Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.602 beoordelingen in totaal

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

13 jul 2024

Weer prachtige foto's bij mijn tweede bestelling

Mijn tweede bestelling : ze zijn weer mooi gemaakt maar heb lang moeten wachten op de levering omdat ze de tweede gewoon vergeten te maken waren. En dat was een verjaardagscadeau die niet niet tijdig werd geleverd, erg jammer. Volgende keer bestel ik nooit meer per 2. De feedback die ik ontving was wel OKee.

Inmiddels bestelling nummer 11 (niet voor niks)

Wederom een prachtig kunstwerk door Artimal. Kosten nog moeite werden gespaard om aan mijn persoonlijke wensen te voldoen en mij een onvergetelijk kunstwerk te bezorgen. Zeer vakkundig, serviceverlenend en professioneel team. Absolute aanrader. Tot de volgende bestelling!
9 jul 2024
Goede service , ik had wat problemen maar netjes opgelost . Ik ben super blij met mijn foto van onze grijze roodstaart papegaai Charlie Tip : ophang systeem van te voren aan schilderij maken ,( misschien met een mal , dat het dan automatisch eraan zit )
27 jun 2024
Heel authentiek schilderijtje,alleen had de kop iets schuiner op het lijfje gekund,het lijfje was schuin en de kop is er recht opgezet,beetje jammer.
Antwoord van Artimal.nl
28 jun 2024
Beste Brigitte, Dank voor uw recensie. Indien er een frontale foto wordt geüpload kunnen we het hoofdje helaas niet van het zijaanzicht tonen. Hier hebben we dus een andere foto voor nodig. De volgende keer mag u dit gerust aangeven bij het zien van de proefdruk, dan kunnen we samen kijken naar een nieuwe foto (of een ander kostuum) Met vriendelijke groet, Teun van Artimal
NV
Nelly V.
Schiphol
6 jul 2024
Leuk portret en een snelle reactie op een foutje. Al met al heel erg blij met mijn cadeau aan de muur.
Snelle bezorging. Verkeerde bestelling gekregen,werd super netjes opgelost.
6 jul 2024

Goede cadeausuggestie

De ontvangers waren erg blij met het fotoschilderij van hun Soof
7 jul 2024
Goede service, snel, mooi product
Goed contact, mooie print
1 jul 2024
1 jul 2024
7 jun 2024

Koninklijk hondje

Echt super blij met het eindresultaat ! Ik ben heel kritisch maar al mijn wensen voor aanpassingen werden heel snel en netjes verwerkt. Mijn hondje Pom staat er koninklijk op en hangt straks op mijn werkkamer in de Eerste Kamer tussen de echte historische portretten. Geweldig!
13 jun 2024

Superblij!

Dat ik direct goed contact had en antwoord op mijn vragen. En heel fijn vond ik het dat ik eerst een proefdruk kreeg en de snelle levering. Ik zou niet weten wat jullie zouden kunnen verbeteren, ik ben echt dik tevreden!
18 jun 2024
Leuk dat er persoonlijk met de klant wordt omgegaan. Zoals de proefdruk die eerst wordt gedeeld maar ook over het algemeen de snelle reacties op mijn emails.
16 jun 2024
Heel mooi eindresultaat na een paar aanpassingen. Redelijk snel veranderd en geleverd. Zeer content over!
BV
21 jun 2024

Vriendelijke assistentie

Na meerdere correctierondes, wordt er geprobeerd het beste ontwerp naar tevredenheid te sturen.
18 jun 2024
Goede service en fijne persoonlijke communicatie!! Prachtig eindresultaat. Zeer tevreden!👌
31 mei 2024
Persoonlijk contact en service met aandacht voor klant. Product ziet er ook erg goed uit!
14 jun 2024
Geweldig mooie wandcirkel top👍🏻👍🏻