Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf Nederland

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.030 beoordelingen in totaal

16 jul 2023
Je kan alles hier wat je voor het verjaardag van je kind vinden! Top kwaliteit en leuke thema’s. Bovendien is het pakketje snel en netjes geleverd. Dank jullie wel Tuf-Tuf, het was een leuke feestje zoals elke keer! Wat jullie beter kunnen doen is misschien wat tips bij elke thema zetten over activiteiten die kunnen gedaan worden met de desbetreffende thema. Zodat degene die het feestje organiseert krijgt een idee over wat kan gedaan worden tijdens een feestje.

20 okt 2023
Tijdens het bestellen in de laatste stap gaf kassamand telkens een foutmelding. Hierdoor paar keer opnieuw de producten moeten toevoegen. Per abuis vergeten om uitnodigings kaarten toe te voegen (juist die had ik met spoed nodig). Volgende dag gebeld met klantenservice en de situatie uitgelegd en verzocht of de kaarten met hoge uitzondering zonder verzendkosten nagestuurd kunnen worden, aangezien ik voor bijna €40 had besteld en het onredelijk vond om voor een vergeten product van maar € 3 nog eens bijna € 5 aan verzendkosten moet betalen. Mevrouw aan de telefoon was kortaf en klantonvriendelijk dat dit niet mogelijk is. Zeer teleurstellend. Vaker bij jullie besteld, maar voor mij een reden om in de toekomst niet meer bij jullie te bestellen ondanks het mooie gevarieerde aanbod aan producten. Klantbehoud mag aan gewerkt worden.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

Ik raad Tuf Tuf zeker aan

Weet ik zo even niet Bijzonder goed is de snelheid wanneer je het kan ophalen en de mail daarover
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Heel veel plezier van onze producten en hopelijk tot een volgend feestje.
14 nov 2023
Super snelle levering, duidelijke verzend updates per mail en prima prijs/kwaliteit verhouding
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen. We hopen je nog een keer terug te zien.
24 jul 2023
Thank you Tuf Tuf! Beautiful stuff for my birthday girl, great prices and super fast delivery!!
25 jul 2023
Thank you for your review. It's great to hear that you're satisfied with the products. We hope to see you again sometime!
23 dec 2023
De artikelen zijn zoals afgebeeld. De kleuren zijn levend en niet vaag. Levering was ook snel.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar wens was. We hopen dat jullie veel plezier hebben van onze producten.
Ontzettend snelle verzending. ‘s Avonds besteld, de volgende dag in huis. En leuke spullen!
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn dat de bestelling zo snel geleverd is. Wij wensen je een heel fijn feestje!
DO
Daan O.
Ridderkerk
14 nov 2023
Ruim assortiment en snelle levering. Netjes verpakt. En goed op de hoogte van de levering.
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier van je bestelling.
13 sep 2023

Top service

Super snelle levering en goed op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Echt super !
19 sep 2023
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. We hopen je nog een keer terug te zien!
15 okt 2023
Super leuke spullen voor het kinderfeestje/trakteer-zakje. Snelle levering. Heel tevreden.
17 okt 2023
Bedankt voor je review en het sturen van de foto! Heel veel plezier met de traktatie en hopelijk tot een volgend feestje!
22 sep 2023
Snel geleverd. Precies zoals de afbeelding. Website gebruiksvriendelijk en erg veel keus.
26 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat een leuk bericht, fijn dat alles naar wens was. We hopen je nog een keer terug te zien
20 aug 2023

Ik zeg doen…

Mijn bestelling heb ik de volgende dag ontvangen. Alles ziet er goed uit zoals beschreven.
11 sep 2023
Bedankt voor je review en het sturen van de foto! Hopelijk tot een volgend feestje!
Bestel vaker feest artikelen bij tuf tuf! Altijd netjes en snel verzonden! En top spullen
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je vaker bij ons besteld. Heel veel plezier van onze producten.
30 aug 2023
Ruim assortiment. Veel verschillende producten. Niet overal genoeg van op voorraad helaas
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Helaas hebben wij soms vertraging vanuit de leverancier. Wij streven ernaar alles tijdig in huis te hebben. Helaas lukt dit niet altijd. We hopen dat je evengoed veel plezier had van je bestelling!
9 nov 2023
Super fijn, veel keuze van groot verpakking tot klein, niet te duur, snelle levering,
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van je bestelling.
29 aug 2023

Top service

Vriendelijk, goede service, goed bereikbaar, leuke artikelen, echt een aanrader!
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat een leuk bericht! Fijn dat alles naar wens is. We hopen je nog een keer terug te zien!
29 aug 2023
Overzichtelijke site en snelle levering in stevige verpakking. Zeer te vreden.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. We hopen dat de lolly's gesmaakt hebben!
Er is zeer regelmatig niet alle items op voorraad. Verder top en veel keuze.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Helaas hebben wij soms te maken met lange leveringen vanuit onze leveranciers. Onze excuses daarvoor.
CB
carla b.
Bergen op Zoom
Wat een snelle levering, ‘s morgens besteld en ‘s avonds binnen. Echt super
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat fijn dat de bestelling zo snel in huis was. Heel veel plezier van onze producten en hopelijk zien we je nog eens terug.
4 sep 2023
Snelle service, wel producten. Erg gebruikersvriendelijke site. Veel keuze.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Fijn dat alles naar wens is. Hopelijk tot een volgend feestje!
26 sep 2023

Levering

Uiteindelijk toch producten aan ons kunnen leveren, en snel. Heel blij mee
29 sep 2023
Bedankt voor je review. Fijn dat we het zo konden oplossen. We hopen dat jullie veel plezier hadden van de producten.
17 aug 2023
Leuke producten! Verzending naar afhaalpunt en snel . Prima communicatie
5 sep 2023
Bedankt voor je review. We hopen je nog eens terug te zien!