Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2023
Artimal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

Ziet er mooi uit. Luisteren goed naar eventuele aanpassingen
CJ
24 mrt 2024
Heel mooi resultaat en snel geleverd
Mooi op tijd geleverd
Snel en meedenkend
Super service !
24 mrt 2024
Snelle service
Wandcirkel besteld. 2 keer slecht gedrukt. Witte rand zichtbaar aan de onderkant. Daarna nogmaals een wandcirkel gekregen en nu zie ik nog steeds een wit randje. Niet tevreden over het resultaat en zal hier niet meer bestellen.
Antwoord van Artimal.nl
Beste Janneke, De witte rand was inderdaad een fout in het ontwerp, waarvoor onze excuses. We hebben u inmiddels een nieuw goed exemplaar toegestuurd zonder witte rand inclusief gratis ophangplaat en portretsleutelhanger ter compensatie😊 Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Mocht het nieuwe exemplaar toch niet in orde zijn, stuur ons dan aub een foto en sturen we kosteloos ee n nieuw exemplaar op. Ik heb zojuist contact met u opgenomen om het samen op te lossen😊 Met vriendelijke goet, Teun van Artimal.nl Update: contact gezocht met de klant maar krijgen geen reactie
20 mrt 2024
Voor 3 huisdieren een bestelling gedaan, waarvan 1 zomaar op ander (zeer glimmend) papier afgedrukt. En het wordt niet opgelost…weg 121 euro! Waardeloos!!!
Antwoord van Artimal.nl
20 mrt 2024
Beste Rozanna, Dank voor uw review. Zoals aangegeven is de drukker van poster papier gewisseld en kunnen we momenteel geen mat papier leveren. Wij zijn druk bezig met het zoeken van een oplossing hiervoor. Ik heb u twee oplossingen aangeboden en de optie om zelf met een alternatief te komen mocht u hier niet tevreden mee zijn. Aan uw review te zien bent u hier niet tevreden mee, zou u aub op mijn email kunnen reageren zodat we samen netjes tot een oplossing kunnen komen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Teun van Artimal

Top service

Het was fijn dat de maat kon worden aangepast. En het gekozen kostuum vond ik niet zo mooi staan ,in overleg met Artimal hebben ze een ander kostuum gekozen en dat is prachtig!
Super leuke portretten van mijn schatjes. Alleen jammer dat ik me niet bewust was van de verschillende licht invallen bij mijn hondje.
Ben er heel blij mee ik heb er nu 3 van mijn hondjes.Zo leuk
Goede service en mogelijkheid om opnieuw in te sturen.
24 feb 2024
Zeer tevreden. Snelle levering