Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
21 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
In 2020 mijn eerste aankoop hier gedaan en kan ErgoWerken na meerdere aankopen enorm aanraden. De medewerkers hebben echt kennis van de producten en zijn super behulpzaam.
Reacties bij vragen zijn razendsnel en ook toen ik een keer een probleem had met 1 van mijn aankopen werd er heel snel en efficient op gereageerd: het viel binnen de garantie en de postbode stond de volgende dag op de stoep met een nieuw exemplaar. Wow!
PS het R-Go Split Break Ergonomisch Keyboard bevalt ontzettend goed. Het is even wennen voor je hersenen dat je handen zo ver uit elkaar zijn, maar mijn polsen zijn enorm dankbaar voor dit toetsenbord! De toetsen hebben precies genoeg weerstand om lekker te typen, ook al is het vrij dun. Weegt bijna niks, dus ik neem het overal mee naartoe.
TL;DR: Producten zijn prima, klantenservice kan beter.
Na een aantal maanden gebruik te hebben gemaakt van mijn K10 toetsenbord, kwam ik erachter dat de Bluetooth functionaliteit niet werkte.
Na een chat met de klantenservice het toetsenbord teruggestuurd, waar mij per mail verteld werd dat ik 1-3 werkdagen zonder product zou zitten.
Een ruime week later toch maar zelf opnieuw contact gezocht met de klantenservice, uiterlijk vier dagen later zou ik terugkoppeling krijgen. Ook hier moest ik uiteindelijk weer zelf achteraan en heb een restitutie van het aankoopbedrag ontvangen.
Nieuwe zender voor HE ergo mouse large besteld (na advies) en binnen gekregen.
Helaas geen verdere info hoe deze dan weer moeten worden gekoppeld met de bestaande muis. Werkt niet vanzelf.
Jammer, moet dit zo vanzelf sprekend zijn dat je dit moet weten als leek?
Antwoord van ergowerken.nl
4 jul. 2023
Hoi,
Je kunt op de productpagina de benodigde informatie vinden voor het koppelen van je ontvanger :-). Die productpagina is te vinden middels de volgende link:
https://www.ergowerken.nl/r-go-tools-draadloze-ontvanger-voor-muizen-na-2016.html?id=274211945&quantity=1
mvg, Tim
Beoordeling melden
21 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
België bestellingen maar tot 18uur
Antwoord van ergowerken.nl
9 aug. 2023
Hoi Joran,
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je bestelling is verwerkt zoals wij op onze verzendpagina voor Belgische bestellingen aangeven. Voor 18:00 besteld, de volgende werkdag of dag daarop geleverd.
Natuurlijk zou het fijn zijn als we naar België ook de cut-off van 23:59 kunnen realiseren, maar onze verzendpartner DHL biedt die VANDAAG service simpelweg niet aan richting België.
mvg, Tim
Beoordeling melden
4 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zoveel tijd. Absurd
Antwoord van ergowerken.nl
4 jul. 2023
Hoi Selma,
PostNL heeft helaas wat vertragingen op het moment, daar hebben we geen vat op. Jouw pakket wordt zo te zien vandaag aangeboden. ^Tim
Beoordeling melden
7 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Communicatie kan beter, prima producten
TL;DR: Producten zijn prima, klantenservice kan beter.
Na een aantal maanden gebruik te hebben gemaakt van mijn K10 toetsenbord, kwam ik erachter dat de Bluetooth functionaliteit niet werkte.
Na een chat met de klantenservice het toetsenbord teruggestuurd, waar mij per mail verteld werd dat ik 1-3 werkdagen zonder product zou zitten.
Een ruime week later toch maar zelf opnieuw contact gezocht met de klantenservice, uiterlijk vier dagen later zou ik terugkoppeling krijgen. Ook hier moest ik uiteindelijk weer zelf achteraan en heb een restitutie van het aankoopbedrag ontvangen.
Beoordeling melden
4 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Duidelijkheid over de retourprocedure. De muis bevalt mij niet dus ik wil m retourneren. Ik stuurde een mail hierover maar heb daar geen reactie op ontvangen.
Antwoord van ergowerken.nl
5 dec. 2022
Hallo Marjan, ik zie geen e-mail van je terug in onze mailbox. Kun je controleren of je het juiste e-mailadres hebt gebruikt? ^Tim
Beoordeling melden
31 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Langere levertijd terwijl stoel op voorraad was
De stoel die ik bestelde was op voorraad en zou snel geleverd worden. Vervolgens krijg ik bericht dat het 4 weken duurt. Valt erg tegen want ik had juist deze stoel besteld omdat die op voorraad was en snel geleverd zou worden.
Beoordeling melden
6 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
wij hadden een ergonomische bureaustoel, zo'n schommel stoel. We moesten hem zelf in elkaar zetten. De verbindingen pasten allemaal niet, mijn man heeft heel veel zelf moeten aanpassen. heel jammer.
Beoordeling melden
20 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Verticale Evluente muis werkt goed
De verticale muis van Evluente werkt niet op mijn PC en kon deze ook niet instellen. Na belletje met Ergowerken heb ik deze maar weer teruggestuurd.
Beste,
Op het kaartje in de doos staat vermeld dat retourzending vanuit Belgie gratis is en ik moet nu betalen voor het retourlabel??
Mvg,
Els
Antwoord van ergowerken.nl
25 apr. 2023
Hoi Els,
Dit verouderde kaartje hadden wij niet bij de bestelling moeten doen, dat was niet handig. De informatie op onze website was gelukkig wel up-to-date, dus je bent tijdens het bestelproces juist geïnformeerd. Ik begrijp echter dat het kaartje bij het ontvangen van de bestelling voor wat verwarring heeft gezorgd. ^Tim
Beoordeling melden
29 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Niet op afgesproken dag geleverd.
Beoordeling melden
9 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
materiaal ziet er kwetsbaar uit.
Antwoord van ergowerken.nl
6 jun. 2023
Hoi Corry,
De kunststof voetensteun die je hebt besteld is stevig genoeg om intensief te gebruiken :-). Hij is niet gemaakt om echt op te staan, dan is de kans wel aanwezig dat de voetplaat schade oploopt.
^Tim
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.