verenadierenartikelen.nl- Logo - Beoordelingen

verenadierenartikelen.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden805 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2020
verenadierenartikelen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik gebruik de Dumil Dog Waste zakjes met hengsels al jaren. Ze zijn groot, sterk, goed dichtknoopbaar door de hengsels. Ze zijn geparfumeerd, waardoor ze fris ruiken (als er geen hondenpoep in zit). Ze passen heel goed om mijn poopscoop, waarmee ik de poep van mijn hond opraap en zijn daar makkelijk van af te krijgen , dank zij de hengsels, zodat je niets bevuild.

10 jun 2023
Het bestelde product is prachtig, alleen het sluiting mechanisme piept en klinkt metaalachtig. Op foto 2 is een betere sluiting te zien en bovenop een handige trek/til toevoeging. Vind het jammer dat er geen handvat opzit maar dat is mijn eigen schuld heb ik niet opgelet. Alleen tijd van bestellen mag best naar 17.00 uur volgende dag in huis. Nu had ik het vrijdag besteld en moest het woensdag alsnog ophalen op een post nl depot. Terwijl ik thuis was. Volgens mij wordt er genoeg betaald voor het versturen. Dus over product tevreden afhandeling kan nog wel wat aandacht gebruiken.

Beoordelingen voor verenadierenartikelen.nl

19 apr 2024
De maat klopte absoluut niet met ze beschreven hadden.
17 feb 2024
Ik krijg een tuigje met maten die niet kloppen en zou zelf de retour/ruil kosten moeten betalen. Ben ook al aan het wachten 3 dagen op een retourformulier. Slechte service
10 jun 2023
8 aug 2023

Goede, snelle en nette levering - maar info op website niet geheel correct

De levering van de artikelen was snel en goed. De geleverde artikelen waren ook prima in orde. Echter klopten de maten niet met wat op de website staat/stond. Alle geleverde maten lijken1 maat kleiner dan aangegeven. Terug sturen is duurder dan het geleverde artikel, dus dat is dan ook geen optie. Ook staat niet duidelijk op de website aangegeven hoeveel absorbtievermogen de hondenluier heeft. De luier is erg dun.
17 mei 2023
Product zeer efficiënt maar steel zit al los van de boerste, reeds bij tweede maal inschuiven en uithalen om de haartjes te verwijderen. En dat bij alle twee. Dus kan ik de borstels al niet meer gebruiken of ik moet zelf stevige kleefstof aanbrengen. Zeer spijtig
24 aug 2023
Heb er lang genoeg moeten op wachten en dan waren de piepers er binnen 1min uit... moet je weten dat het voor een chihuahua is dus voor een grotere hond waarvoor dit bestemd is wil ik niet weten hoe die bal er na 1min uitziet
22 jul 2023

Sticker niet voorradig

Jammer dat de sticker niet voorradig was wat ik op het kittenpakketje wilde doen. Ook jammer dat dit niet op de site stond.