Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.587 beoordelingen in totaal

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

10 dec 2023
De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

Koninklijk hondje

Echt super blij met het eindresultaat ! Ik ben heel kritisch maar al mijn wensen voor aanpassingen werden heel snel en netjes verwerkt. Mijn hondje Pom staat er koninklijk op en hangt straks op mijn werkkamer in de Eerste Kamer tussen de echte historische portretten. Geweldig!

Superblij!

Dat ik direct goed contact had en antwoord op mijn vragen. En heel fijn vond ik het dat ik eerst een proefdruk kreeg en de snelle levering. Ik zou niet weten wat jullie zouden kunnen verbeteren, ik ben echt dik tevreden!
Leuk dat er persoonlijk met de klant wordt omgegaan. Zoals de proefdruk die eerst wordt gedeeld maar ook over het algemeen de snelle reacties op mijn emails.
Heel mooi eindresultaat na een paar aanpassingen. Redelijk snel veranderd en geleverd. Zeer content over!
Goede service en fijne persoonlijke communicatie!! Prachtig eindresultaat. Zeer tevreden!👌
31 mei 2024
Persoonlijk contact en service met aandacht voor klant. Product ziet er ook erg goed uit!
Geweldig mooie wandcirkel top👍🏻👍🏻
Wellicht ophang materiaal erbij
6 jun 2024

Prachtig

Weer prachtig resultaat
27 mei 2024
BV
Zoveel communicatieproblemen, na 9 correctierondes nog steeds niet goed doorgevoerd
Antwoord van Artimal.nl
Beste Bernadette, We doen ons best om al uw opmerkingen zo goed mogelijk te verwerken, dit doen we uiteraard niet met opzet (zijn er wel een stuk minder dan 9). Mijn excuses als we u beide niet goed begrijpen.. Ik zal zelf ook even goed meekijken met mijn collega om te zorgen dat dit goed gaat😊 Met vriendelijke groet, Teun
2 mei 2024

Prima service

Dankjewel voor het mooie portret van Queen Tessa. Ja, zo heet ze werkelijk deze veel te lieve boerderij hond, die eigenlijk inbrekers moet afschrikken, maar wel eens een slaapmiddel krijgt toegediend van de boeven via een stuk vlees . . . vreselijk . . . Maar dat terzijde . . . ik wilde het bevriende boerenechtpaar, waar wij weleens op de boerderij en de hond passen, verrassen met een mooi portret van Tessa. Maar bij het eerste portret was de vlakverdeling niet goed, naar mijn gevoel . . . en na een mailtje daarover gestuurd te hebben, met foto’s . . . kreeg ik binnen een week al een nieuw portret van Queen Tessa . . . GEWELDIGE service . . . want nu is het meer Tessa, met een grote robuuste kop, die bijna alle ruimte op het portret inneemt. Blij mee, en straks als we weer een weekend mogen oppassen, is het mooie portret voor in de huiskamer en het iets minder mooie portret voor in de bedrijfskantine. Benieuw hoe Tessa zelf reageert, haar baasjes zullen in ieder geval dol blij zijn met deze portretten. Super bedankt Artimal voor deze geweldige service, Agnes.