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de hoes. Ik begrijp ook dat je niet verstaanbaar bent tijdens bellen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, omdat ik je graag een passende oplossing aanbied. Zou je hier op kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
De case sluit niet mooi aan, biedt hierdoor weinig bescherming.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stan, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Ik begrijp dat de hoes niet mooi aansluit en daardoor weinig bescherming bied. Dat is jammer om te lezen, dit is ook zeker niet de bedoeling. Graag ga ik opzoek naar een gepaste oplossing. Echter heb ik hier wat meer informatie voor nodig. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Steven, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik heb naar aanleiding van deze review gelijk even het eerdere mail contact erbij gezocht. Ik zie dat er iets mis is gegaan met de levering en jij je bestelling helaas niet hebt ontvangen, gaat deze review daar over? Mocht het over iets anders gaan, verneem ik dit uiteraard graag. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketten helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat dit erg teleurstellend is. Vandaag heeft mijn collega naar aanleiding van het mail contact het aankoop bedrag terug gestort, dit zal je binnen 5 werkdagen terug ontvangen op de rekening waar je de bestelling mee hebt betaald. Ik vind het erg jammer dat het zo is verlopen, en wil je dan ook graag een tegemoet komen voor het ongemak. Ik heb gereageerd op je mail, zou je hier naar kunnen kijken? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl