Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2023
Artimal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

Prima service

Dankjewel voor het mooie portret van Queen Tessa. Ja, zo heet ze werkelijk deze veel te lieve boerderij hond, die eigenlijk inbrekers moet afschrikken, maar wel eens een slaapmiddel krijgt toegediend van de boeven via een stuk vlees . . . vreselijk . . . Maar dat terzijde . . . ik wilde het bevriende boerenechtpaar, waar wij weleens op de boerderij en de hond passen, verrassen met een mooi portret van Tessa. Maar bij het eerste portret was de vlakverdeling niet goed, naar mijn gevoel . . . en na een mailtje daarover gestuurd te hebben, met foto’s . . . kreeg ik binnen een week al een nieuw portret van Queen Tessa . . . GEWELDIGE service . . . want nu is het meer Tessa, met een grote robuuste kop, die bijna alle ruimte op het portret inneemt. Blij mee, en straks als we weer een weekend mogen oppassen, is het mooie portret voor in de huiskamer en het iets minder mooie portret voor in de bedrijfskantine. Benieuw hoe Tessa zelf reageert, haar baasjes zullen in ieder geval dol blij zijn met deze portretten. Super bedankt Artimal voor deze geweldige service, Agnes.
Heel gaaf Na 1 aanpassing hebben we hem besteld de foto van mijn hond. Met een baklijst. Helaas was deze een beetje krom waardoor hij nu zonder baklijst hangt. Over het canvas met de hond erop heel erg tevreden
Antwoord van Artimal.nl
Beste Martijn, Dank voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat de canvas naar wens is. Mijn excuses voor de problemen met de baklijst. Kun je ons aub een foto toesturen van de zwarte baklijst dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe baklijst wordt opgestuurd. Met vriendelijke groet, Teun van Artimal
AB
A B.
NH Nederland

Goede klantenservice

Eerste afdruk was niet goed gegaan, kreeg meteen kosteloos een nieuwe aangeboden. Keurig en heel snel afgehandeld door de klantenservice
Als cadeau gekocht en nog niet gegeven, maar met haar liefde voor de “oude meesters” en haar hond zal dit een schot in de roos zijn!
Mooie foto maar ik vindt dat er een fotolijst moest rond zijn zoals op het filmpje
Makkelijke website om te bestellen met veel keuze mogelijkheden
17 apr 2024
Goede kwaliteit, wel fors geprijsd
Levering en contact
18 apr 2024
Super mooi
21 apr 2024
18 apr 2024
31 mrt 2024

Top! Aanrader!

Professioneel bedrijf en fijn contact. Pas als het ontwerp volledig aan onze verwachtingen voldoet (ze passen direct aan), wordt het gemaakt. Ook snel geleverd.
30 mrt 2024
Bestelling ziet er prima uit, was in eerste instantie niet compleet maar heel snel en goed opgelost.