Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.555 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2023
Artimal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

Het is een prachtige foto geworden! Het mailcontact was heel prettig en er was heel snel een proefdruk. Ik zou dit iedereen aanbevelen. Hele goede service! Heel erg blij mee!
10 jun 2023
Onze herder pup Bowie hangt prachtig als Maarschalk 😄middelpunt aan de muur. Uitstekende kwaliteit en wat een fantastische service! We zijn er super blij mee. Chapeau!
Binnen 24 uur een proefdruk ontvangen en de bestelling daarna ook heel snel ontvangen. Het portret is precies mijn onlangs overleden hondje. Goeie service 👍🏻
26 dec 2023
Ik ben goed geholpen door de klantenservice en de twee schilderijen die ik heb besteld zijn in fantastische staat aangekomen. Hier kom ik nog een keer terug
M-
Marjon -.
Maastricht
25 nov 2023

Heel blij !

Mooie keuzemogelijkheden om je huisdier te portretteren. Snelle levering. Dit was onze 3e bestelling, nu om cadeau te geven. Weer heel blij mee. Chapeau!
5 nov 2023
Alles verliep snel en duidelijk! Het zag er al mooi uit on-line,maar in het echt nog mooier. Ben zo tevreden,en er zullen nog meerdere bestellingen volgen.
13 mei 2023

prachtig portret van onze hond Binky

ook wij hebben een prachtig portret laten maken door Artimal en wij zijn er heel blij mee. Snel geleverd en degelijk verpakt. Echt een aanrader.

Mooie kwaliteit en goede service.

Wat mij vooral beviel is dat ik het eindproduct eerst kon controleren of ik deze foto wel echt wilde gebruiken,en het is prachtig geworden.
23 jun 2023
Waren eerlijk dat de foto niet mooi was die ik had gekozen en ik beter een andere foto kon kiezen. De foto was niet duidelijk genoeg.
27 okt 2023
Mooi afgewerkt en je kan nog dingen aanpassen voor je laat drukken. Klein minpuntje dat bij de ronde kaders niets van haakje bijzit
Antwoord van Artimal.nl
28 okt 2023
Beste Anne, Dank voor het schrijven van een mooie review! De ophangplaatjes kunt u bij een wandcirkel bestellen als extra optie. Op de productpagina kunt u deze selecteren onder het kopje extra opties. Mocht u deze nog willen nabestellen is dit uiteraard ook mogelijk😊 Met vriendelijke groet, Teun van Artimal
Prachtig product en supergoede service. Ik ben echt heel blij met mijn bestelling en zou het anderen zeker aanraden

Heel blij…

Er was iets verkeerd gegaan in de postbezorging. Is vervelend in kersttijd maar het is super netjes opgelost.
24 jun 2023
Het was niet voor ons zelf, maar verschillende mensen blij gemaakt met een prachtige foto van hun huisdier.
22 jun 2023
Super goed en netjes geholpen. Komen hun afspraken naar. Wij zijn er heel blij mee. Gewoon een TOP bedrijf
14 okt 2023
Er wordt snel gereageerd. En al wil je de foto bv 10x veranderen dan is dit geen probleem. Snelle Service

Puik spul.

Hoge prijs voor een stukje canvas. Doch veel opties, degelijk materiaal en snelle levering. Puik werk.
Top! Net als bij de vorige bestelling,super goed gegaan. Goede site,makkelijk en snelle afhandeling.
3 sep 2023

Mooie muurcirkel

Het kado werd goed ontvangen door mijn vader. Hij is blij met zijn koning(de hond) als portret ☺️
29 okt 2023
Resultaat ziet er goed uit, precies volgens verwachting. Snelle en goede service. Heel blij mee.
26 dec 2023

Aanrader

Fijn dat je eerst een proefexemplaar krijgt toegestuurd. Snelle service, goede kwaliteit.