annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.104 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

OO
Olga O.
Ouderkerk aan de Amstel

Levering veel te lang.

Wacht al erg lang op mijn bestelling. Heb 2 artikelen besteld en als het tweede artikel er nog niet is vind ik dat men het andere artikel alvast kan verzenden. Heb op 4 april de bestelling gedaan en op 13 april nog steeds niet ontvangen.

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel…

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel 1 maat kleiner kon niet omgeruild worden. Dus opnieuw de trui in de maat S gekocht, nu een week geleden en van de retour nog niets gehoord. Koop nooit meer iets online bij Anna
Beter communiceren en de juiste maat sturen.
Terugbetaling klopt niet
Ik heb ruim 1 week geleden artikelen geretourneerde. Volgens track andvtrace zijn die ontvangen door anna van toor. Helaas heb ik hier geen bevestiging van ontvangen, laat staan mijn geld retour. Dit duurt veel te lang. Slechte service.
Antwoord van annavantoor.nl
Beste Mevrouw, We hebben uw retour op 7 maart ontvangen, 4 dagen nadat uw deze review geplaatst heeft. In verband met de handelingen die een retourorder nodig heeft hanteren we een terugbetaal termijn van 10 dagen. De terugbetaling van uw order heeft 7 dagen na ontvangst plaats gevonden. Dit zou u ook terug moeten vinden op uw rekening. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. MvG Team Anna van Toor

Met de Sale is het een groot drama.

Elke x als het sale is dan duurt het heel lang eer je iets thuis krijgt.Als je de bestelling al krijgt.Bestelling word dan zelden (compleet) geleverd.
Antwoord van annavantoor.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw eerlijkheid. Ons doel is om de best mogelijke klantervaring te bieden, en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw waardevolle feedback.
17 mrt 2024
Prettig en zeer aardige verkoopsters. Maar vind de collectie niet aantrekkelijk.De mooie kleding die er vroeger was vind ik niet meer terug
FS
Florence S.
Saltsjöbaden
De ze ding is na 11 dagen nog niet aangekomen (buitenland zending) Helaas pakte de klantenservice het niet pro-actief op
De prijzen rijzen de pan uit de laatste twee jaar . Bijna niets onder de 80 euro te krijgen dat is wel erg jammer
Beschrijving van de pasvorm kan beter. Dan had ik niet hoeven retourneren. Afwikkeling retour duurt ook lang.
9 mrt 2024
Week geleden pakket geretourneerd via DHL, nog steeds geen bericht dat deze ontvangen is.
Kwaliteit van producten is wel beter geweest. Verder alles ok.
Ze moeten aan geven waar en wanneer het pakket is bezorgd.
Ik heb mijn retour nog niet ontvangen
17 feb 2024

Zie mijn voorgaande opmerking

Ik geef een lage score om hier te kunnen reageren. Mijn waardering ligt veel hoger. Alleen de winkel scoort bij mij op de bodem vanwege het klantonvriendelijke gedrag van het personeel. Dit in tegenstelling tot de vestiging in Noordwijk, Woerden en Leidschendam. Algemeen geef ik Anna van Toor 4 sterren. Dat het er geen 5 zijn, komt door Alphen aan den Rijn.
ik heb deels van het pakket geretourneerd. Tot op heden heb ik hierover geen terugkoppeling gehad terwijl Riverty de terugbetaling wil incasseren. Ik heb al telefonisch contact gezocht met uw medewerker die aangaf dat het pakket is geretourneerd.Ik vind het niet prettige afwikkeling en weet niet of ik nogmaals ga bestellen
MN
Mary N.
Wateringen
Op 26 januari jl blouse besteld, deze nog niet ontvangen, ligt wel aan DHL. Er wordt nu een onderzoek gestart, 2 x email gestuurd naar Anna van Toor, krijg keurig email terug maar schiet er niet veel mee op, zij zeggen we wachten het onderzoek af, de blouse is al betaald maar heb nog niks, geen idee hoe lang zoiets duurt