Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2023
Artimal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

31 mrt 2024

Top! Aanrader!

Professioneel bedrijf en fijn contact. Pas als het ontwerp volledig aan onze verwachtingen voldoet (ze passen direct aan), wordt het gemaakt. Ook snel geleverd.
AB
A B.
NH Nederland

Goede klantenservice

Eerste afdruk was niet goed gegaan, kreeg meteen kosteloos een nieuwe aangeboden. Keurig en heel snel afgehandeld door de klantenservice
30 mrt 2024
Bestelling ziet er prima uit, was in eerste instantie niet compleet maar heel snel en goed opgelost.

Ziet er mooi uit. Luisteren goed naar eventuele aanpassingen
Goede kwaliteit, wel fors geprijsd
Levering en contact
Super service !
Super mooi
CJ
24 mrt 2024
Heel mooi resultaat en snel geleverd
24 feb 2024
Zeer tevreden. Snelle levering