Artimal.nl- Logo - Beoordelingen

Artimal.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.555 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2023
Artimal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 sep 2023
Ik wilde al heel lang een mooi portret van onze hond. Ik kwam steeds uit bij Artimal. De dame, leek me mooi bij de kleuren van onze slaapkamer. De verwerking ging makkelijk en de proefdruk kwam al heel snel binnen via de mail, ik was gelijk blij met het resultaat maar er moest 1 dingetje aangepast worden. Dit werd gedaan, en de tweede proefdruk was perfect! De verzending ging snel en ik kreeg het canvas netjes ingepakt binnen… het portret was prachtig maar helaas viel de achtergrond een klein beetje tegen, deze was best egaal en een stuk donkerder dan op de proefdruk… Ik nam voor de zekerheid toch even contact op met Artimal en ik werd gelijk geholpen door Teun die met mij mee dacht. Uiteraard begrijp ik dat het altijd ietsje anders uit kan vallen, maar ik vond juist de achtergrond op de proefdruk zo mooi. Ik werd heel netjes te woord gestaan. Teun heeft het alsnog aangepast en ik kreeg een nieuw exemplaar gratis toegestuurd! Nou wat een service! Mijn vriend heeft een mooie houten lijst eromheen gemaakt en onze hond hangt als een ware majesteit aan onze muur op de slaapkamer! Wij zijn onwijs trots! Top service! Absolute aanrader! Voor herhaling vatbaar.

De site is prima. Gebruiksvriendelijk. Zodra je je foto gekozen hebt, krijg je per email een proefafdruk. En daar gaat het mis; zodra je de afdruk afkeurt en je wijzigingen wil laten aanbrengen, gebeurt dat niet. Je krijgt keer op keer dezelfde afdruk. Wat voor wijzigingen het ook zijn. De responsemail is ook altijd dezelfde.

Beoordelingen voor Artimal.nl

1 jul 2023
11 jun 2023
31 mei 2023
10 mei 2023

Geen 2e keer

Antwoord van Artimal.nl
Beste Anita, Dank voor het schrijven van een review. U heeft in de eerste aanpassing aangegeven dat u het hoofdje erg vlak vond en te klein. Dit hebben we voor u aangepast en de nieuwe proefdruk toegestuurd. Daarna wilde u nog een aanpassing zien: een andere achtergrond. Deze hebben we voor u aangepast en vervolgens heeft u het ontwerp goedgekeurd. Mochten we u verkeerd hebben begrepen dan bij deze mijn excuses. We doen ons best om zo goed mogelijk naar de wensen van de klant te luisteren. Indien u niet tevreden was met de aanpassingen had u dit gewoon mogen aangeven😊 Ik heb zojuist contact met u opgenomen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Teun van Artimal
23 mei 2023
De poster kwam beschadigd en met vouwen binnen. Na een mailtje, direct een nieuwe ontvangen. Helaas had deze ook vouwen door de vreemde manier van verpakken. Ik heb de poster achter glas dus je ziet de vouwen niet. Verder mooie afdruk, mooi papier
24 mei 2023
Goedemiddag, Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor het ongemak! Ik ga ervoor zorgen dat er weer kosteloos een nieuw exemplaar uw kant op komt. Ik heb de drukker gevraagd of ze deze op een andere manier kunnen inpakken. Ik heb zojuist contact met u opgenomen per email. Met vriendelijke groet, Teun van Artimal
Afbeelding is mooi maar ik raad af om de baklijst te bestellen. Dit lijkt net een bouwpakket van de ikea en is alles behalve makkelijk in elkaar te zetten.
Antwoord van Artimal.nl
Beste Tom, Dank voor uw review! Wat bedoelt u precies met een bouwpakket? Ik heb zojuist contact met u opgenomen per email. U heeft een canvas met baklijst besteld. De baklijst leveren we los zodat deze nog geretourneerd kan worden mocht deze toch niet naar wens zijn. De baklijst is eenvoudig met de plakstrip te bevestigen. U haalt de plakstrip eraf en legt de canvas in de baklijst en drukt deze goed aan. Mocht dit niet lukken dan hoor ik het graag😊 Met vriendelijke groet, Teun van Artimal
Prima, alleen de ruimte boven de foto erg groot
Antwoord van Artimal.nl
Hartelijk dank voor het schrijven van een review. De volgende keer mag u dit gerust aangeven bij het zien van de de proefdruk, dan passen we dit gewoon voor u aan😊 Ik zal dit door onze ontwerper nog aan laten passen en dan kom ik hier per email op terug. Met vriendelijke groet, Teun van Artimal