ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl
Beoordelingen:

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.075 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering is conform het aangegeven tijdstip. De klantenservice is helemaal top. Mijn bestelling bestond uit een toetsenbord en een polssteun. De levering was perfect. Het toetsenbord ook. Echter de polssteun paste niet bij mijn bureau (smaakkwestie). Gebeld met de klantenservice en super geholpen. De alternatieve bestelling was een foute bestelling van mijn kant. Ook dit werd binnen no time opgelost (terugsturen van bestellingen die niet naar wens was is geen probleem - ook al was het de tweede keer mijn eigen domme fout). Al met al een top bedrijf waar ik zeker terug kom en kan aanbevelen aan anderen.

Meest relevante negatieve beoordeling

15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(5)
(2)
(6)
Resetten
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

levertijd

Lange levertijd ivm niet voorradigheid product
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een kabelgoot besteld en die was keurig verpakt en geleverd monteren ging erg stroef schoeven pasten niet goed in de gaatjes en ik had hem goed geïnstalleerd maar toen ik wou verplaatsen brak die af en is.nu een stuk recht gebogen wat ik niet vind kunnen dus mijn 50 euro is mooi weg gegooid en kan in hem niet meer gebruiken schandalig kwaliteit helaas hopelijk kan er een oplossing komen!
Beoordeling melden
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van geleverde product onder de maat. Verbinding valt steeds weg en na opnieuw aan zetten elke keer opnieuw instellen. Is al contact over
Beoordeling melden
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ingewikkelde en omslachtige retourzendprocedure; klant de dupe!

De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.
Beoordeling melden
Antwoord van ergowerken.nl
15 nov 2023
Hoi Bernadette, Wat ontzettend jammer dat je ons retour proces als omslachtig beschrijft. Ik denk dat we juist een zeer toegankelijke werkwijze hebben. Je kunt bij ons een retour aanmelden op de volgende manieren: - Telefonisch - Whatsapp - E-mail - Chat - Website Uit onze e-mailconversatie die eerder gevoerd is, hebben we begrepen dat het niet standaard meeleveren van een retour label als klantonvriendelijk wordt ervaren. Wij kiezen ervoor bij een retour aanvraag om nog een contact moment te hebben. Dit kan bijvoorbeeld zijn om extra informatie te bieden, te helpen bij vragen over het product of het aanbieden van een alternatief. Je bent natuurlijk vrij om daar wel of geen gehoor aan te geven. Wij bieden gratis retour aan als een aanvullende service, dit zijn wij niet verplicht. Een voorwaarde voor gratis retour is het gebruik maken van een door ons toegestuurd retour label. Hier is geen gebruik van gemaakt. ^Tim
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

kromme kabelgoot

We hebben een verstelbare kabelgoot besteld. Nu bleek 1 van de hoeken helemaal verbogen, waardoor de kabelgoot onbruikbaar was. Omdat we geen zin hadden het product retour te sturen, hebben we het verbogen product recht geslagen met een zachte hamer. Eind goed al goed, maar dit is natuurlijk niet hoe je het product hoort te ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van ergowerken.nl
8 dec 2023
Hoi Charisse, Bedankt voor je beoordeling! Helaas wil een product als een kabelgoot in het bezorgproces wel eens een deuk oplopen. Jammer dat je het niet gemeld hebt, want we lossen dit soort zaken natuurlijk graag op. ^Tim
28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje op tijd laten bezorgen, ik kreeg het 5 dagen later pas binnen van DHL, het was een kadootje voor mijn moeder haar verjaardag, nou niet dus, ik had het smorgens vroeg besteld rond 9 uur en zou diezelfde dag savonds geleverd worden
Beoordeling melden
Antwoord van ergowerken.nl
4 okt 2023
Hoi Lies, Ik zie dat DHL de zending een tweetal keer uitgesteld heeft. Helaas kunnen wij niet zien waarom dit gebeurd is. DHL Vandaag is een service die we nog niet zo lang aanbieden, dus alle feedback is welkom. Bedankt daarvoor, hopelijk was je moeder blij met haar wat verlate cadeau. ^Tim
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb iets besteld voor paar honderd euro, is niet leverbaar en krijg niets te horen over hoe lang het gaat duren.
Beoordeling melden
Antwoord van ergowerken.nl
19 mrt 2024
Dag Hanny, ik zie dat je een Aeris Swopper besteld hebt. Op de productpagina kun je onder de groene winkelwagenknop altijd de levertijd zien. Als iets niet leverbaar is, wordt dat ook vermeld. In het geval van de Swopper staat er dat je hem binnen 4 tot 6 weken in huis hebt. Dat duurt inderdaad eventjes, maar omdat we wat dat betreft afhankelijk zijn van de leverancier, kunnen we daar niet zo veel invloed op uitoefenen. Ik zie dat de Swopper inmiddels bij je bezorgd is. Hopelijk heb je er veel plezier van. Mocht je in het vervolg ergens tegenaanlopen, neem gerust contact met ons op. ^Chiara
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wachten op voorraad duurt vier/ vijf weken. Waarom dan al niet de spullen opsturen die geen wachttijd hebben?
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou nog vanwege drukte in de post kunnen zitten maar ik heb na een week nog niets ontvangen
Beoordeling melden
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
de dubbelzijdige plakband is te licht. artikel valt van het bureaublad
Beoordeling melden
Antwoord van ergowerken.nl
19 mrt 2024
Hoi Jan, bij het gebruik is het belangrijk dat je het oppervak waarop je de kabelklemmen plakt, goed ontvet. Als je dat voldoende doet zouden deze eigenlijk niet los mogen laten. Wanneer je één klem gebruikt kan het ook zijn dat het gewicht van de kabels te veel trekt. In dat geval kun je meerdere klemmen gebruiken waardoor de kracht wordt verdeeld. Ook dan zouden ze moeten blijven zitten. ^Chiara
HA
hans a.
haarlem
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
duurt erg lang had de spullen nodig
Beoordeling melden