smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl
Beoordelingen:

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat een uitkomst deze tablethouder voor in de auto! Wij zijn al jaren op zoek naar zoiets en nu uiteindelijk per toeval gevonden en besteld. Het pakket is netjes en snel geleverd. Moest wel even op de website kijken hoe het precies in elkaar en bevestigd moest worden omdat er geen handleiding bij zat, maar het wijst voor zich. Gelijk geprobeerd in de auto en het past perfect. De houder is van stevig materiaal en de tablet kan er zelfs met cover in geplaatst worden. De klemmen zijn netjes afgewerkt met rubber zodat de tablet niet kan beschadigen. De houder is ook geschikt voor je telefoon. Het is eenvoudig dmv een veerklem te bevestigen op de hoofdsteun en de uitschuifarm is erg handig, zo kan iedereen op de achterbank meekijken, kinderen blij en wij ook! Ideaal voor onze autovakantie naar Italie deze zomer! Echt top!

de meest kritische beoordeling

31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(350)
(234)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Artikel voldeed niet voor mijn Apple Watch SE… te breed en de gekozen lederen band had een plastic look ipv een lederen bandje! Artikel koste 27.99€, heb 2€ moeten betalen voor de retour en dan nog is 18.99€ om het te verzenden met tracking… dure foute koop 😞
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
2 dagen geleden
Beste Chantal, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil dit dan ook graag met je oplossen. Echter in de bestelling die gelinkt staat met deze review, zit alleen een telefoon hoes voor een Samsung. Kan het misschien om een ander order nummer gaan? Ik heb je een mail gestuurd en wil je hier vragen op te reageren. Zodat we kunnen uitzoeken wat er is gebeurd en ik je een passende oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering! Besteld 28 april aangekomen 14 mei. Voor de rest tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
2 dagen geleden
Beste Charlotte, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je tevreden bent over de hoes, maar dat je hier erg lang op hebt moeten wachten. Dat is erg jammer om te horen en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat als je online besteld, je bestelling vertraging oploopt bij de post. Dit is helaas niet te voorkomen en gebeurd gelukkig erg zelden. Wanneer je de bestelling na 5 postdagen niet hebt ontvangen en je contact met ons opneemt bieden wij jou graag een passende oplossing zoals een nieuwe bestelling of een terugbetaling. Ik heb je een email gestuurd omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak. Ik zou je willen vragen op deze mail te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks 1 extra betaalde euro, kwam het doosje toch een dag later
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
2 dagen geleden
Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je een euro extra verzendkosten hebt betaald zodat je het de volgende dag zou ontvangen en dat dit vervolgens niet is gebeurd.  Bij de post kan het helaas voorkomen dat een pakket vertraagd, ondanks dat wij de bestelling dezelfde nog dag verzenden. Helaas is dit niet te voorkomen daar elke vervoerder een kleine foutmarge heeft. Dit is natuurlijk wel teleurstellend. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
je sais pas où est mon colis et aucun numéro de suivi fonctionne
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
2 dagen geleden
Dear Mayron, Thank you for posting your review. I understand that you have not yet received your order nor can you track it. It is not our intention that you have to wait so long for your order. My apologies for the inconvenience. I see that my colleague has sent a document so that we can start a postal investigation, and has offered to send you a new order to you after receiving the document back or initiate the refund depending on your preference. As soon as you send back this document and communicate your preference, we will take care of this for you and start your preferenved solution. Because I am very sorry that you had this experience, I would like to offer you an extra solution. I send you an email, could you reply to this email? Kind Regards, Lisa Smartphonehoesjes.nl
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ruim assortiment

Vanwege het ruime assortiment bestel ik hoesjes en schermprotectors meestal bij Smartphonehoesjes. Wat ik wel erg jammer vind is dat ik pas na plaatsen van de bestelling altijd een kortingscode krijg die maar beperkt geldig is (± 30 dagen). Maar dan heb ik die korting voorlopig niet meer nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
2 dagen geleden
Beste Joris, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je wegens ons ruime assortiment je telefoon accessoires meestal bij ons besteld. Ik begrijp dat je het jammer vind dat wij naar aanleiding van je bestelling een kortingscode sturen  en dat je deze niet kan gebruiken wegens de geldigheidsduur. Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je hier graag in tegemoet wil komen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

track and trace

ivm verzending, een track en trace, nu heb ik een week moeten wachten zonder info... maar product is toegekomen, moeten het wel nog uitpakken en testen.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
3 dagen geleden
Beste Joeri, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je de bestelling in goede orde ontvangen hebt. Ben je ervan op de hoogte dat we verschillende manieren van verzending aanbieden? Deze keer heb je voor de gratis optie "Brievenbuspost met Bpost" gekozen waarvan de gemiddelde levertijd 3 - 5 werkdagen is. De week welke je aangeeft voor je het ontvangen hebt is hierbij wel passend. Bij brievenbuspost ontvang je inderdaad geen tracing daar de brievenbusbezorger het niet bij jou voor de deur af kan scannen. Wens je dit wel, dan is het raadzaam voor verzending per pakketpost te kiezen. Je kunt de bestelling dan volgen wanneer het bij ons vertrekt en wordt als laatste bij jou voor de deur afgescand. De kosten hiervan voor een zending naar België zijn € 2,99. Het andere voordeel van pakketpost is dat het sneller is dan de brievenbuspost, je kan het namelijk de eerstvolgende werkdag na verzending al ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het opngemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Is bedoeld om creditkaart, id en andere mee te nemen, alsook wat geld. Echter, de "rug " is te smal zodat hoesje altijd beetje open staat en slecht sluit. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
3 dagen geleden
Beste José, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste meneer Burgers, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beide hoesjes ruiken echt vreselijk chemisch en de geur gaat er moeilijk af. Mijn handen ruiken daardoor ook chemisch, jammer wel…
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Sarah, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Vaak helpt het de hoezen even in een mild sopje te leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Over het algemeen is de geur dan na een dag of 3 verdwenen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De iPad hoes met toetsenbord paste niet, dit mag je toch wel verwachten. Vervolgens moest er betaald om het product wat niet goed was terug te sturen, jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Leendert, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen! Ik zoek het graag voor je uit. Zou je mij het modelnummer van je iPad door willen geven? Ik zie ook dat je bij het retour aanmelden hebt aangegeven dat het product niet past of niet naar verwachting was. Gezien je review begrijp ik dat je het idee hebt dat wij het verkeerd geleverd hebben. Indien dit het geval is, had dat de retourreden moeten zijn. De aanvraag komt dan anders bij ons binnen, we checken dan wat extra dingen en als wij het verkeerde opgestuurd hebben ontvang je een gratis retourlabel. Heb je per ongeluk zelf verkeerd besteld, wat iedereen een keer kan overkomen, dan blijven de retourkosten van kracht. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het tot op de bodem voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Top
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Carina, Bedankt voor je beoordeling. Uit jouw review begrijp ik dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan je van ons gewend bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voot het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De digitaal voorgestelde afbeelding op de site oogt mooier dan het hoesje zelf,zowel de kleur als de kwaliteit...jammer
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Rolande, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes zowel qua kleur als kwaliteit niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
MS
Minou S.
Castricum
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas beviel het telefoonhoesje niet door te harde randen aan de zijkant. Nu betaal je €2,50 om het te retourneren terwijl ik denk dat als je het gewoon terugstuurt je via PostNL minder kwijt bent. Het lijkt een soort verdienmodel. Ik zal niet zo snel meer wat bestellen bij deze website, of eigenlijk helemaal niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Minou, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat er onduidelijkheid bestaat over ons retourbeleid. Je betaald inderdaad €2,50 voor het retourlabel als je kiest voor de retouractie geld terug. Je geeft je retourzending af bij een PostNL punt en door middel van de tracing welke aan het label gekoppeld is kan jouw retourzending gevolgd worden. Ontvangen wij jouw bestelling niet binnen 2 weken dan kan er een postonderzoek ingesteld worden om na te gaan waar de zending zich bevindt. Stuur je het zelf op deze manier retour dan zijn de kosten hiervan al snel € 6,95 en hebben wij geen bevoegdheid voor jouw een postonderzoek in te stellen daar de verzender dit aan moet vragen. Met een retourlabel mogen beide dit aanvragen, omdat wij je van het label voorzien hebben en jij de verzender bent. Per brievenbuspost zijn de kosten € 4,25 en dan heb je geen tracing en is er ook geen mogelijkheid tot een postonderzoek. Voor jou als klant heeft het retourlabel dus wel degelijk voordelen en zijn de kosten minder dan wannneer je het zelf verzend. Voor ons zijn de kosten hoger dan €2,50, maar de rest van de kosten nemen wij voor onze rekening. Er is zeker geen sprake van een verdienmodel, maar als je geen retourkosten verwacht had, kan ik me jouw reactie wel voorstellen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Christiane, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Erg trage verzending
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
6 dagen geleden
Beste Ferry, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de verzending erg traag is geweest, dat is niet de bedoeling. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan. Bij de gratis verzending kan je je bestelling binnen twee werkdagen verwachten. Kies je voor de Premium verzending, dan kan je je bestelling de volgende werkdag verwachten indien besteld voor 21.00 uur. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, gezien ik wat meer wil weten over je bestelling, en je graag een tegemoetkoming wil aanbieden in het geval je langer hebt moeten wachten dan de bedoeling is. Zie ik je reactie daarop tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Hoesje is veel dunner geworden

Het plastic hoesje met koord is veel dunner geworden dan voorheen. Kans is nu groter dat je mobiel er sneller uitvalt.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
6 dagen geleden
Beste Willemijn, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes dunner is dan voorheen! Het kan inderdaad zijn dat onze leverancier een aanpassing heeft gedaan bij de hoes. Echter moet het niet de bedoeling zijn dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Ik zou dit graag verder met je willen oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Matig want de iPad glijdt steeds van de standaard
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
6 dagen geleden
Beste SJ Tettero, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de iPad steeds van de standaard af glijdt! Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waar in ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Goed product prijs
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
7 dagen geleden
Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van je review. Daar het voor mij niet duidelijk is waarom je ons met drie sterren hebt beoordeeld, terwijl je aangeeft dat het product en de prijs goed zijn, heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
9 dagen geleden
Beste Mevrouw A.G.G, Allereerst bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik zie dat je ons met drie sterren hebt beoordeeld. Ik zou graag vernemen wat wij kunnen doen om onze service te verbeteren en/of er misschien iets mis is gegaan. Mocht dit het geval zijn, wil ik dit dan ook graag met je oplossen. Ik heb je een email gestuurd en gevraagd om toelichting, dan begrijp ik beter wat er vooraf heeft afgespeeld zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Zou je hier op kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl