smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

17 mei 2023
Iets mis gegaan met betaling(3x). Twee hoesjes retour gestuurd en nog steeds geen geld terug gehad.
23 mei 2023
Beste Egbert, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. Ik heb gezien dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad en het is opgelost, dat vinden we erg fijn. We wensen je veel plezier met de bestelling die je gehouden hebt en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mei 2023
Het heeft lang geduurd voordat mijn bestelling binnen was. De track en trace deed het niet, maar dit ligt misschien aan PostNL... Het hoesje zelf is echter prima en zoals ik had verwacht.
23 mei 2023
Beste Hella, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en we vinden het fijn dat het is opgelost. We hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2023
Door een fout van mezelf kreeg ik een te kleine tab bookcase terug gestuurd en kon toen kiezen tussen een gratis Vancouver bon of 2,50 betalen voor geld terug gave. Ik koos voor de Vancouver. Ik had 20,99 betaald en kreeg een Vancouver van 18.99 vaag. Ik bestel de juiste bookcase en betaal met de Vancouver. Ik moest 16,99 betalen . Kortom voel mij ergens opgelicht . Want ipv 16,99 heb ik 20,99 betaald . En dat klopt niet.
23 mei 2023
Beste meneer Puister, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je dit gevoel hebt gekregen dat is absoluut niet onze bedoeling. Je hebt inderdaad € 20,99 betaald voor de betreffende bestelling. Echter is dit inclusief verzendkosten welke niet vergoed worden daar wij ook gratis verzending aanbieden. Hierdoor heb je een giftcard ontvangen van € 19,99. Je nieuwe bestelling heeft een aankoopprijs van € 17,99. De overige € 2,- staat nog op de giftcard en kun je gebruiken bij je volgende bestelling. Ik hoop het hiermee wat duidelijker gemaakt te hebben. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd even reageren op de mail die ik je gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2023
Twee weken geleden telefoon hoesje besteld, gemaild dat bestelling niet hebt ontvangen. Een week later nog niks ontvangen, zo jammer niks gehoord. Gr Kamla
23 mei 2023
Beste Kamla, Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat de bestelling niet op tijd geleverd is, maar gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en hebben we het met je op kunnen lossen. Hier zijn we heel blij mee. Heel veel plezier met je bestelling. We hopen je in de toekomst vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2023
Derde keer besteld niet aangekomen
23 mei 2023
Beste mevrouw Van Rossum, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling steeds niet aankomt, dat is niet netjes van de post. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl