vdhtools.nl- Logo - Beoordelingen

vdhtools.nl

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2022
vdhtools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs voor een goed product (Weber veerspanners*). Prima verpakt en een snelle verzending. Ook nog een goed beveiligde website, wat heden niet overal zo is ... Dankzij het schappelijke bedrag voor gratis verzending ook nog een paar 'toegiften' besteld. Het assortiment automotive tools is redelijk uitgebreid maar 2- en 3-benige pulleytrekkers heb ik gemist. *) Tip voor de volgende koper: een paar stukken hydrauliek-pijp toevoegen; dan hoef je niets van de trapeziumdraad draadstangen af te zagen om toch overal bij te kunnen ...

13 okt 2023
Gekochte artikel, lijkt op de foto heel wat, en hier aangekomen, is het vlutspul. Dan nog de firma GLS die het, bestelde artikel ging bezorgen names de firma, bediend zich aanhoudend van aflevertijden middels track&trace die ze niet waar kunnen maken..dan duurt het pakketje van af vermelde GLS nog 2 dagen!! eer het hier is.. weet hoe ik dit noem, gewoon hollands gekut

Beoordelingen voor vdhtools.nl

Was op voorraad bij bestelling,maar na het betalen werd duidelijk dat deze niet op voorraad was dus extra wachten zeer vervelend,maar wel tevreden over product
Antwoord van vdhtools.nl
Goedendag, De bestelling is op 25 maart gedaan en direct dezelfde dag nog verzonden en daarna op 27 maart afgeleverd ruim binnen de drie dagen levertijd die op onze website staat vermeld onder kopje verzendkosten en levertijd. Bij onze producten is niet zichtbaar of het op voorraad is en er kan niet zomaar vanuit worden gegaan dat het nog dezelfde dag of een dag later wordt bezorgt, bij vragen of onduidelijkheid over voorraad en/of levertijd kan altijd vooraf telefonische of per mail navraag worden gedaan. Team VDH Tools
waar is mijn aankoopfactuur?
Antwoord van vdhtools.nl
De factuur is standaard toegevoegd bij de bevestigingsmail van verzending. Uiteraard kun je per e-mail of telefoon ook een kopie factuur aanvragen.
PV
3 feb 2024
Als iets niet direct leverbaar is de klant tussendoor op de hoogte houden
7 jan 2024
geen retour mogelijk
Antwoord van vdhtools.nl
Beste Rob Wouters Techniek, natuurlijk nemen wij van particulieren ongebruikte producten onder herroepingsrecht retour, in dit geval is er door een bedrijf een artikel terug gestuurd wat prima werkt maar gebruikt en beschadigd is, we zijn geen uitleen bedrijf dus dit soort retours wijzen wij inderdaad af. Team VDH Tools.
13 okt 2023

Knudde bende

Antwoord van vdhtools.nl
Goedendag, als producten of levertijden niet bevallen kan het altijd ongebruikt binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd onder herroepingsrecht, je ontvangt dan het complete aankoop bedrag binnen twee werkdagen terug op je rekening. Team VDH tools
Heb het gereedschap nog niet gebruikt. bestellen en betalen was natuurlijk geen probleem. Ook transport is goed gegaan.
30 apr 2023
Kan moeilijk een beoordeling geven, omdat ik de goederen 7 dagen na de bestelling ervan nog niet heb ontvangen
I didnt retceive one of the products i ordered - rodac 5 liter
Antwoord van vdhtools.nl
BesteTodor Dimitrov, De bestelling is een dag later aangeboden maar er was niemand thuis, vandaag komt de bezorger opnieuw langs en u kunt in de tracking gegevens precies zien hoe laat hij komt, wellicht kunt u dan vandaag wel aanwezig zijn? Met vriendelijke groet, Team VDH Tools
15 nov 2023
Bestelling is helaas na een week nog steeds in behandeling.
21 nov 2023
Het achteraf betalen via Klarna functioneert niet.
22 nov 2023
Beste R Haagen vts tracksolutions, De meest voorkomende oorzaak is een hele simpele: verkeerd ingevoerde adresgegevens of geboortedatum. Klarna heeft de juiste gegevens van jou nodig. Maak je een tikfout in je naam, adres, huisnummer, postcode of woonplaats dan kan het zijn dat de order niet geaccepteerd wordt. Ook jouw telefoonnummer en je geboortedatum moeten kloppen. Daarnaast is een correct e-mail adres noodzakelijk. Je krijgt hier immers ook de betaalgegevens doorgemaild. Lukt een Klarna betaling niet? Check dan vooral eerst deze persoonlijke gegevens. Team VDH Tools
FR
Frans R.
Ottersum
2 sep 2023
Hoonaparaat besteld en verkeerde geleverd
4 sep 2023
Jammer dat u geen begrip heeft dat een foutje menselijk is en dat u niet vermeld dat de gewenste oplossing, het product gratis te behouden en nog dezelfde dag het aankoop bedrag teruggestort ook daadwerkelijk zo is gebeurt!
Track en trace was niet up to date
4 sep 2023
Beste, tracking info voor verzenden naar België kan soms één dag achterlopen doordat er van land wordt gewisseld waardoor het kan gebeuren dat de bezorger al voor de staat terwijl de tracking info een dag later aangeeft.
1 aug 2023
Duidelijke beschrijving