one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.comReviews

Gecertificeerd sinds: 2 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
one-two-touch.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij one-two-touch.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor one-two-touch.com

56 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 apr. 2022
Het schakelmateriaal was eenvoudig te monteren. Tevens voorzien van duidelijke instructies. Ook is het eenvoudig te demonteren om aanpassingen te kunnen maken. De gehele zending was netjes ingepakt. Wel mis ik een paar opties, zoals ongeaarde wandcontactdozen, blind platen, speaker aansluiting en. Dus wat mij betreft een wat uitgebreider assortiment want het ziet er prachtig uit

5 jul. 2022
Als het op voorraad is prima shop. Klantenservice verder niet bereikbaar telefonisch en via mail.

Beoordelingen voor one-two-touch.com

Snel, netjes verpakt, mooie sample box wat voor ons echt een aanvulling is om een keuze te maken welk materiaal het mooiste staat in onze inrichting. Top service.
Antwoord van one-two-touch.com
Beste klant, bedankt voor uw fijne feedback, tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Veel plezier met het mooie Schakelmateriaal van One Two Touch. Groet, team One Two Touch
9 nov. 2022
De producten zien er echt strak en luxe uit! De bezorgen was zeer snel!
20 nov. 2022
Bedankt voor uw goede waardering. Groet, team One Two Touch
19 nov. 2022
14 nov. 2022
9 nov. 2022
10 okt. 2022
Goeie duidelijke site. Snelle levering en scherp geprijsd. Als je het pakket openend, zit zelfs de factuur en handleiding keurig in een envelop met een begeleidende brief. Deze mensen snappen het.
25 okt. 2022
van R K.
Hele mooie series afdekramen, jammer dat de metalen versie was uitverkocht. Die had ik al in de rest van het huis. Nu voor mat zwart gekozen welke ook erg strak is. Niet duur!
18 okt. 2022
De service, de hulp bij het bestellen. Geen moeite was te veel. Een mooie sample box werd gratis verstuurd, waardoor je meteen een beeld hebt hoe het uitziet.
22 okt. 2022
Goede, snelle service. Duidelijke website. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Alle artikelen netjes en verzorgt verzonden.
13 okt. 2022
Hele persoonlijke service, makkelijk iemand aan de lijn te krijgen. En niet moeilijk doen.
21 nov. 2022
Beste, fijn om te horen dat onze service door u gewaardeerd word. Heel veel plezier om het mooie Schakelmateriaal van One Two Touch
5 okt. 2022
Snelle en goede service. Echt mooie artikelen. Echt blij mee. Ga zeker meer bestellen.
9 okt. 2022
Voorraad aanvullen en plaatjes beter zichtbaar maken
21 nov. 2022
Bedankt voor uw feedback, we gaan zeker met uw feedback aan de slag. Groet, team One Two Touch
24 okt. 2022
Top bedrijf, netjes en goede service.
21 okt. 2022
21 sep. 2022
Op dit moment alleen proefpakketje besteld. Dit was zelfs helemaal gratis. Daardoor hebben jullie oprecht mijn interesse gewekt. Mooi klein brievenbuspakketje gekregen binnen een paar dagen. Prachtige materialen. In februari starten we met de verbouwing van het toilet en wil ik graag een mooie schakelaar op de tefels. De zwarte glazen touch gaat hier prachtig staan.
22 sep. 2022
Beste, wat fijn om te horen dat voor u het samplepakket van waarde is gebleken. Daarom hebben wij dit ook voor onze klanten bedacht, extra service en dat is waar wij voor staan. Heel veel succes met uw verbouwing en met vragen bel ons gerust. Fijne groet, One Two Touch NL
4 sep. 2022
Zeer goede en vriendelijke customerservice, goed bereikbaar. Mooie producten, snelle levering, goede prijs en vooral hun WIFI producten zijn zeer fijn. Hele huis ermee geïnstalleerd
13 sep. 2022
Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Groet, One Two Touch
29 aug. 2022
2 sep. 2022
Beste, bedankt voor de feedback en fijn om te lezen dat u tevreden bent. Fijne groet, One Two Touch
20 apr. 2022
21 apr. 2022
Beste, bedankt voor uw feedback en suggesties voor inkoop ik ga dat zeker doorgeven. Mvg One Two Touch
23 feb. 2022
Er word zeer snel gereageerd op een mail en je word zeer vriendelijk geholpen voor een oplossing. Wel jammer dat er op de webshop niet echt duidelijk is welk materiaal je samen moet kopen maar nu ben ik een leek dus dat kan het ook zijn.
24 feb. 2022
Beste klant, bedankt voor uw feedback fijn dat u tevreden bent. Omdat ons Schakelmateriaal modulair is en bestaat uit meerdere te combineren systemen hebben wij voor de klanten een directe medewerker aangesteld die ten alle tijden kan adviseren. Voor een leek is het ook ietwat ingewikkeld. Heel veel plezier met uw One Two Touch Schakelmateriaal en wanneer u vragen heeft bel gerust met onze support afdeling.