one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.com

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 sep. 2020
one-two-touch.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jan. 2024
De service is een 10 waard. Ik had iets verkeerd besteld. Dat was mijn fout en ik wilde het product omruilen. Iemand van het bedrijf belde me, dacht mee en kwam met een veel betere oplossing. Ik ben enthousiast over dit bedrijf en weet dat ze je graag helpen als je een vraag hebt of iets verkeerd hebt besteld. Echt heel fijn!

4 mrt. 2023
Op vragen via de mail komt geen reactie. Spul ziet er mooi uit maar touch is nadrukkelijk drukken en soms meerdere malen wil je een schakeling activeren. Dimmers werken sowieso slecht. Dus beter schakelaar kopen en dimmer op de lamp aanschaffen. Niet in een element kopen.
LB
Lucel B.
Niederlande

Beoordelingen voor one-two-touch.com

Hele fijne service. Telefonische contact gehad en goed te woord gestaan. Ook verzendkosten terug ontvangen.
7 feb. 2024
Goed uitleg via telefoon, snelle levering! Perfect product.
29 jan. 2024
Prima service, snelle levering.
9 jan. 2024
15 jan. 2024
Goede service en schitterend materiaal.
30 nov. 2023
30 nov. 2023
7 nov. 2023
Snelle levering en fijne producten
24 nov. 2023
AB
Arsene B.
Hasselt
18 nov. 2023
2 nov. 2023
28 jun. 2023
Wat een super winkel!!! Er word snel gereageerd wanneer je met vragen zit en altijd gedacht in oplossingen. Zeer vakkundig personeel die de tijd voor je nemen, hulde. Het materiaal word snel bezorgd en netjes verpakt. Het schakelmateriaal is werkelijk super en een echte upgrade voor je woning. Jorck, bedankt voor alles.
4 apr. 2023
Fantastische service en mooie luxe producten voor een betaalbare prijs. Ik had een paar vragen en telefonisch werd ik heel vriendelijk/ geduldig te woord gestaan.
Antwoord van one-two-touch.com
10 apr. 2023
Beste klant, bedankt voor uw fijne feedback, tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Veel plezier met het mooie Schakelmateriaal van One Two Touch. Groet, team One Two Touch
23 aug. 2023

correct

ik kreeg een telefoontje of de zending goed gegaan was. (in verband met dat ik niet thuis was) zeer vriendelijk.
18 okt. 2023
Fast delivery, very well packed, plus the envelope with the invoice nice!!!
EV
Erik v.
Hoofddorp
3 aug. 2023

Mooi product

Goede kwaliteit, eenvoudig in gebruik, en enorm veel plezier mee! Aanrader!
NE
N E.
Roosendaal
21 apr. 2023
Zijn zeer klantvriendelijk, behulpzaam en leveren snel. AANRADER
Antwoord van one-two-touch.com
19 jun. 2023
Bedankt voor uw fijne waardering. Groet, team One Two Touch
27 okt. 2023

Top!

Erg klantvriendelijk, snel geleverd en goed verpakt