LEDdirect - leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

LEDdirect - leddirect.nl

846 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.362 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2018
LEDdirect - leddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDdirect - leddirect.nl

HH
Harry H.
Wemeldinge
Snel geleverd, nette prijs. Niets aan toe te voegen.
AD
ALBERT D.
ANTWERPEN
14 jan 2024
correcte levering en niet beschadigd ben tevreden
20 jan 2024
Levering snel en goed te volgen via trackEntrace
snelle en correcte levering waarvoor dank
Snelle levering.
3 feb 2024
PK
p.m. k.
Zevenbergen
20 jan 2024
15 okt 2023

Goede persoonlijke service

Na de bestelling belde leddirect om te vragen waarvoor de bestelde led-driver precies moet worden gebruikt. Dat vond ik super. Ik werd gewaarschuwd dat het misschien niet zou werken. Het bleek ook niet te werken. Voor installatie moest ik een stekker van de driver niet terugsturen afknippen. Daardoor kan ik hem niet meer retourneren. Beter in het vervolg geen stekkers monteren in mijn geval paste dat niet op de aansluiting waarvoor ik hem wilde gebruiken.
Beetje jammer dat er geen lampje inzit. Dit is alleen het huis. Ik kocht deze omdat de verlichting stuk was. Niet te weten dat het niet compleet is. Stond ook nergens vermeld. Heb voor ik bestelde iemand van u gesproken om te vragen of de travo stuk zou kunnen zijn ? Kans was niet groot. Nieuwe lampen besteld.... zitten er geen lampen in.....
13 aug 2023
bestellen was makkelijk en verzekerd bij tel contact graag de naam van de persoon voor een volgende keer
22 mei 2023

Ruime keuze en betrouwbaar

Goede website, ruime keuzen en prima toelichting. Snelle levering en prima orderbegeleiding.
correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
Dimbare 12V spotjes besteld maar op de verpakking stond dat deze niet dimbaar waren. Na contact met de klantenservice bericht gekregen dat van overheidswege "niet dimbaar" op de verpakking moet staan, maar dat de lamp in combinatie met een juiste dimmer wel degelijk dimbaar is. Op zich prima maar is mss wel goed om dit ergens op de website een plek te geven.
8 okt 2023
Snelle levering lamp. Snelle en goede reactie van klantenservice op welk accessoire (trafo) nog aanvullend moest worden gekocht. Ik had wel liever meteen op de website gezien dat voor de lamp nog een trafo nodig was.

Goede an snelle levering. Duidelijk aansluitschema bij div. mogelijkheden.

Goede an snelle levering. Het viel me op dat er een zeer duidelijk schema van mogelijke aansluitingen werd gezonden. Met de uitleg in de verpakking zou het lastiger geweest zijn. Prima.