asbascomputers.nl

507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.404 beoordelingen in totaal

Fijn geregeld, alleen maar lof. Alleen is er een opm. mbt de specs van de laptop. Ik ben een gebruiker van software en krijg i.p. mijn werklaptop aangeleverd. Op de nu door mij aangeschafte laptop, eindelijk 1 een beetje up to date, mis ik een aansluiting voor een 2e scherm. Niet op gelet maar misschien is dit iets om duidelijk aan te geven welke aanslutingen er zijn. Ik geloof dat er een verloop is maar daar zoek ik even na. grt Martin

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

De laptop zag er in de eerste instantie goed uit. Bij gebruik was rondom de laptop plakkerig. Waarschijnlijk door gebruik van stickers, dat niet goed is verwijderd
19 mrt 2024
De gekochte computer was in goede staat. Alleen de accu was heel zwak en die is ook snel omgewisseld.
Fijne website, snelle levering en tot op heden een laptop die doet wat je mag verwachten
17 apr 2024
Communicatie was zeer netjes. Mijn bestelling was vertraagd dat was jammer.
16 apr 2024
Laptop is weliswaar duidelijk beschadigd, maar werk prima.
Goede kwaliteit/prijs verhouding, snelle levering.
laptop misschien beter verpakken
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review! Wij hebben uw bestelling verpakt in een speciale professionele laptop-doos dat speciaal is geproduceerd om laptops mee te vervoeren. Dit zijn ook de enigste dozen die gedekt worden door de verzekering, er zijn momenteel geen betere verpakking voor laptops op de markt, dit is momenteel de beste en de stevigste verpakking om laptops mee te verpakken. Met vriendelijke groet, Team Asbas Computers
16 apr 2024
EC D.
Nieuw-Vennep
vriendelijker telefoon opnemen
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Het gesprek heb ik zojuist nogmaals laten draaien en kon eerlijk gezegd niets vreemd op aan merken? Mijn collega nam heel vriendelijk de telefoon op, voorziet je netjes van antwoord waarbij je net paar minuten geleden had gemaild, hij was net op het punt om je per mail een antwoord te voorzien, daarna zag hij dat je op hetzelfde moment ook belt, daarop neemt me collega juist bewust heel enthousiast klantgericht de telefoon op. Kunt u ons vertellen wat vriendelijker mag? Dan kunnen we hiervan leren en verbeteren we alleen maar onze service. Met vriendelijke groet, Team Asbas Computers
17 mrt 2024

Mooie laptop. Extra software niet

Alles prima. Maar de extra geïnstalleerde office 21 werkte slechts gedeeltelijk. Word en excel niet, steeds foutmeldingen. Krijg het idee dat microsoft 365 in de weg zat. Alles werkt daar uitsluitend online, maar dat wilde ik niet

Goede service

Eerste keer dat de desktop binnen kwam deed deze het helaas niet. Gelijk retour gestuurd en binnen 1 dag kon ik hem weer in goede orde ophalen. Goede service en klantvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is ook top.

Toch wel die verkeerde lader

Er vald niets negatief op te merken laptop oké maar een opmerking de opladers niet van dit toestel mag ik vragen een bijpassende lader mijn tebezorgen degroote is de goede dank bij voorbaat groetjes luc
Heb de pc natuurlijk net een week maar ziet er goed en netjes uit ook goed verpakt
duidelijke website, goede informatie en vlotte correcte levering
9 mrt 2024