one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.comReviews

Gecertificeerd sinds: 2-9-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
one-two-touch.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij one-two-touch.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-9-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor one-two-touch.com

50 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zeer behulpzaam en uitstekende service. Had wat vragen over een dimmer en kon het gelijk bij hun bestellen en binnen 3 dgn thuis. Mijn bedrading miste een blauwe nuldraad. Gebeld met Yorck van one two touch en heeft mij alles uitgelegd en plesant correct te woord gestaan. Ook heeft hij mij een schema gestuurd hoe de bedrading aan te leggen en de dimmer te installeren. Nazorg ook uitmuntend!!!

Product prima zoals beschreven Echter vind ik 6,95 verzend kosten iets teveel van het goede gezien het gewoon brievenbus post is

Beoordelingen voor one-two-touch.com

Super goed bedrijf. Je wordt goed geholpen bij vragen en geven mogelijkheden om tot een goede oplossing te komen. Ze zijn heel geduldig en vriendelijk.
Goede producten en service
Snel en goed verpakt
Als het op voorraad is prima shop. Klantenservice verder niet bereikbaar telefonisch en via mail.
Zeer mooi spul werkt ook prima tot nu toe, super fijn dat ze voor ons nog wat gouden stopcontacten konden regelen. Het enige dat beter kan is bezorgen via een ander bedrijf, dpd hebben wij meerdere nare ervaringen mee.
Ik had over het hoofd gezien dat er ook een nul(blauw) aanwezig moest zijn voor de schakelaar. Gelukkig was dit nog mogelijk. Heel blij met het eind resultaat
Het schakelmateriaal was eenvoudig te monteren. Tevens voorzien van duidelijke instructies. Ook is het eenvoudig te demonteren om aanpassingen te kunnen maken. De gehele zending was netjes ingepakt. Wel mis ik een paar opties, zoals ongeaarde wandcontactdozen, blind platen, speaker aansluiting en. Dus wat mij betreft een wat uitgebreider assortiment want het ziet er prachtig uit
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback en suggesties voor inkoop ik ga dat zeker doorgeven. Mvg One Two Touch
Alle onderdelen waren stevig verpakt, snelle verzending.
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback, fijn om te lezen dat u tevreden bent. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Veel plezier met het mooie schakelmateriaal van One Two Touch, Fijne groet, Team One Two Touch
Levering is uiterst precies en zeer goed verpakt. De helpdesk werk formidabel, zeer korte responstijd ook op zaterdag en na sluitingstijd. Ben zeer tevreden over dit mooie materiaal.
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor deze mooie feedback. tevreden klanten dat is waar wij het voor doen. heel veel plezier met uw mooie schakelmateriaal. Fijne groet, Team One Two Touch
Wij hebben behoorlijk veel besteld bij 12T. Snelle levering, mooie materialen en super goede service.
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback. Service is voor ons heel belangrijk, onze klanten zijn ons heel veel waard. Onze support afdeling staat dan ook graag klaar voor u. Fijne groet, team One Two touch
Zeer mooie spullen van goede kwaliteit maar vooral ook zeer goede service!
Antwoord van one-two-touch.com
Beste Amanda, bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wanneer u nog vragen heeft horen wij dat heel graag. Fijne groet, team One Two Touch
Snel en correct bestelling afgehandeld
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback. Wanneer u nog vragen en of opmerkingen heeft dan vernemen wij dat graag, fijn om te lezen dat u tevreden bent. Mvg, Team One Two Touch
Beantw6oird telefoon snel
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback. Wij zijn ook heel blij met onze support afdeling. Hotelschakelingen kunnen inderdaad een uitdaging zijn maar daarom kunt u ons ook om ondersteuning vragen. Fijne Groet, team One Two Touch
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback. Wanneer u nog vragen en of opmerkingen heeft dan vernemen wij dat graag. Mvg, Team One Two Touch
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback. Heel veel plezier met ons mooie schakelmateriaal. Fijner groet, team One Two touch
Antwoord van one-two-touch.com
Beste, bedankt voor uw feedback, wanneer u nog vragen heeft horen wij dat graag. Fijne groet, team One Two touch
Antwoord van one-two-touch.com
Beste klant, bedankt voor deze beoordeling, service vinden wij heel belangrijk bij onze mooie producten! Team One Two Touch!
Helaas had ik foutbestelling van mijn kant, besteld via Klarna. Ik heb One Two Touch gemaild en daar werd direct aktie op ondernomen. Echt een geruststelling wanneer dit direct word opgepakt, vele webshops laten je lang wachten. Bij One Two Touch handelen ze dus lekker snel. Top service
Antwoord van one-two-touch.com
Beste klant, Bedankt voor de positieve reactie. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Team One Two Touch.