annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Meer vriendelijkheid door het personeel.
31 okt 2023
6 dagen geleden retour gestuurd en nog geen enkel bericht ontvangen. Bestelling was hier wel heel vlug.
31 okt 2023
29 okt 2023
Had digitaal als vaste klant 3 Rosner broeken besteld tijdens het Rosner event. Ik had ook de aanbieding aangevinkt, kleur beige en maat S, maar dit was niet doorgekomen. Er was iets fout gegaan. Ik heb de klantenservice gebeld of ik alsnog het shirt kon ontvangen/ ophalen in de winkel. Maar dat was kansloos. Dit heb ik zeker niet als klantvriendelijk ervaren.
26 okt 2023
restitutie van retourzending duurt te lang.
JM
J M.
Huizen
21 okt 2023

Na een week nog geen bericht van mn retour

Heb een artikel vorige week vrijdag teruggestuurd maar nog geen bericht van ontvangst. Afgelopen donderdag gebeld met een van de medewerkers waarop het antwoord was wel binnen maar nog niet verwerkt . Tot op heden niets gehoord
Antwoord van annavantoor.nl
De verwerking van de retouren kan tot 10 werkdagen duren. Als het pakket binnen is moet het nog verwerkt worden op de financiële afdeling.
15 okt 2023

Slechte (klanten)service

Groots een event aankondigen en dan geen enkele medewerking krijgen bij de klantenservice om het aangekondigde jurkje te kunnen ontvangen. Gewoon naar te woord gestaan, niet meedenken in oplossingen en dit is niet de eerste keer! Als antwoord op uw vraag: nee de jurk zat er niet bij, zoals boven aangegeven werd ik zelfs op een nare manier te woord gestaan (is bellen handiger?).
14 okt 2023
Meedenken met de klant en niet het systeem leidend laten zijn. Graag ontvang ik nog € 30,- retour voor mijn voucher op het geruild artikel. Het is van de zotte dat ik een juist artikel moet terug sturen om alsnog in aanmerking te komen voor de kortingsvoucher. Zie order 14856 en 15371. Op de eigen-lijn na kan ik de artikelen in de winkel ook elders bestellen.
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, we hebben het even voor je nagekeken en je krijgt 30€ teruggestort. Excuses voor het ongemak!
13 okt 2023
Niet slecht maar juist prima service!! En leuke, betaalbare collectie
Bedankt!
10 okt 2023
Ik had een waarde cheque ingeleverd op een blouse online. (Wat al heel vreemd was dat die niet leverbaar was maar wel op de site staat) vervolgens wordt de bestelling geannuleerd dus ik vroeg aan de dame aan de telefoon hoe dat dan zit met mijn waarde cheque. Nou daar praten ze over heen en dat kon ik dan wel in de winkel regelen.
Antwoord van annavantoor.nl
HI, We zijn inderdaad net overgegaan naar een nieuw systeem en website. Niet alles liep zo soepel als we hadden verwacht waardoor ook de voorraad niet helemaal klopte maar het gaat weer de goede kant op ;-) De voorraad klopt nu sowieso weer helemaal.

Slordig

Hetgeen ik besteld heb was niet leverbaar. Zeer slordig, temeer omdat het na het bericht van niet leverbaar zijn nog steeds op de website stond.
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, onze excuses voor het ongemak. Met het overgaan naar de nieuwe website waren er wat voorraad problemen maar alle klopt nu weer.
7 okt 2023
In de winkel heeft de verkoopster de verkeerde maat besteld. Na retour zenden moet ik vervolgens erg lang wachten totdat ik mijn geld terug krijg. Heb het nog steeds niet.
Antwoord van annavantoor.nl
Excuses voor dit ongemak maar het verwerken van een retour kan tot 10 werkdagen duren.
2 okt 2023
Klantenservice laat te wensen over
Antwoord van annavantoor.nl
Dat is vervelend om te horen. We proberen iedereen natuurijk zo goed mogelijk van dienst te zijn. Service staat bij ons op 1!
Sneller retour verwerken
Antwoord van annavantoor.nl
De retourverwerking kan tot 10 werkdagen in beslag nemen.
2 okt 2023
De website is vergeleken met de oude onwijs slecht! Foto’s zijn niet goed gemaakt waardoor de kleuren anders lijken. Deze website heeft een grote upgrade nodig om de oude te overtreffen
Antwoord van annavantoor.nl
HI, We zijn inderdaad net overgegaan naar een nieuw systeem en website. Niet alles liep zo soepel als we hadden verwacht maar het gaat weer de goede kant op ;-)
1 okt 2023
In de sale de voorraad up To date houden. Deze klopt vaak niet nadat je al besteld hebt. Je krijgt dan maar gedeeltelijk je bestelling of geen bestelling. Dit is jammer en niet nodig als dit goed bijgehouden wordt.
Antwoord van annavantoor.nl
We hadden wat voorraad problemen met het overgaan naar de nieuwe website. Inmiddels is dit opgelost en is alles weer up-to-date.
KV
klazien v.
Zijderveld
30 sep 2023
ik vind de website niet meer zo overzichtelijk
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, bedankt voor je feedback. De website heeft inmiddels weer een update gekregen en wordt steeds overzichtelijker. Hopelijk vind jij dat straks ook weer :)
RW
Ritha W.
Woerden
25 sep 2023

Wat heb je aan een klantenservice !!!!!!!!

Als je via de klantenservice een afspraak maakt om de leveren goederen i.v.m. met vakantie op een ander adres te leveren en dit is gewoon niet gebeurd ja dan weet ik ook niet wat ik met een gemaakte telefonische afspraak moet!!!!!!!!!!
Antwoord van annavantoor.nl
Excuses voor dit ongemak. Hadden ze bevestigd dat ze dit nog konden veranderen?
15 aug 2023

webshop verbeteren winkels zijn oke

webshop verbeteren winkels zijn oke
28 aug 2023
CV
6 aug 2023
Goed was antwoord bericht dat postcode verkeerd was op pakje. Reactie op mijn tweede vraag waar pakje bleef uit. Na 3 weken reactie tot terugbetaling omdat pakje verloren was. Uiteindelijk pakje toch gevonden en zal opgestuurd worden.
28 aug 2023
Ah wat vervelend! Gelukkig is hij nog terechtgekomen.