one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.com
Beoordelingen:

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
one-two-touch.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De service is een 10 waard. Ik had iets verkeerd besteld. Dat was mijn fout en ik wilde het product omruilen. Iemand van het bedrijf belde me, dacht mee en kwam met een veel betere oplossing. Ik ben enthousiast over dit bedrijf en weet dat ze je graag helpen als je een vraag hebt of iets verkeerd hebt besteld. Echt heel fijn!

de meest kritische beoordeling

15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de weerstanden nog niet binnen, en op mails etc wordt niet gereageerd wat nu stand van zaken is. Hopelijk komt het nog goed.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor one-two-touch.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(1)
(0)
(2)
Resetten
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voicemail in gesproken verschillende keren proberen te bellen word niet terug gebeld
Beoordeling melden
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de weerstanden nog niet binnen, en op mails etc wordt niet gereageerd wat nu stand van zaken is. Hopelijk komt het nog goed.
Beoordeling melden
Antwoord van one-two-touch.com
16 aug 2023
Beste Lars. Wij hebben uw klacht zeer aangenomen en bekeken, Mail contact heeft u met Yorck gehad. Wij hebben gezien dat het pakket ons magazijn heeft verlaten, echter ligt de fout bij Dpd. Wij gaan zoals beloofd een nieuw pakket versturen. Onze excuus dat u dit heeft ervaren. Team Touch.
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tussen het bestellen en verzenden zit minimaal een week de tijd. Erg traag als je op iets heel kleins moet wachtten. Met PostNL is het pakket binnen 2 dagen binnen
Beoordeling melden