twm-bv.com

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.977 beoordelingen in totaal

Snelle levering. Weer meer op voorraad hebben. Er is heel veel niet meer te verkrijgen bij jullie zoals stuurlinten, zadels en binnenbanden 25-622 voor racefiets van Continental met 42 mm Frans ventiel.

Veel artikelen die we vaak bestelden zijn uit het assortiment. Wat er nog wel leverbaar is, daarvan vaak 1 of 2 stuks. Bijvoorbeeld, Fiets buitenbanden, 1 stuks leverbaar, we verkopen fietsen met 3 wielen! We bestellen graag vanaf 10 of 20 stuks.

Beoordelingen voor twm-bv.com

Pakket na week nog niet geleverd
Antwoord van twm-bv.com
21 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor de review. Vervelend dat er problemen zijn geweest met de bestelling. Excuses hiervoor. Het onderzoek bij DHL is zojuist afgerond. De bestelling zou gisteren om 11:00 uur geleverd moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn wil ik je verzoeken om contact op te nemen via: klantenservice@twm-bv.com. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
6 jul 2023