ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

448 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.997 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
ergowerken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
In 2020 mijn eerste aankoop hier gedaan en kan ErgoWerken na meerdere aankopen enorm aanraden. De medewerkers hebben echt kennis van de producten en zijn super behulpzaam. Reacties bij vragen zijn razendsnel en ook toen ik een keer een probleem had met 1 van mijn aankopen werd er heel snel en efficient op gereageerd: het viel binnen de garantie en de postbode stond de volgende dag op de stoep met een nieuw exemplaar. Wow! PS het R-Go Split Break Ergonomisch Keyboard bevalt ontzettend goed. Het is even wennen voor je hersenen dat je handen zo ver uit elkaar zijn, maar mijn polsen zijn enorm dankbaar voor dit toetsenbord! De toetsen hebben precies genoeg weerstand om lekker te typen, ook al is het vrij dun. Weegt bijna niks, dus ik neem het overal mee naartoe.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

4 aug 2023
Makkelijk hanteerbaar Een iPad goed plaatsen is wat lastiger maar oké Een boek gaat waarschijnlijk beter maar dat heb ik nog niet geprobeerd
5 okt 2023

Eerste keuze voor kantoor artikelen

Tweede bestelling, goeie qualitijd en altijd een leuk personlijke dankje-briefje erbij. Nou mijn eerste keuze voor kantoor artikelen!

Eerste keer besteld bij Ergowerken is goed bevallen.

Eerste keer besteld bij Ergowerken. Alles is snel en prima afgehandeld. Leuk dat persoonlijke tintje bij de bestelling.
15 nov 2023
Ik vond de foto op de website niet helemaal overeenkomen met het werkelijke product, maar verder was de levering goed.
4 okt 2023
Snelle levering, mooi product. Een handleiding bij het product was wel prettig geweest.
8 aug 2023
Snelle levering. 1e keer verkeerde batterij meegeleverd. Zonder probleem nagestuurd.
Snelle bezorging, netjes verpakt en de kussens en nekbrace zijn naar tevredenheid.
1 okt 2023

Snel en correct

Foutje bij bestelling maar meteen rechtgezet. Klantenervaring strak in orde 👌
9 sep 2023

Persoonlijke bejegening en uitleg.

Persoonlijke kaart en uitleg. Snelle levering. Mooi product.
Het persoonlijk contact als er iets niet op voorraad ligt.

Goede service!

Duidelijke website, snelle levering & goed verpakt!
14 jun 2023
een onjuiste levering werd goed afgewikkeld
LW
Linda W.
Brunssum
8 aug 2023
Snelle levering, snelle reactie op vragen.
2 nov 2023
Goede website en goed advies in de chat.
25 okt 2023
Vlot en een persoonlijke benadering.
CW
C W.
Uithoorn
6 jun 2023
Snelle levering, product is prima
8 nov 2023
Vlotte levering, prima product.
7 jun 2023
Snelle bezorging, goed product
Heb al een review geschreven.
24 okt 2023
Geleverd zoals afgesproken.