Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2023
Artimal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

Volop keus uit geweldige kostuums. Heb mijn man erg blij gemaakt met de foto van zijn kat.
26 dec 2023

Snelle levering in een drukke tijd

Een snelle levering en een fantastisch resultaat. Heel blij met onze 14 jarige Veteraan.

Dolenthousiast!!!

De schilderijtjes waren bedoeld als cadeau voor kerstmis. Iedereen was dolenthousiast.
Snelle levering en maakt het portret naar wens, hoevaak je het ook aan wilt passen
HV
heidy V.
Enschede
21 jun 2023

Prachtig!

Samen tot een mooi portret gekomen! Voor de tweede keer verrast met het resultaat!
24 jul 2023
Verassend mooi portret van mijn inmiddels overleden hond. En heel snel geregeld.
Er wordt goed gecommuniceerd als er iets is.of als je iets wil veranderen.
2 sep 2023

Prima service en geweldige kwaliteit!

Prima service. Foto geleverd en super afdruk ontvangen. Staat nu ingelijst.
Super fijne ervaring, reageren vlug op de mail en zorgen voor oplossing !!
31 okt 2023
Ging iets mis met de track&tracé, waardoor het pakket niet te volgen was.
22 sep 2023
Snelle terugkoppelingen en levering na de 2e goedkeuring van het ontwerp.

Uitgebreid assortiment

Makkelijke website, uitgebreid assortiment, voorbeeld nog aan te passen
26 nov 2023
Eenvoudige bestelling en Snelle levering. het is een prachtig product.

Leuk voor elke dierenliefhebber!

Grappig, hilarisch, en mooi uitgevoerd! Leuk voor elke dierenliefhebber
17 sep 2023

Goed cadeau.

Zo grappig dat je de foto die je instuurt verwerkt ziet. Goed cadeau.
28 aug 2023
Had de bestelling heel snel in huis. Canvas was helemaal naar mijn zin
6 jun 2023
Mooie foto,en heel goed contact om de foto goed te nemen,goede service
25 mei 2023

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de weergave en kwaliteit van het fotoproduct.
Snelle service, mooi resultaat. Passen aan totdat je tevreden bent.
21 okt 2023

Super service!

Goede service en snelle handeling verder geen verbeteringen nodig!