Nieuwtextiel.nl- Logo - Beoordelingen

Nieuwtextiel.nl

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Nieuwtextiel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Omdat wij vorig jaar tijdens onze vakantie een nieuw dekbed en kussens in de winkel in Hillegom hadden gekocht, gingen we er nu tijdens onze vakantie er heen om een 2e katoenen dekbed te kopen. Helaas was de winkel in Hillegom verplaatst naar Uithoorn dus hebben we het dekbed ‘s avonds per internet besteld en hadden we het de volgende avond al in huis en kon het meteen op ons bed gelegd worden. Deze koele katoenen dekbedden bevallen ons prima.

7 okt 2023
ik heb het dekbed niet kunnen controleren want als ik de verpakking open zou maken kon het niet meer terug gestuurd worden ,

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

Zeer slecht de verzegeling van mijn matras topper was al open , ik heb perongeluk de verkeerde maat besteld dus kan hem nu ook niet retour sturen. Ben zwaar teleurgesteld , heb juist bij dit bedrijf besteld omdat deze zo goed aangeschreven staat. Maar de doos was ookal geopend geweest. Je ziet dat het plastic opengescheurd is.
Antwoord van Nieuwtextiel.nl
16 apr 2024
Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde maat heeft besteld. Onze toppers worden vacuüm gerold, verpakt, en hygiënisch verzegeld. Op uw bijgevoegde foto kunnen wij niet aan afzien dat deze zegel verbroken bij u is aangekomen. Voortaan raden wij aan bij twijfel bij ontvangst contact met ons op te nemen. Nogmaals jammer te vernemen dat u zo teleurgesteld bent.
Snelle levering. Product lijkt degelijk. Maat artikel klopt niet. In plaats van 120 cm breed is de breedte 117 cm.
7 okt 2023

geen controle mogelijk

Antwoord van Nieuwtextiel.nl
11 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Alle artikelen zitten inderdaad hygiënisch-verzegeld zodat u (en alle andere klanten) gegarandeerd zijn van een onbeslapen fabrieksnieuw dekbed. Daarom raden wij bij twijfel contact op te nemen óf de zending voor het verbreken te retourneren. Jammer om te vernemen dat deze garantie voor u een belemmering is geweest. Verder nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
Het is prachtig dat het product verzegeld is. Maar vervolgens kun je niet voelen naar de stevigheid , het materiaal etc. Als je de zegel verbreekt kun je het niet meer terug sturen. Dit mag wel duidelijk vermeld worden bij het product.
27 okt 2023
Maat matrasbeschermer was veel kleiner en bij de kussensloop zit een witte streep Ook te weinig kleuren keuze. Dunne stof van alle 2 die ik besteld heb.