Kidstech.world

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2023
Kidstech.world voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Kidstech.world

28 jun 2023
Contact met mijn moeder die slecht ter been is - Ik heb een myFirst Fone aangeschaft voor mijn moeder die bijna 80 is en alleen woont. Vorig jaar viel ze 's nachts in de badkamer en brak haar heup. Sindsdien zocht ik naar een apparaat waarmee ze elk moment hulp mee kan inschakelen en contact met mij kan zoeken. De First Fone is heel handig voor haar. Ze kan hem dag en nacht om en ik kan via een app contact met haar zoeken en andersom. Er is heel veel meer mee mogelijk, ik kan haar tracken mocht het nodig zijn, we kunnen videobellen en berichtjes sturen, maar dat gebruikt ze allemaal niet. Maar het is een heel fijn idee dat ze hulp in kan roepen mocht het weer eens nodig zijn. Gelukkig niet nodig geweest maar het idee voelt heel goed, voor haar en voor ons als kinderen!
20 jun 2023

Aanrader!

Mooie producten (horloges met videobelfunctie voor de kinderen) tegen een goede prijs. Medewerkers van KidsTechWorld waren zeer behulpzaam, geduldig en vriendelijk. Aanrader! Mooi bedrijf met leuke producten en fijne mensen!
Antwoord van Kidstech.world
20 jun 2023
Hi Dennis, wat fijn dat jij je een gewaardeerde klant voelt bij ons en blij bent met jouw aankoop. Dank voor de oprechte review.
Wat fijn dat je ook gewoon een extra losse oplaadkabel kunt bestellen.