annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Levering!!!!!’

Op 22 juli de bestelling geplaatst en betaald. Meteen de bevestiging ontvangen dat Anna aan de slag gaat. Op 28 juli nog niets gehoord of ontvangen van Anna van Toor. Daarop zelf mail geschreven. Reactie excuus, dat er een nieuw systeem is wat vertraging oplevert. Ma 31 juli mail dat deels bestelling is geannuleerd. Erg jammer, want vlgs mij was 22 juli alles nog aanwezig. Nu 1 aug nog niets ontvangen. Vreemd dat ik nu al wel de mail krijg over de beoordeling, terwijl ik nog niets heb ontvangen. Jammer, dit ben ik niet gewend van jullie.
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
1 aug 2023
Mandje wordt te snel leeg gegooid. Echt binnen een half uur al. Uiteindelijk bleek de helft van de dingen die ik had besteld toch niet meer op voorraad. Dus koppeling webshop en voorraadsysteem klopt niet/is niet up to date. Vervolgens kreeg ik een mailtje hierover dat ik in mijn account kon zien welke items waren gecanceld, maar daarin stond geen informatie. Dus niet hele goede ervaring met de webshop.
15 okt 2023

Slechte (klanten)service

Groots een event aankondigen en dan geen enkele medewerking krijgen bij de klantenservice om het aangekondigde jurkje te kunnen ontvangen. Gewoon naar te woord gestaan, niet meedenken in oplossingen en dit is niet de eerste keer! Als antwoord op uw vraag: nee de jurk zat er niet bij, zoals boven aangegeven werd ik zelfs op een nare manier te woord gestaan (is bellen handiger?).

Alles ging mis ondanks 3x contact met klantenservice

Ik had 5 items besteld, 6 dagen later was pakket nog niet verstuurd en bleken er items niet op voorraad te zijn. Toen de bestelling maar geannuleerd vanwege op vakantie gaan. Dit is ook schriftelijk bevestigd. Toch werd de rest 10 dagen verstuurd. Nu zit ik in Spanje en kan het pakket niet terugsturen binnen de gestelde termijn. Hoeveel kan er mis gaan met 1 bestelling?
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. We doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk op te lossen zodat we jullie weer de service kunnen bieden die jullie van ons gewend zijn. Uiteraard kun je je bestelling na de retourtermijn nog retourneren!
29 okt 2023
Had digitaal als vaste klant 3 Rosner broeken besteld tijdens het Rosner event. Ik had ook de aanbieding aangevinkt, kleur beige en maat S, maar dit was niet doorgekomen. Er was iets fout gegaan. Ik heb de klantenservice gebeld of ik alsnog het shirt kon ontvangen/ ophalen in de winkel. Maar dat was kansloos. Dit heb ik zeker niet als klantvriendelijk ervaren.
14 okt 2023
Meedenken met de klant en niet het systeem leidend laten zijn. Graag ontvang ik nog € 30,- retour voor mijn voucher op het geruild artikel. Het is van de zotte dat ik een juist artikel moet terug sturen om alsnog in aanmerking te komen voor de kortingsvoucher. Zie order 14856 en 15371. Op de eigen-lijn na kan ik de artikelen in de winkel ook elders bestellen.
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, we hebben het even voor je nagekeken en je krijgt 30€ teruggestort. Excuses voor het ongemak!
11 nov 2023

Mooie kleren, maar online bestellen……

Mooie kleren. Maar online bestellen is een ding hier. Afgelopen zomer werd m’n hele bestelling van ruim 400 euro door de winkel geannuleerd. “Foutje, we hebben een nieuw systeem”. Dus niks gehad. Nu had ik een tegoedbon die ik wilde verzilveren. Niet gelukt. Ik was onbekend. Ook geen contact kunnen krijgen. Dus geen bon kunnen inzetten.
Antwoord van annavantoor.nl
Heel vervelend. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice? Dit moet natuurlijk wel opgelost worden.
30 jul 2023
Bestelling nooit aangekomen zonder terug koppeling. Geld na hier weer een mail over te sturen nog niet terug gestort. Helaas voor jullie problemen met nieuw systeem. Hopelijk wordt dit spoedig verholpen voor jullie en voor de klanten want lijkt me heel vervelend en frustrerend werken zo en ook voor de klanten een niet betrouwbaar systeem.
10 aug 2023
Ja onze excuses voor dit ongemak. We vinden het zelf ook heel vervelend en werken met man en macht om dit zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen. Het komt goed! En iedereen met een gecancelde bestelling krijgt sowieso het geld terug.

Communicatie I oplossingsgericht werken I klantvriendelijkheid slecht!

Communicatie! Jurkje in Eindhoven gereserveerd. Vanuit Meijel naar Eindhoven gereden om op te halen bleek er geen jurkje te zijn! Deze was verstuurd naar een ander filiaal. Meijel-Eindhoven & retour, parkeren + tijd die voor niets verspild is. Jullie maken dit goed (nog niets ontvangen overigens!) met €10,- .. ! Belachelijke service!
29 jul 2023
Bestelling geannuleerd zonder opgave van reden en tot dusver nog geen geld retour ontvangen. Hier al twee berichten over verzonden richting Anna van Toor, geen enkele reactie. Wanneer ik volgende week geen reactie ontvang ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen. Dit is geen manier van met de klant omgaan vanuit Anna van Toor.
10 okt 2023
Ik had een waarde cheque ingeleverd op een blouse online. (Wat al heel vreemd was dat die niet leverbaar was maar wel op de site staat) vervolgens wordt de bestelling geannuleerd dus ik vroeg aan de dame aan de telefoon hoe dat dan zit met mijn waarde cheque. Nou daar praten ze over heen en dat kon ik dan wel in de winkel regelen.
Antwoord van annavantoor.nl
HI, We zijn inderdaad net overgegaan naar een nieuw systeem en website. Niet alles liep zo soepel als we hadden verwacht waardoor ook de voorraad niet helemaal klopte maar het gaat weer de goede kant op ;-) De voorraad klopt nu sowieso weer helemaal.
3 aug 2023

Slechte service

Voorraad op de website bleek niet op orde. Want overgang naar nieuwe website, was de reden. Daar moest ik wel zelf achterkomen, door met hen contact op te nemen, nadat ik na ruim 1 week nog niets over de bestelling had vernomen. Bestelling werd zonder excuses en compensatie geannuleerd. Wacht nu al 12 dagen op terugbetaling.
10 aug 2023
Hi, onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Je bestelling was dus niet meer op voorraad en je geld wordt teruggestord. Echt heel vervelend maar we hopen van de week alles opgelost te hebben. En jullie weer de service te verlenen die jullie van ons gewend zijn. Nogmaals onze excuses!

Bestelling goed, bezorging slecht

Het bestellen en betalen was allemaal goed, Anna van Toor is geweldig, maar de levering was vreselijk. Elke keer melding dat de bezorging zou gebeuren, maar dit werd verzet en verzet, thuis zitten wachten op de bezorger, geen bezorging. Volgende dag hetzelfde. Dit ligt niet aan de website, maar aan DHL.
10 aug 2023
Wat vervelend! We zetten dit zeker door naar DHL. Bedankt voor je reactie.

Vernieuwde site omslachtig

Voorheen als je het item aan klikte zag je nog welke maat er was, nu niet meer. Je moet nu echt naar het item toe. Door de vernieuwde website duurt het langer voor dat je bestelling verstuurd wordt en heb ik die van mij dus moeten annuleren ivm vakantie. Terwijl ik het meer dan op tijd besteld had
1 jul 2023
Moscow trui gekocht label geeft af op trui winkel gebeld nemen niet op klantenservice gemaild daarna gebeld sturen me weer door naar de winkel ene winkel is de bedrijfsleidster niet andere weer gebeld vervolgens krijg ik een tegoed bon😳 meerdere vervelende ervaringen terwijl ik er best veel koop
KV
klazien v.
Zijderveld
18 jul 2023
zo jammer nu de webshop veranderd is ik niet meer met afterpay kan betalen aangezien dat voor mij alleen maar mogelijk is. ik wilde graag iets in de webshop bestellen van de sale. als ik wist in welk filiaal ze het nog hebben kan ik het daar misschien nog kopen. ik baal hier ontzettend van.
19 nov 2023
Donderdag ochtend besteld, had de volgende dag in huis moeten zijn. Bestelling ontvangen bij de buren dinsdag namiddag. Inmiddels vertrokken op vakantie dinsdagmiddag. Klanten service verteld dat als de kleding niet goed is kan ik niet retourneren binnen 14 dagen. Geen reactie gehad!
Antwoord van annavantoor.nl
Bedankt voor je reactie. Natuurlijk kun je in dit soort gevallen iets na de retourtermijn de items terug sturen.
27 jul 2023
Na een bestelling te hebben gedaan , na 2 dagen nog steeds niks gehoord . Na een mail eindelijk na een paar dagen een reactie . Voorraad was niet op orde dus de bestelling werd geannuleerd. Kan gebeuren , maar ik had na een week nog steeds geen geld terug gestort gekregen .
JB
Jolanda B.
Hoevelaken

voorraadbeheer niet op orde

Leuke winkel maar heeft voorraadbeheer niet op orde. 3 dagen na bestelling 4 mails ontvangen met annulering zonder reden. Na mijn annulering staat het, niet aanwezige item, gewoon weer te koop op de site. Een week later ook nog. Nogal laconiek over gedaan bij klantenservice
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
27 jul 2023
Afspraak nakomen die is gemaakt. Na mijn bestelling was mijn artikel de dag er na 17,50 euro goedkoper. Hierover heb ik de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dit te corrigeren middels een tegoedbon voor onbeperkte tijd. Tot op heden nog niets ontvangen. Jammer.