smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

geen hoesje ontvangentot hiertoe
32 minuten geleden
Beste Magda, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat los ik graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ondanks 1 extra betaalde euro, kwam het doosje toch een dag later
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je een euro extra verzendkosten hebt betaald zodat je het de volgende dag zou ontvangen en dat dit vervolgens niet is gebeurd.  Bij de post kan het helaas voorkomen dat een pakket vertraagd, ondanks dat wij de bestelling dezelfde nog dag verzenden. Helaas is dit niet te voorkomen daar elke vervoerder een kleine foutmarge heeft. Dit is natuurlijk wel teleurstellend. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
1 dag geleden
Beste Marie-Paule, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik zie dat je ons met 1 ster hebt beoordeeld. Ik ben erg benieuwd wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets wat is gegaan. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid dus ik wil dit graag uitzoeken om je een passende oplossing te kunnen bieden. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Ruim assortiment

Vanwege het ruime assortiment bestel ik hoesjes en schermprotectors meestal bij Smartphonehoesjes. Wat ik wel erg jammer vind is dat ik pas na plaatsen van de bestelling altijd een kortingscode krijg die maar beperkt geldig is (± 30 dagen). Maar dan heb ik die korting voorlopig niet meer nodig.
1 dag geleden
Beste Joris, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je wegens ons ruime assortiment je telefoon accessoires meestal bij ons besteld. Ik begrijp dat je het jammer vind dat wij naar aanleiding van je bestelling een kortingscode sturen  en dat je deze niet kan gebruiken wegens de geldigheidsduur. Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je hier graag in tegemoet wil komen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
ordernummer 003302213 werd niet geleverd en is verloren geraakt , na 2 weken wachten nog steeds geen communicatie hierover vanuit smartphonehoesjes.nl niet goed dus
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bruno, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat we de adresgegevens hebben kunnen controleren en je een passende oplossing aan hebben kunnen bieden. We hopen dat je je nieuwe bestelling snel zult ontvangen en er veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Zeer slechte kwaliteit van de gepersonaliseerde telefoonhoesjes

De gepersonaliseerde telefoonhoesjes zijn van zeer slechte kwaliteit. Deze bladdert nl. in no time aan de randen los (en dan gaat het om echt binnen een 1-2 weken). Als je dit bij smartphonehoesjes.nl aangeeft krijg je te horen dat gepersonaliseerde telefoonhoesjes niet in het retourbeleid zitten. Wie heeft het hier over retourbeleid? Het gaat om de kwaliteit van de hoes... Voor de klanttevredenheid bieden ze dan een giftcard aan. Wat moet je met een giftcard als je niet tevreden bent en hier dus niets meer wilt bestellen? Heel jammer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annemiek, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Bij schade heb je absoluut recht op het aankoopbedrag terug. Ik heb dit dan ook direct gecrediteerd. Ook heb ik met de betreffende medewerker gesproken en deze geeft aan geheel per ongeluk een fout hierin te hebben gemaakt en het spijtig te vinden dat je deze ervaring hebt gehad. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het tot in de puntjes met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling niet gekregen! Het is al 1 maand geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dzhan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Mag ik vragen wat de reden is dat je niet eerder contact met ons op hebt genomen? Dan hadden we het namelijk al eerder met je op kunnen lossen. Uiteraard los ik dat nu graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

track and trace

ivm verzending, een track en trace, nu heb ik een week moeten wachten zonder info... maar product is toegekomen, moeten het wel nog uitpakken en testen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Joeri, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je de bestelling in goede orde ontvangen hebt. Ben je ervan op de hoogte dat we verschillende manieren van verzending aanbieden? Deze keer heb je voor de gratis optie "Brievenbuspost met Bpost" gekozen waarvan de gemiddelde levertijd 3 - 5 werkdagen is. De week welke je aangeeft voor je het ontvangen hebt is hierbij wel passend. Bij brievenbuspost ontvang je inderdaad geen tracing daar de brievenbusbezorger het niet bij jou voor de deur af kan scannen. Wens je dit wel, dan is het raadzaam voor verzending per pakketpost te kiezen. Je kunt de bestelling dan volgen wanneer het bij ons vertrekt en wordt als laatste bij jou voor de deur afgescand. De kosten hiervan voor een zending naar België zijn € 2,99. Het andere voordeel van pakketpost is dat het sneller is dan de brievenbuspost, je kan het namelijk de eerstvolgende werkdag na verzending al ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het opngemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Pakket is niet aangekomen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons op hebt genomen, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. We zien je reactie graag tegemoet, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Burgers, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Beide hoesjes ruiken echt vreselijk chemisch en de geur gaat er moeilijk af. Mijn handen ruiken daardoor ook chemisch, jammer wel…
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sarah, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Vaak helpt het de hoezen even in een mild sopje te leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Over het algemeen is de geur dan na een dag of 3 verdwenen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ongeïnteresseerd bedrijf. Werken waarschijnlijk stel kinders die te druk zijn met zelf op hun telefoon kijken ipv gewoon opletten. 1e keer was mijn bestelling incompleet (3 items, how hard can it be...) en toen dat opgelost werd, kreeg ik weer de verkeerde kleur toegestuurd. Da's gewoon slordig, ongeïnteresseerd. Helaas is dit een bredere tendens anno nu. Mails half lezen, geen antwoorden op je vraag, niet ECHT bezig zijn met helpen, niks echt oplossen en dan vragen of je geholpen bent, niet telefonisch bereikbaar zijn, nonstop no-reply-mails etc. etc. Het is helaas een beetje de armoede van deze tijd, vrees ik.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Dekker, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je dit gevoel bij ons gekregen hebt, want dat is absoluut niet onze bedoeling. Op het opgegeven mailadres kan ik alleen je chatgesprek vinden waarin je aangeeft een incomplete bestelling te hebben ontvangen. Daar je aangeeft dat je mails niet goed gelezen worden, je geen antwoorden ontvangt op je vragen en je niet echt geholpen voelt wil ik je vragen of je wellicht met een ander mailadres contact met ons op hebt genomen, zodat ik dit contact na kan lezen en feedback kan geven aan onze medewerkers hoe het anders kan. Je geeft ook aan dat we niet telefonisch bereikbaar zijn. Kan het zijn dat je onze service pagina niet gevonden hebt? Via de onderstaande link kun je de verschillende manieren bekijken hoe je contact met ons op kunt nemen en op welke tijden we per kanaal medewerkers beschikbaar hebben staan om alle vragen te beantwoorden en je van advies te kunnen voorzien: https://www.smartphonehoesjes.nl/klantenservice/contact-service/ Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden en je graag het goede gevoel terug zouden willen geven. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Top
Ik heb het smartphone hoesje ongeopend verzonden naar smartphone hoesjes.nl Maar ik heb de verkeerde retour label (de eerste die ik kreeg) verzonden en het pakketje is nog niet retour naar mij verzonden, mijn adres stond er wel op. Laat mij ajb weten als jullie dat pakketje krijgen. Nu heb ik niks. Wachten op post.nl !!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dat dit is voorgevallen. Ik kom hierover graag met je in contact, zodat ik naar een oplossing kan zoeken voor je. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat het hopelijk zo snel mogelijk opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Lange levertijd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carina, Bedankt voor je beoordeling. Uit jouw review begrijp ik dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan je van ons gewend bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voot het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De digitaal voorgestelde afbeelding op de site oogt mooier dan het hoesje zelf,zowel de kleur als de kwaliteit...jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rolande, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes zowel qua kleur als kwaliteit niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
lever uw producten!!!!! we hebben niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Christiane, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
The case not not as good as expected. You can barely place it on due to a lot of air holes standing between the screen and the screen protector.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Dear Eridona, Thank you for your review. What a shame to read that the product does not meet your expectations and that air has gotten between the screen and the screen protector. I have sent you an email and would like to ask you to respond so that we can offer you a suitable solution. Yours sincerely, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Erg trage verzending
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ferry, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de verzending erg traag is geweest, dat is niet de bedoeling. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan. Bij de gratis verzending kan je je bestelling binnen twee werkdagen verwachten. Kies je voor de Premium verzending, dan kan je je bestelling de volgende werkdag verwachten indien besteld voor 21.00 uur. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, gezien ik wat meer wil weten over je bestelling, en je graag een tegemoetkoming wil aanbieden in het geval je langer hebt moeten wachten dan de bedoeling is. Zie ik je reactie daarop tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl